Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 502143 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
  • Autó: toyota corolla
Re:D-4D
« Válasz #4080 Dátum: 2017.12.24 23:44:57 »
Elnézést, hogy mindig kérdezek valamit, de ez az első Toyotám.
Hidegindítás után az alapjáratom kb.1200 ra megy fel, menet közben viszonylag hamar visszaesik, de mikor megállok, újra felmegy 1200 köré. Kb 60 fokos víznél szűnik meg ez a jelenség, onnantól olyan 800 körüli az  alapjáratom.
Az volna a kérdésem, hogy ez normális-e ennél a motornál.
Előre is köszönöm.
Azt azért csinálja mert megy a fütöventilátorod,ha hidegen inditasz kapcsold ki.

lendvaizs79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Autó: Auris 1.4 D-4D Active
Re:D-4D
« Válasz #4081 Dátum: 2018.01.06 16:33:39 »
Sziasztok!
Új vagyok itt és Toyotám sincs (még), ellenben kinéztem egy 2.5 éves Auris 1.6 D4D-t 41900 km-rel. Aztán olvastam a neten, hogy ez BMW motoros és ezen a ponton picit elbizonytalanodtam. Van valakinek bármilyen tapasztalata vagy információja ezzel a dízel motorral kapcsolatban?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Zsolt

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8115
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:D-4D
« Válasz #4082 Dátum: 2018.01.06 20:17:41 »
Sziasztok!
Új vagyok itt és Toyotám sincs (még), ellenben kinéztem egy 2.5 éves Auris 1.6 D4D-t 41900 km-rel. Aztán olvastam a neten, hogy ez BMW motoros és ezen a ponton picit elbizonytalanodtam. Van valakinek bármilyen tapasztalata vagy információja ezzel a dízel motorral kapcsolatban?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Zsolt
Nem BMW motoros, csak a blokk származik onnan. Semmi jele annak, hogy ne ütné meg a Toyota dízelek szintjét.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
  • Autó: toyota corolla
Re:D-4D
« Válasz #4083 Dátum: 2018.01.06 21:22:55 »
Sziasztok!
Új vagyok itt és Toyotám sincs (még), ellenben kinéztem egy 2.5 éves Auris 1.6 D4D-t 41900 km-rel. Aztán olvastam a neten, hogy ez BMW motoros és ezen a ponton picit elbizonytalanodtam. Van valakinek bármilyen tapasztalata vagy információja ezzel a dízel motorral kapcsolatban?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Zsolt
A blokk származik onnan csak a többi saját toyota hengerfej,befecsi stb.Meg kevesebb paci lett benne mint eredeti bmw korában.

lendvaizs79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Autó: Auris 1.4 D-4D Active
Re:D-4D
« Válasz #4084 Dátum: 2018.01.07 09:40:28 »
Köszi srácok az infot! Valamelyest megnyugodtam.
Gondolom akkor a szelepvezérlésen is javított a Toyota. Nagyon sok helyen olvastam az N47-es BMW motor vezérműlánc problémáiról, konkrétan komplett motorokat dobtak ki autókból emiatt.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8115
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:D-4D
« Válasz #4085 Dátum: 2018.01.07 11:38:16 »
Köszi srácok az infot! Valamelyest megnyugodtam.
Gondolom akkor a szelepvezérlésen is javított a Toyota. Nagyon sok helyen olvastam az N47-es BMW motor vezérműlánc problémáiról, konkrétan komplett motorokat dobtak ki autókból emiatt.
Nem javított a szelepvezérlésen, sem a vezérműláncon. A motorblokknak egyik sem a része.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


lendvaizs79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
  • Autó: Auris 1.4 D-4D Active
Re:D-4D
« Válasz #4086 Dátum: 2018.01.07 14:08:47 »
Igen tisztában vagyok vele hogy nem része, úgy értettem hogy jobb vezérlést kapott mint a BMW-k.

rovinj1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Toyota auris
Re:D-4D
« Válasz #4087 Dátum: 2018.02.26 13:04:09 »
Szervusztok!

