Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1010097 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Peti

  • Vendég
D-4D
« Válasz #990 Dátum: 2006.05.13 00:34:28 »
Idézetet írta: "Sniper"
Idézetet írta: "Peti500"
Optimistának kell lenni és akkor legalább szívás közbe is jó képet vág az ember… :wink:


Alapvetoen az vagyok ;) csak kicsit betett az elmult par honap... de nem offolok :D majdcsak kikalapaljak es ujrafenyezik az enyemet is  :kacag:  na de mikor?!  :turelmetlen:


Ne aggódj, nem vagy egyedül…
„…pofonoktól piros az arcom…” nekem is -ahogy Ati mester megénekelte…-
Én se akarok off-olni, de ez az év se az én évem, olyan pofonokat kaptam és olyan emberektõl akiktõl a legkevésbé számítottam volna… :(  
De hát pont emiatt kemény a dolog… :x  
Na bocs a lelkizésért… :szomoru:  
Próbálj koncentrálni az új autó gondolatára, a finom új illatra ami a beszállás után körülvesz majd… :nagymosoly:  Ugye hogy jobb már??? :vag1:

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
D-4D
« Válasz #991 Dátum: 2006.05.13 15:34:06 »
Az udavaron az enyémmel szemben állt egy platinaszrüke is, teljesen épen  :nagymosoly: Úgy emlékszem könnyûfelnivel, tehát Sol, vagy Luna. A tiéd milyen lesz? Luna?
Gabe 254.

Sniper

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
D-4D
« Válasz #992 Dátum: 2006.05.13 16:57:26 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Az udavaron az enyémmel szemben állt egy platinaszrüke is, teljesen épen  :nagymosoly: Úgy emlékszem könnyûfelnivel, tehát Sol, vagy Luna. A tiéd milyen lesz? Luna?


Luna lesz...  :nagymosoly: ... nem nezted esetleg mmt-e, mert azt hiszem ebben a szinben mmt csak nekem lesz...
z élet egy szar játék... de a grafikája nagyon ottvan! ;)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
D-4D
« Válasz #993 Dátum: 2006.05.14 00:15:17 »
Bocsi, el voltam foglalva a sajátommal... :oops:
Gabe 254.

Steven

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
    • http://domino-zenekar.tar.hu
D-4D
« Válasz #994 Dátum: 2006.05.14 08:35:48 »
Tudja valaki mennyibe kerül, ha szeretnék tetetni egy vonóhorgot az autóra?
indent megteszek, hogy én legyek az elsõ, hisz a fõdíj egy csíkos napernyõ..

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
D-4D
« Válasz #995 Dátum: 2006.05.14 10:15:38 »
Idézetet írta: "Steven"
Tudja valaki mennyibe kerül, ha szeretnék tetetni egy vonóhorgot az autóra?


A levehetõ (HB)99.476,-
A fíx bármelyikre 50.989,-
Toyota árak...


Kérdés: Mennyire hatékony D4-D Corolla digit klímája nagy forróságban?
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
D-4D
« Válasz #996 Dátum: 2006.05.14 10:20:47 »
Idézetet írta: "PParker"

Kérdés: Mennyire hatékony D4-D Corolla digit klímája nagy forróságban?

Nagyon :) Elég gyorsan behûti az autót. Motort egyáltalán nem fogja vissza. De gyorsan is felmelegszik, ha napon áll, mert fekete.
Na megyek is. lemosom :)
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

szilu

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
D-4D
« Válasz #997 Dátum: 2006.05.14 21:06:43 »
Bár tudom (meg olvastam is), hogy sokszor volt már szó az MMT használatára vonatkozó tanácsokról, én mégis feltennék pár kérdést.
1. Azt írtátok többen korábban, hogy lámpánál ki kell tenni üresbe a váltót. Ezzel szemben a kézikönyv azt írja, hogy ha a fékpedált nyomom, akkor kioldja a kuplungot. Ha kioldja, akkor minek tegyem üresbe?
2. A kézikönyv vastag keretes írsában írja, hogy menet közben ne tegyük üresbe a váltót, ezzel szemben ti azt írjátok, hogy folyamatosan így használjátok. Nem tudom, hogy akkor most a kézikönyvnek, vagy nektek higgyek!? Tényleg kérdezem, mert én nem vagyok mûszaki ember, ha egy hozzáértõ azt mondja, hogy márpedig így kell, akkor én elhiszem.

