Túl sok kétliteres, 90 ill. 115 lovas dízel Versót, Corollát nem nagyon adtak el itthon: baromi drágák voltak. Dízel Avensisből több van, abban az erősebbik verziót ismerős révén ismerem, 200 ezer fölött jár, motorhoz nem kellett még nyúlni. Napi 100 km-re már érdemes dízelt venni, de ha a fogyasztás a fontos, akkor inkább javaslom megfontolni a Corollát az 1.4-es dízelmotorral: kulturáltabb, sokkal kevesebbet fogyaszt, szóval ha nem ragaszkodik az ember a buszformához, mindenképp jobb választás, mint a kétezres dízelek.
Üdv!
Értem! Szóval mégis csak az van amire nagyjából számítottam: Toyota dízel jobb mint a többi...
Sajnos a Corolla Verso méreteiből adódóan jött pont szóba, ebből nehezen tudok engedni.Jelenlegi verdával is a hely szűke a baj.
Az jó ha a 200000 futotthoz még nem kellett hozzányúlni.
Igazából nyilván nem a motor kopásától , kopottságától félek én sem, hanem az üzemanyag rendszer többi elemétől: porlasztó, szivattyú , turbo , stb.
Őszinte leszek, nézegettem Fordot(Mondeo) , Renault(Laguna) is de ezek azért riasztóak, mert amellett hogy a dízelmotorjaik nem igazán stabilak , még az elektronikájuk is ratyi...
Na már most: ha egy Common Rail dízelben a porlasztók a rendeltetészerű használat mellett 200000-nél elkopnak az OK. Csere és megy tovább, bár az is Fordnál: min. 160~180ezer. De hogy az új csúcsokkal utánna még 6x vissza kell vinni mert az elektronika "nem hangol rá" az új alkatrészekre és ettő összeomlik az kicsit bosszantó lehet
Ezért is gondoltam egy jó kis japán szerkezetre: elektronikához talán Ők értenek a legjobban, és a precizitásból eredően talán a motorépítés is jobban megy nekik
Tud valaki esetleg egy porlasztó árat? Csak összehasonlításképp....?
gyurigyuri.