Van egy Toyota auris 1.4 D-4D 2008-as autóm.
A probléma a következő.Ha ráadom a gyújtást,az izzító jel nem minden esetben gyullad ki.Ha nem világít a jel,akkor még melegen sem indul.Ki-be kapcsolás után második-harmadik próbálkozásra megjelenik az izzító jel ,ekkor azonnal indul a motor.Hibakódot nem találtak,tanácstalanok a szervizben.Találkozott már valaki ezzel a problémával?
Köszönöm a segítséget.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3216
  • Autó: Corolla E11, 1.3, 4E-FE, Millenium ; E12, D-4D, Luna
Re:D-4D
« Válasz #4088 Dátum: 2018.02.28 20:00:28 »
Corolla 1.4 D-4D (2007) izzítógyertyával kapcsolatban:

A gyári 2 éve tönkrement, cseréltem DENSO-ra, mondván mégiscsak japó, és nem is vészes az ára. Igazából működött is, kivéve nagy hidegekben, a hét elején jellemző volt hogy 2-3 hengerrel indult, ha egész este szabadban állt. Aztán 10-15 mp után magához tért.
Gyanús volt, mert egyik se volt szakadt, ellenállásuk is közel volt egymáshoz.

Kicsit utánanézve, a gyári izzítósornak az összellenállása 0,6 Ohm, a Denso DG-240 darabja pedig 0,5 Ohm. Szóval nem jön ki a matek...
Az NGK DP-45 viszont 1.4 Ohm, így már közelebb állunk a jóhoz.  ::)

Preventív jelleggel (dugattyú égéstér repedés, hf/ hf tömítés károsodás, stb. ) gondoltam kicserélem. A probléma úgy tűnik megoldódott, ma már "szépen" indult, 4 hengerrel, az alapjáratot is visszaejtette 4-5mp-en belül. Továbbá melegedési fázis elején is csendesebben, simábban jár az autó.

Tehát aki cserélne, az inkább az NGK környékén nézelődjön.  ;)

DENSO-t azért elraktam, ha bejön a globális felmelegedés, még jól jöhet...  :lol:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16530
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX 2005.02. Toyota Yaris Sol 1.3vvti
Re:D-4D
« Válasz #4089 Dátum: 2018.03.01 17:42:06 »
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.01 17:45:49 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3216
  • Autó: Corolla E11, 1.3, 4E-FE, Millenium ; E12, D-4D, Luna
Re:D-4D
« Válasz #4090 Dátum: 2018.03.01 19:27:10 »
Beálltam a garázs bal hátsó sarkába, az az északi sarok, remélem könnyebben fog indulni...  :szemez:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16530
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX 2005.02. Toyota Yaris Sol 1.3vvti
Re:D-4D
« Válasz #4091 Dátum: 2018.03.01 20:24:16 »
Beálltam a garázs bal hátsó sarkába, az az északi sarok, remélem könnyebben fog indulni...  :szemez:
úgyvan...tuti h jobb lesz reggel...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Keszeg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: corolla 4-d4
Re:D-4D
« Válasz #4092 Dátum: 2018.03.26 22:48:16 »
Szia,megvan még a corollád?
Üdv:Árpád

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16530
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX 2005.02. Toyota Yaris Sol 1.3vvti
Re:D-4D
« Válasz #4093 Dátum: 2018.03.27 09:15:25 »
Szia,megvan még a corollád?
Üdv:Árpád
ez kinek szólt?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Adam_88

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • Autó: Toyota Corolla 1.4 D4-D 2006
Re:D-4D
« Válasz #4094 Dátum: 2018.03.28 15:12:20 »
Sziasztok. Meg eleg friss az elmeny ezert szeretnek toletek segitseget kerni. Toyota Corolla 2006 1.4 D4D MMT.

Honnan lehet beszerezni vagy letoltelni hasznalati utmutatot? Nem tudom meik ellenorzo lampa mit jelent pl dtb.
Milyen markaju es viszkogitasu olajat ajanlotok?242000 km van benne.
Milyen izzitogyertyat erdemes beletenni?
Milyen feket (tarcsat, betet) erdemes alatenni? Van kulonleges atmero a tarcsanak vagy ismerteto jele a betetnek vagy valami amit neznem kell a vasarlaskor?
Hosszbordasszij cserejekor erdemes meg valamit cserelni?
Valaszaitok elore is koszonom:)