Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1000594 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kovacs.b.balazs

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D
« Válasz #4065 Dátum: 2017.11.20 15:07:06 »
Kuplungot ugye mindig benyomod inditózás közben?
Igen


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4066 Dátum: 2017.11.20 15:08:07 »
Nincs benne valami utólagos riasztó/rablásgátló? Az tud ilyesmit csinálni...

kovacs.b.balazs

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D
« Válasz #4067 Dátum: 2017.11.20 15:09:58 »
Nincs benne valami utólagos riasztó/rablásgátló? Az tud ilyesmit csinálni...
Lehet hogy az immobiliser de annak mondták hogy a műszerfalon lennie kellene egy visszajelzônek


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4068 Dátum: 2017.12.02 20:22:44 »
Sziasztok. Volna még valami.
Üzemmeleg állapotban váltásnál határozott kattogó hang jön a váltó felöl.
Hidegen semmi hangja.
Amúgy tökéletesen működik, a kupplung viszont kemény.
Ez lehet kuplung hiba? Esetleg kettőstömegű?
Előre is köszönöm.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4069 Dátum: 2017.12.03 12:06:30 »
Leállításnál nincs klattyanó hangja, amikor megáll a motor?

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4070 Dátum: 2017.12.03 19:55:21 »
Nincs. Ezek szerint kettős tömegűre gyanakszol?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4071 Dátum: 2017.12.03 20:21:05 »
Igen, az első gondolatom az volt, de ez terhelésfüggő kellene legyen, tehát ha alacsony fokozatban rávágod a kuplungot, akkor biztos meg kellene szólaljon, vagy nagy terhelésnél, pl emelkedőn 5 fővel elindulva kellene kopognia leginkább.

Ha leállításnál nincs hangja, akkor nem valószínű.

Ha keményebb is a kuplung mint kéne, akkor lehet a kuplung szerkezetben van valami hiba, ami mindkét hibajelenséget okozza.

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4072 Dátum: 2017.12.03 21:14:12 »
Köszönöm.
Erre is gondoltam, de ha úgyis lejön a váltó, kap új kettős tömegűt is.

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4073 Dátum: 2017.12.03 21:15:32 »
Amúgy alacson fokozatban felfelé váltásnál van hangja. Főle 2 -ből 3-ba.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4074 Dátum: 2017.12.04 11:17:27 »
Akkor az lehet szinkrongyűrű is a váltóban, bár az nem kattog, hanem reccsen, mintha nem nyomnád ki (teljesen) a kuplungot.

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4075 Dátum: 2017.12.04 19:56:59 »
De a szinkron probléma hidegen is jelentkezik.
Ezt csak melegen csinálja.

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4076 Dátum: 2017.12.04 20:05:27 »
Valószínű, kezdjük egy váltóolaj cserével, aztán meg kuplung.

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4077 Dátum: 2017.12.06 21:00:36 »
Elnézést, hogy mindig kérdezek valamit, de ez az első Toyotám.
Hidegindítás után az alapjáratom kb.1200 ra megy fel, menet közben viszonylag hamar visszaesik, de mikor megállok, újra felmegy 1200 köré. Kb 60 fokos víznél szűnik meg ez a jelenség, onnantól olyan 800 körüli az  alapjáratom.
Az volna a kérdésem, hogy ez normális-e ennél a motornál.
Előre is köszönöm.

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #4078 Dátum: 2017.12.06 22:39:12 »
igen, pontosan úgy működik, ahogy kell ilyen külső hőmérsékletnél  :flowers:

godzipapa

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D
« Válasz #4079 Dátum: 2017.12.06 22:48:23 »
Köszönöm mégegyszer!!