Köszi a számot! Megnézte, meghallgatta, és egyértelműen porlasztók csörögnek! 131ekm van benne, és remélem a befecsi tisztító és prémium üzemanyag kitisztítja a csúcsokat! Ti milyen naftát tankolnátok bele? OMV MaxxMotion-t, vagy Shell V-power nitro+-t? Vagy......
Nu most sírok! Befecsitisztítótól sokat javult a kocsi ereje, de a csörgés mellett mára már kopog (kicsit morgósan kopog) is a motor gázadásra! Olaj nem fogy a turbó szépen fütyül, és most már tök jól gyorsul is! Majdnem mint régen! És még mindig hidegen, melegen pöcre indul. Viszont mivel mindenki a befecsire gyanakodott, illetve olyan csörgős a kocsi hangja, hogy féltem megáll a család alatt (90%ban úgy használjuk, és a bő 1 éves gyerekkel nem szeretnék trélerre várni) ezért hétfőn elmentem Filep Diesel Centerbe, mert 1 ajánlották, 2 helyben van befecsi bevizsgálójuk (is). A 4 porlasztó ki, bevizsgál, és mind a 4 kopott azaz TÚL KEVÉS ÜZEMANYAGOT TUD CSAK ADNI! ezt nem is értettem, de mind a 4et fel kell újítani! 2 nap, és a végösszeg 189500Ft mert új üzemanyagszűrő is kell, meg 2 izzítógyertya is kakukk! Ma megyek a kocsiért műhelyben beindítják, szépen jár, mondjuk alapjáraton eddig sem volt hangja, mondom is, hogy majd az első gyorsításkor derül ki, hogy jó e. Papirok, fizetés, beülök, indítózok, kihajtok a kapun, bár hideg a motor, de nem bírok magammal gázt adok és ***zz! CSÖRÖG!!!! Nincs is 2es, megállok, visszakanyarodok, behajtok, szólok, hogy szar, kijön, mondom terhelésen ugyan úgy csörög, megyünk egy próbakört, gyorsítok, vagy 8x egyértelműen hallom, hogy hol és mikor csörög, és kopog, Ő meg mondja, hogy egészséges hangja van...
Most itt áll a ház előtt, és Én sírok! Elkezdtem hordani a Dunába a vizet!