Túl sok kétliteres, 90 ill. 115 lovas dízel Versót, Corollát nem nagyon adtak el itthon: baromi drágák voltak. Dízel Avensisből több van, abban az erősebbik verziót ismerős révén ismerem, 200 ezer fölött jár, motorhoz nem kellett még nyúlni. Napi 100 km-re már érdemes dízelt venni, de ha a fogyasztás a fontos, akkor inkább javaslom megfontolni a Corollát az 1.4-es dízelmotorral: kulturáltabb, sokkal kevesebbet fogyaszt, szóval ha nem ragaszkodik az ember a buszformához, mindenképp jobb választás, mint a kétezres dízelek.
Üdv!
Értem! Szóval mégis csak az van amire nagyjából számítottam: Toyota dízel jobb mint a többi...
Sajnos a Corolla Verso méreteiből adódóan jött pont szóba, ebből nehezen tudok engedni.Jelenlegi verdával is a hely szűke a baj.
Az jó ha a 200000 futotthoz még nem kellett hozzányúlni.
Igazából nyilván nem a motor kopásától , kopottságától félek én sem, hanem az üzemanyag rendszer többi elemétől: porlasztó, szivattyú , turbo , stb.
Őszinte leszek, nézegettem Fordot(Mondeo) , Renault(Laguna) is de ezek azért riasztóak, mert amellett hogy a dízelmotorjaik nem igazán stabilak , még az elektronikájuk is ratyi...
![no :no:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/no.gif)
Na már most: ha egy Common Rail dízelben a porlasztók a rendeltetészerű használat mellett 200000-nél elkopnak az OK. Csere és megy tovább, bár az is Fordnál: min. 160~180ezer. De hogy az új csúcsokkal utánna még 6x vissza kell vinni mert az elektronika "nem hangol rá" az új alkatrészekre és ettő összeomlik az kicsit bosszantó lehet
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
Ezért is gondoltam egy jó kis japán szerkezetre: elektronikához talán Ők értenek a legjobban, és a precizitásból eredően talán a motorépítés is jobban megy nekik
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Tud valaki esetleg egy porlasztó árat? Csak összehasonlításképp....?
gyurigyuri.