Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1013715 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Robbilard

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D
« Válasz #4035 Dátum: 2017.06.11 13:32:07 »
Sziasztok.Kérdésem hogy a 2007-es corollákban van részecskeszűrő?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #4036 Dátum: 2017.06.11 13:58:16 »
Sziasztok.Kérdésem hogy a 2007-es corollákban van részecskeszűrő?
Nincs, 2009-től van.

Robbilard

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D
« Válasz #4037 Dátum: 2017.06.11 14:07:19 »
Köszönöm.Ha ez tutti száz akkor az jó.

Robbilard

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D
« Válasz #4038 Dátum: 2017.06.11 14:08:42 »
Illetve egy kicsit láma vagyok a témában,EGR szelep attól van benne vagy az egy és ugyanaz?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #4039 Dátum: 2017.06.11 14:17:13 »
Illetve egy kicsit láma vagyok a témában,EGR szelep attól van benne vagy az egy és ugyanaz?
A részecskeszűrő a kipuffban van, az EGR pedig a "motor"-ban. Nekem még soha nem volt vele problémám.

Robbilard

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:D-4D
« Válasz #4040 Dátum: 2017.06.11 14:20:40 »
köszi.Illetve még egy kérdés.A Mobil 1 ESP formula 5w30 motorolajat bátran vehetem?Milyen biztos oldalról rendelhetek?Nem akarok hamis olajat venni.

gery27

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #4041 Dátum: 2017.06.13 20:31:24 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os Toyota Corolla 1.4 D4D-m, és 2500-as fordulatszám felett rángat és erőtlen a kocsi. Hibaüzenet nincs a computerben, valamint az EGR szelep másfél éve volt cserélve és tiszta.
Volt-e már valakinek ilyen hibája, van-e valami ötlet?
Előre is köszönöm a válaszokat.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #4042 Dátum: 2017.06.14 15:24:00 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os Toyota Corolla 1.4 D4D-m, és 2500-as fordulatszám felett rángat és erőtlen a kocsi. Hibaüzenet nincs a computerben, valamint az EGR szelep másfél éve volt cserélve és tiszta.
Volt-e már valakinek ilyen hibája, van-e valami ötlet?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Szia!

Változógeos turbo van rajta, és kb ezen a fordulatszámon állnak át benne a lapátok, ha lerakodás van benne nem tudnak átállni benne a lapátok ez pl. okozhat ilyen problémát.
Üzemmeleg motornál menj egy olyan útszakaszra, ahol lehet neki rendesen nyomni, próbáld meg minél jobban leforgatni hátha kiég belőle.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4043 Dátum: 2017.06.14 17:48:09 »
Ha megáll a VGT, akkor túl magas lesz a töltőnyomás nagy fordulaton, és arra tuti dobná a hibakódot.

Ha mégis kokszlerakódás miatt nem tud elmozdulni, azt csak mechanikus úton (szétszedéssel, tisztítással) lehet orvosolni általában.

Szerintem inkább valami tömítetlenség, vagy ilyesmi miatt elszökik a nyomás. Ez lehet egy lelazult bilincs, vagy akár egy lyukas IC is.  ::)
Bár hibakódot erre is kéne dobnia...

Amikor így elerőtlenedik, nem füstöl?
Pillanatnyi fogyasztás mit mutat olyankor?

gery27

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #4044 Dátum: 2017.06.15 07:32:14 »
Sziasztok.
Köszönöm a válaszokat.
A pillanatnyi fogyasztás ilyenkor 18-22 L.
Az álagfogyasztásom 4.5/100 km.
Mikor "lepadlozom" van úgy hogy végig ae pöróg és 4000-s fordulátnál már nagyon rángat és nem nagyon akar ez fölé menni.
Amit tapasztaltam még, hogy a gázolaj szúrő alja 2 honap után fekete volt, és kicseréltettem utána kb 30 km-en keresztül nem produkálta ezt a tünetet, szépen végig pörgöt.
Előre is köszönöm a segítséget.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #4045 Dátum: 2017.06.15 11:18:58 »
Sziasztok.
Köszönöm a válaszokat.
A pillanatnyi fogyasztás ilyenkor 18-22 L.
Az álagfogyasztásom 4.5/100 km.
Mikor "lepadlozom" van úgy hogy végig ae pöróg és 4000-s fordulátnál már nagyon rángat és nem nagyon akar ez fölé menni.
Amit tapasztaltam még, hogy a gázolaj szúrő alja 2 honap után fekete volt, és kicseréltettem utána kb 30 km-en keresztül nem produkálta ezt a tünetet, szépen végig pörgöt.
Előre is köszönöm a segítséget.