A másik kérdésem az lenne, hogy nem ismertek-e esetleg olyan céget, aki japánból hoz be cuccokat az autóhoz, mert elég jó dolgokat lehet ott kapni, így pl van gyári xenon (ugyanebben a búrában!), tolatókamera, meg szép felnik.

Elõre is köszi

Üdv,

Sz.

attila23

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 224
D-4D
« Válasz #998 Dátum: 2006.05.14 21:21:49 »
Idézetet írta: "norbi1974"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Peti500"
És egy 2ezres kolbifüstölõhöz képest nem is fogyaszt sokkal többet…

És cserébe nem is megy közel se úgy, mint a füstölõ  :kacsint:

Na azért egy Corolla 1,4 D4D-vel bármelyik pirosnál kiállok egy gyorsulásra. :vag2: Az MMT-nek még elõnyt is adok. :kacsint: Persze elismerem, rumalgasságban lehet, a kútnál viszont biztosan alul maradnék.
0-100Km/h: 1,4D4D=13,3(14,5)sec, 1,4VVTi=12,0sec


Autópálya parkolóból visszahajtva most kipróbáltam a 0-100-at, és olyan 11-12 között fent van a dízel, mondjuk ehhez az kell, hogy elõtte 1800-2000 körül pörgessem a motort, de ebben az esetben a kuplung felengedésével kipörgõ kerekekkel indul a kocsi (ami persze nem a leghatékonyabb gyorsítás). A fordulatszám nem esik vissza és 1800-3000 között nyomatékmaximum van, tehát megy az autó. Azt elismerem, hogy nem a lámpától-lámpáig gyorulás a dízel erõssége, de valós forgalmi szituációkban (pl. 80-120 ahol a legtöbb 1.4-es benzines kezd kifulladni) megy úgy mint egy 1.6-os benzin. Lejtõn felfele különösen szeret, csak legyen meg egy 1600-1800-as fordulatszám.

norbi1974

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 549
D-4D
« Válasz #999 Dátum: 2006.05.15 08:52:24 »
Idézetet írta: "attila23"
Idézetet írta: "norbi1974"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Peti500"
És egy 2ezres kolbifüstölõhöz képest nem is fogyaszt sokkal többet…

És cserébe nem is megy közel se úgy, mint a füstölõ  :kacsint:

Na azért egy Corolla 1,4 D4D-vel bármelyik pirosnál kiállok egy gyorsulásra. :vag2: Az MMT-nek még elõnyt is adok. :kacsint: Persze elismerem, rumalgasságban lehet, a kútnál viszont biztosan alul maradnék.
0-100Km/h: 1,4D4D=13,3(14,5)sec, 1,4VVTi=12,0sec


Autópálya parkolóból visszahajtva most kipróbáltam a 0-100-at, és olyan 11-12 között fent van a dízel, mondjuk ehhez az kell, hogy elõtte 1800-2000 körül pörgessem a motort, de ebben az esetben a kuplung felengedésével kipörgõ kerekekkel indul a kocsi (ami persze nem a leghatékonyabb gyorsítás). A fordulatszám nem esik vissza és 1800-3000 között nyomatékmaximum van, tehát megy az autó. Azt elismerem, hogy nem a lámpától-lámpáig gyorulás a dízel erõssége, de valós forgalmi szituációkban (pl. 80-120 ahol a legtöbb 1.4-es benzines kezd kifulladni) megy úgy mint egy 1.6-os benzin. Lejtõn felfele különösen szeret, csak legyen meg egy 1600-1800-as fordulatszám.

Lehet. Tegnap az egyik körforgalomból elindult padlón (a füstbõl legalábbis erre következtettem) egy OFF Corsa 1,7 CDTI ON és folyamatosan bámult a tükörbe. Persze nekem sem kellett több és a másodperc töredéke alatt lemezt fogott a jobb lábam, miután visszaszúrtam 2-be. Amíg nem értem el a 3500-4000-es fordulatot egy kicsit távolodott, de aztán könyörtelenül ott hagytam. Fogalmam sincs hány lóerõ, meg nyomaték volt a kis dögben, de megvolt! :vag2:  :nagymosoly:

