Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 463541 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 171
  • Autó: toyota corolla
Re:D-4D
« Válasz #4080 Dátum: 2017.12.24 23:44:57 »
Elnézést, hogy mindig kérdezek valamit, de ez az első Toyotám.
Hidegindítás után az alapjáratom kb.1200 ra megy fel, menet közben viszonylag hamar visszaesik, de mikor megállok, újra felmegy 1200 köré. Kb 60 fokos víznél szűnik meg ez a jelenség, onnantól olyan 800 körüli az  alapjáratom.
Az volna a kérdésem, hogy ez normális-e ennél a motornál.
Előre is köszönöm.
Azt azért csinálja mert megy a fütöventilátorod,ha hidegen inditasz kapcsold ki.

lendvaizs79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: Suzuki SX4 SCross 1.6VVT
Re:D-4D
« Válasz #4081 Dátum: 2018.01.06 16:33:39 »
Sziasztok!
Új vagyok itt és Toyotám sincs (még), ellenben kinéztem egy 2.5 éves Auris 1.6 D4D-t 41900 km-rel. Aztán olvastam a neten, hogy ez BMW motoros és ezen a ponton picit elbizonytalanodtam. Van valakinek bármilyen tapasztalata vagy információja ezzel a dízel motorral kapcsolatban?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Zsolt

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7758
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: Avensis Wagon T27 1ZR-FAE SOL 2009
Re:D-4D
« Válasz #4082 Dátum: 2018.01.06 20:17:41 »
Sziasztok!
Új vagyok itt és Toyotám sincs (még), ellenben kinéztem egy 2.5 éves Auris 1.6 D4D-t 41900 km-rel. Aztán olvastam a neten, hogy ez BMW motoros és ezen a ponton picit elbizonytalanodtam. Van valakinek bármilyen tapasztalata vagy információja ezzel a dízel motorral kapcsolatban?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Zsolt
Nem BMW motoros, csak a blokk származik onnan. Semmi jele annak, hogy ne ütné meg a Toyota dízelek szintjét.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 171
  • Autó: toyota corolla
Re:D-4D
« Válasz #4083 Dátum: 2018.01.06 21:22:55 »
Sziasztok!
Új vagyok itt és Toyotám sincs (még), ellenben kinéztem egy 2.5 éves Auris 1.6 D4D-t 41900 km-rel. Aztán olvastam a neten, hogy ez BMW motoros és ezen a ponton picit elbizonytalanodtam. Van valakinek bármilyen tapasztalata vagy információja ezzel a dízel motorral kapcsolatban?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Zsolt
A blokk származik onnan csak a többi saját toyota hengerfej,befecsi stb.Meg kevesebb paci lett benne mint eredeti bmw korában.

lendvaizs79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: Suzuki SX4 SCross 1.6VVT
Re:D-4D
« Válasz #4084 Dátum: 2018.01.07 09:40:28 »
Köszi srácok az infot! Valamelyest megnyugodtam.
Gondolom akkor a szelepvezérlésen is javított a Toyota. Nagyon sok helyen olvastam az N47-es BMW motor vezérműlánc problémáiról, konkrétan komplett motorokat dobtak ki autókból emiatt.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7758
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: Avensis Wagon T27 1ZR-FAE SOL 2009
Re:D-4D
« Válasz #4085 Dátum: 2018.01.07 11:38:16 »
Köszi srácok az infot! Valamelyest megnyugodtam.
Gondolom akkor a szelepvezérlésen is javított a Toyota. Nagyon sok helyen olvastam az N47-es BMW motor vezérműlánc problémáiról, konkrétan komplett motorokat dobtak ki autókból emiatt.
Nem javított a szelepvezérlésen, sem a vezérműláncon. A motorblokknak egyik sem a része.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


lendvaizs79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: Suzuki SX4 SCross 1.6VVT
Re:D-4D
« Válasz #4086 Dátum: 2018.01.07 14:08:47 »
Igen tisztában vagyok vele hogy nem része, úgy értettem hogy jobb vezérlést kapott mint a BMW-k.