Milyen gázolajszűrőt használsz? Gyári a legtutibb , de minimum egy Manniflter meg kell venni.
Lehet kevés anyagot kap?
5250 körül van a leszabályzási fordulatszám, szóval 4ezer fölé kellene mennie.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Betyarka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re:D-4D
« Válasz #4046 Dátum: 2017.08.13 12:18:55 »
Ezzel a motorral ki hogy jár? finoman? taposva? stb  :yes:
Nekem eddig átlag 5.1-5.2-5.3 körül volt mindig. Utóbbi hetekbe járt 6.5 be. Nem tudom, hogy amióta az asszony jár vele neki tudható be vagy mi.
Ennyit sose evett. TÉlen is a max 5.6 volt. Regenerálás nem lehet szerintem mert 300-400 km keresztűl biztos nem regerenál.
Vagy lehet finoman járok vele, mert eddig benzines volt előtte azt hajtottam rendesen, amióta diesel van családiasan megyek.  :D
Igaz heti autopálya mindig van benne az is max 40 km oda visz 80, de ez lehet kevés a regenerálásra.
Vagy hiába a pálya tempo ami nálam pont 136km itt látom a legkedvezőbbnek 6. ban. és utazhatónak. De viszont itt is lehet kevés a fordulat egy jó öntisztulásnak?
Párszor megzavarva 170-180 ig de pár perc se lehet mert ki akarja beméretni magát.
Néha le kellene forgatnom a gépet 4e-5e ig esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.13 12:25:34 írta Betyarka »

nemedi1990

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:D-4D
« Válasz #4047 Dátum: 2017.08.13 15:15:44 »
Sziasztok!
Az 1.4- es d4d-ben milyen időközönként kell vezérműláncot cserélni? 204 ezer km van benne. Pár hónapja indítás után hallani egy ciripelés szerű hangot 2-3 másodpercenként. 1-2 perc után már nem hallani. Szervizeléskor jeleztem, persze akkor nem lehetett hallani mivel nem jelentkezik mindig. Szerelő szerint vezérműlánc lesz de nyugodtan menjek vele még nem csereérett. Pár hete viszont indításkor hallani egy nyikorgó hangot is max 15-20 másodpercig. Szerintetek tényleg vezérműlánc lesz vagy esetleg más?

fhrlaszlo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D
« Válasz #4048 Dátum: 2017.09.07 18:33:55 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os Toyota Corolla 1.4 D4D-m, és 2500-as fordulatszám felett rángat és erőtlen a kocsi. Hibaüzenet nincs a computerben, valamint az EGR szelep másfél éve volt cserélve és tiszta.
Volt-e már valakinek ilyen hibája, van-e valami ötlet?
Előre is köszönöm a válaszokat.

Szia,

Én a helyedben egy üzemanyagszűrő cserével próbálkoznék vagy gyárival, vagy mann filterrel utóbbit könnyebb beszerezni! Ha nem segít, akkor kitakarítanám a légtömegmérőt!

bubci

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D
« Válasz #4049 Dátum: 2017.10.22 16:54:47 »
Sziasztok!

Nemrég vettem egy Corolla Verso-t.
Van benne egy kapcsolható, gyári motormelegítő gázolajos kályha (Eberspacher D5W Z).

Tudja esetleg valaki, hogy ezt csak a kapcsoló indítja, vagy még szükséges,
hogy a külső hőmérséklet pl. 7 fok alatt legyen (mint a kieg. kályháknál)?

Köszi a válasz(oka)t!