Valamelyik nap egyik ismerõsöm OFF VW Passat 1,9 PDTDI ON versenyzett egy 1,8T versenytársával. A diesel 165LE-re van csippelve, a benzin 180LE-re (ez +15LE, közöttünk pedig ugye csak 7LE van). Az elején elment a diesel, de mire elfogyott a 2 a benzinesben, már mellette volt a dieselnek, utána pedig "füst" :arrow: benzines elment. Tudom, ez nem ugyan az, de nekem tetszett! :nagymosoly: Bevallom én is azt hittem a diesel lesz a nyerõ. :kacsint:
gy :toy: FAN!
Toyota Corolla 1.4 VVTi Luna 2006
Toyota Yaris 1.3 VVTi Max 2005

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
D-4D
« Válasz #1000 Dátum: 2006.05.15 09:01:30 »
Idézetet írta: "szilu"
1. Azt írtátok többen korábban, hogy lámpánál ki kell tenni üresbe a váltót. Ezzel szemben a kézikönyv azt írja, hogy ha a fékpedált nyomom, akkor kioldja a kuplungot. Ha kioldja, akkor minek tegyem üresbe?
2. A kézikönyv vastag keretes írsában írja, hogy menet közben ne tegyük üresbe a váltót, ezzel szemben ti azt írjátok, hogy folyamatosan így használjátok. Nem tudom, hogy akkor most a kézikönyvnek, vagy nektek higgyek!? Tényleg kérdezem, mert én nem vagyok mûszaki ember, ha egy hozzáértõ azt mondja, hogy márpedig így kell, akkor én elhiszem.

1. az MMT váltó egy robotizált manuális váltó, nem automata. Ha a féken állsz, ugyanazt csinálja a váltó, mint amikor Te a kuplungpedálon állsz állandóan: kiemeli a kuplungot. Mint ahogy a normál kocsik váltójának sem tesz jót a pedálon való ácsorgás (kinyomócsapágy tönkremegy hamarabb), úgy az MMT-nek se a féken való állás. Akkor érdemes kivenni üresbe, amikor hosszabb ideig állsz. 10-15 másodpercnyi állásért fölösleges kivenni.

2. Menet közben ne is vedd ki üresbe. Álló helyzetben, járó motorról beszéltünk most.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Peti

  • Vendég
D-4D
« Válasz #1001 Dátum: 2006.05.15 11:26:00 »
Idézetet írta: "norbi1974"
Idézetet írta: "attila23"
Idézetet írta: "norbi1974"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Peti500"
És egy 2ezres kolbifüstölõhöz képest nem is fogyaszt sokkal többet…

És cserébe nem is megy közel se úgy, mint a füstölõ  :kacsint:

Na azért egy Corolla 1,4 D4D-vel bármelyik pirosnál kiállok egy gyorsulásra. :vag2: Az MMT-nek még elõnyt is adok. :kacsint: Persze elismerem, rumalgasságban lehet, a kútnál viszont biztosan alul maradnék.
0-100Km/h: 1,4D4D=13,3(14,5)sec, 1,4VVTi=12,0sec


Autópálya parkolóból visszahajtva most kipróbáltam a 0-100-at, és olyan 11-12 között fent van a dízel, mondjuk ehhez az kell, hogy elõtte 1800-2000 körül pörgessem a motort, de ebben az esetben a kuplung felengedésével kipörgõ kerekekkel indul a kocsi (ami persze nem a leghatékonyabb gyorsítás). A fordulatszám nem esik vissza és 1800-3000 között nyomatékmaximum van, tehát megy az autó. Azt elismerem, hogy nem a lámpától-lámpáig gyorulás a dízel erõssége, de valós forgalmi szituációkban (pl. 80-120 ahol a legtöbb 1.4-es benzines kezd kifulladni) megy úgy mint egy 1.6-os benzin. Lejtõn felfele különösen szeret, csak legyen meg egy 1600-1800-as fordulatszám.

Lehet. Tegnap az egyik körforgalomból elindult padlón (a füstbõl legalábbis erre következtettem) egy OFF Corsa 1,7 CDTI ON és folyamatosan bámult a tükörbe. Persze nekem sem kellett több és a másodperc töredéke alatt lemezt fogott a jobb lábam, miután visszaszúrtam 2-be. Amíg nem értem el a 3500-4000-es fordulatot egy kicsit távolodott, de aztán könyörtelenül ott hagytam. Fogalmam sincs hány lóerõ, meg nyomaték volt a kis dögben, de megvolt! :vag2:  :nagymosoly:

Valamelyik nap egyik ismerõsöm OFF VW Passat 1,9 PDTDI ON versenyzett egy 1,8T versenytársával. A diesel 165LE-re van csippelve, a benzin 180LE-re (ez +15LE, közöttünk pedig ugye csak 7LE van). Az elején elment a diesel, de mire elfogyott a 2 a benzinesben, már mellette volt a dieselnek, utána pedig "füst" :arrow: benzines elment. Tudom, ez nem ugyan az, de nekem tetszett! :nagymosoly: Bevallom én is azt hittem a diesel lesz a nyerõ. :kacsint:


Ez így van… (Félre ne érts: én is benzin-párti vagyok!)
De!
Azért valljuk be: alapesetben nem 0-100ra gyorsulóst játszunk, :szemez:  és pont emiatt a dízellel „könnyebb” a közlekedés…
Ettõl függetlenül én se szeretem mikor „versenyezni” akar egy dízel… :x  (persze hasonló, mitomén 1.4d4d vs. vvti)
Mikor meg lenyomod még neki áll feljebb, hogy ez „csak” dízel… Na ja, de ako minek tolod neki??? :wink:
Amúgy sztem már kicsit kezd átfordulni ez a dízel-dolog…
Pengeélre kihegyezett dízelmocikat gyártanak, (nem is fogyasztanak már olyan jól…)
Cserébe teherautónyi nyomaték van, meg benzineshez hasonló  :arrow: jobb teljesítmény…
Kíváncsi leszek az élettartalmukra… :hmm:  :|

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
D-4D
« Válasz #1002 Dátum: 2006.05.15 11:59:36 »
Idézetet írta: "Peti500"
Kíváncsi leszek az élettartalmukra… :hmm:  :|

A Toyotákról tudok nyilatkozni: nem rosszabb, mint a régi dízeleké... (pedig találkoztunk már százezreket futott d4dkkel)

SZERK: ja, ami biztos, hogy a D4D-k közel sincsenek kihegyezve. Az 1.4es van még talán legjobban, de a többi nem. Pl. Hilux: 2.5-bõl 102 lóerõ, vagy Avensis 2.0-ból 116 (konkurenciánál már 1.9-bõl is 130 ló az átlag meg ilyenek), stb...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Sniper

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
D-4D
« Válasz #1003 Dátum: 2006.05.15 14:49:13 »
Most szolt a srac kecskemetrol, hogy varhatoan 1honapot csuszik :(  :sir:  es sajna nem tudja miert (csak, hogy a kovetkezo magyarorszagi szallitasba fer bele azt mondtak a kozpontban)... ez az en formam... most meg ulhetek azon a tukon eleg sokat  :turelmetlen:  :turelmetlen:  :turelmetlen:
z élet egy szar játék... de a grafikája nagyon ottvan! ;)

szilu

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
D-4D
« Válasz #1004 Dátum: 2006.05.15 18:04:00 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "szilu"
1. Azt írtátok többen korábban, hogy lámpánál ki kell tenni üresbe a váltót. Ezzel szemben a kézikönyv azt írja, hogy ha a fékpedált nyomom, akkor kioldja a kuplungot. Ha kioldja, akkor minek tegyem üresbe?
2. A kézikönyv vastag keretes írsában írja, hogy menet közben ne tegyük üresbe a váltót, ezzel szemben ti azt írjátok, hogy folyamatosan így használjátok. Nem tudom, hogy akkor most a kézikönyvnek, vagy nektek higgyek!? Tényleg kérdezem, mert én nem vagyok mûszaki ember, ha egy hozzáértõ azt mondja, hogy márpedig így kell, akkor én elhiszem.

1. az MMT váltó egy robotizált manuális váltó, nem automata. Ha a féken állsz, ugyanazt csinálja a váltó, mint amikor Te a kuplungpedálon állsz állandóan: kiemeli a kuplungot. Mint ahogy a normál kocsik váltójának sem tesz jót a pedálon való ácsorgás (kinyomócsapágy tönkremegy hamarabb), úgy az MMT-nek se a féken való állás. Akkor érdemes kivenni üresbe, amikor hosszabb ideig állsz. 10-15 másodpercnyi állásért fölösleges kivenni.

2. Menet közben ne is vedd ki üresbe. Álló helyzetben, járó motorról beszéltünk most.


köszönöm, bár korábban többen írták, hogy lámpánál is ki kell venni, ezért kérdeztem, de így rendben van. A menet közbeni kivétel egy másik kérdés volt, ugyanis a topic közepe táján errõl is nyilatkoztak többen, hogy lámpához való kigurulás közben üresbe rakják. Akkor megnyugodtam, hogy jól használom.

köszi