Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1014904 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Csaszi4

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:D-4D
« Válasz #3645 Dátum: 2014.06.29 22:34:26 »
Hjjjjaj!

Van egy wagon 1.4 D4D-m! Nemrég volt egy "kis" elektromos problémája. A teljes utastér elektromossága elszállt, + a kormányszervó, meg az ABS-se működött, szinte csak a motor járt. Na így vittem el riasztós, márkaszerviz, újból riasztós, majd magam megtaláltam, hogy 1 relé halt ki. A lényeg, hogy kb 200km-t tettem meg vele az 5 hét alatt, amit mérni nem mérhettem, mert a sebesség mérő, és a km számláló sem működött. A végefelé már halottam, hogy a motor egy kicsit zörög, meg nem is olyan erős! Halmozódott az örömöm.

A fene sem tudja, hogy az ECU milyen jeleket kapott, illetve nem kapott, de reméltem, hogy a hétvégi Budapest-Zalaegerszeg sztrádán oda-vissza kitisztul a kocsi, és minden rendbe jön. Háát persze nem így történt.

A jelenség a következő: Alapjáraton minden szép és csendes. Gázadásokra egy kicsit már hallani a csilingelést. 1800nál már határozottan hallani a csilingelést, kb 2500nál a leghangosabb, és fölötte meg lassan elnyomja a motorzaj. Teljesítményre hááát egy olyan 70-75 lovasnak mondanám az autót! Minnél hangosabban csilingel annál gyengébb! És most jöjjön a szépség! Ma hazafele végig csörgött szegény kocsi, max 120al mertem jönni a sztrádán, hazaértünk, és az egyik pesti piros lámpánál állva megszűnt a zaj! Ezt már 1x eljátszotta velem, de másnap hidegen újból csinálta. Hideg motornál halkabban csilingel, melegen hangosabb! A hétvégén kipucoltam (volna) az EGR-t csak mikor szétszedtem, és mechanikusan kitakarítottam derült ki, hogy a féktisztítómnak csak a flakonja van meg, 1 csepp ami volt még benne. Elég tiszta volt, alig volt lerakódás, de maga a szelep fél centi nyitás után ritkán 1x-1x egy kicsit szorultgatott, utána újból szépen járt. Olyan a hang mikor egy zsiguli kivan, és csilingelnek a szelepek. Csúnya hang! Olaj nem fogy, és 10000km-e volt márkaszervízben cserélve. Cseréljek olajat most magam? Vagy pucoljam ki rendesen az EGR-t? Vagy esetleg valakinek egyéb ötlete?

szenyanc

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Corolla Verso 2.2 D4D
« Válasz #3646 Dátum: 2014.07.04 10:44:17 »
Sziasztok. Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 2007-es évjárat.
Meg tudja esetleg valaki biztosan mondani,hogy vezérmű szíj vagy vezérmű lánc hajtja???
A bordás szíjat oldalról ha benézek azt látom,a többit sajnos nem.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdvözlettel!
szenyanc

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: D-4D
« Válasz #3647 Dátum: 2014.07.04 10:46:04 »
xerintem az szíjas.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

TZoli

  • Vendég
Re:D-4D
« Válasz #3648 Dátum: 2014.07.04 10:52:38 »
Láncos!

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: D-4D
« Válasz #3649 Dátum: 2014.07.04 11:54:07 »
és a dcat is?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3650 Dátum: 2014.07.05 19:00:57 »
136 lovas 2.2 D4d láncos :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

szenyanc

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:D-4D
« Válasz #3651 Dátum: 2014.07.05 22:04:18 »
Köszönöm!Bízom benne,hogy tuti a tipp!  :D

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:D-4D
« Válasz #3652 Dátum: 2014.07.06 17:47:03 »
Láncos motor...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Csaszi4

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:D-4D
« Válasz #3653 Dátum: 2014.07.10 10:51:30 »
Hjjjjaj!

Van egy wagon 1.4 D4D-m! Nemrég volt egy "kis" elektromos problémája. A teljes utastér elektromossága elszállt, + a kormányszervó, meg az ABS-se működött, szinte csak a motor járt. Na így vittem el riasztós, márkaszerviz, újból riasztós, majd magam megtaláltam, hogy 1 relé halt ki. A lényeg, hogy kb 200km-t tettem meg vele az 5 hét alatt, amit mérni nem mérhettem, mert a sebesség mérő, és a km számláló sem működött. A végefelé már halottam, hogy a motor egy kicsit zörög, meg nem is olyan erős! Halmozódott az örömöm.

A fene sem tudja, hogy az ECU milyen jeleket kapott, illetve nem kapott, de reméltem, hogy a hétvégi Budapest-Zalaegerszeg sztrádán oda-vissza kitisztul a kocsi, és minden rendbe jön. Háát persze nem így történt.

A jelenség a következő: Alapjáraton minden szép és csendes. Gázadásokra egy kicsit már hallani a csilingelést. 1800nál már határozottan hallani a csilingelést, kb 2500nál a leghangosabb, és fölötte meg lassan elnyomja a motorzaj. Teljesítményre hááát egy olyan 70-75 lovasnak mondanám az autót! Minnél hangosabban csilingel annál gyengébb! És most jöjjön a szépség! Ma hazafele végig csörgött szegény kocsi, max 120al mertem jönni a sztrádán, hazaértünk, és az egyik pesti piros lámpánál állva megszűnt a zaj! Ezt már 1x eljátszotta velem, de másnap hidegen újból csinálta. Hideg motornál halkabban csilingel, melegen hangosabb! A hétvégén kipucoltam (volna) az EGR-t csak mikor szétszedtem, és mechanikusan kitakarítottam derült ki, hogy a féktisztítómnak csak a flakonja van meg, 1 csepp ami volt még benne. Elég tiszta volt, alig volt lerakódás, de maga a szelep fél centi nyitás után ritkán 1x-1x egy kicsit szorultgatott, utána újból szépen járt. Olyan a hang mikor egy zsiguli kivan, és csilingelnek a szelepek. Csúnya hang! Olaj nem fogy, és 10000km-e volt márkaszervízben cserélve. Cseréljek olajat most magam? Vagy pucoljam ki rendesen az EGR-t? Vagy esetleg valakinek egyéb ötlete?
Okés! Baj van!

Egyre jobban csörög, és egyre gyengébb!!! Olajcsere, EGR pucolás megvolt, és semmi eredménye!

Kéne egy telefonszám, lehetőleg pesti - Pest közeli Toyota 1.4 D4D specialista! HELP!!!!

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3654 Dátum: 2014.07.11 07:56:21 »
Csaszi!

Küldök priviben egy számot!  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

nemedi1990

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:D-4D
« Válasz #3655 Dátum: 2014.07.14 21:50:42 »
Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni. Autóvásárlás előtt állok. Évi 25 ezer km meglesz, de lehet még kicsivel több is. Nagy részt országút + autópálya. 1.4 d-4d corollában gondolkodok. Szerintetek ennyi km-el évente megéri? Mekkora fogyasztásra lehet számitani országúton(naponta 2 * 25 km, 1 személy, 100-as tempó), illetve autópályán (4 személy, Szeged-Budapest, 110-120 km/h)? Elég eltérő adatokról hallottam, 3.5-től 9 literig.

Előre is köszönöm a segitséget.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3656 Dátum: 2014.07.14 21:57:50 »
Szia!

9 litert még Én sem tudtam megetetni vele, pedig ha valaki tolta neki az Én voltam  :devil:
Ilyen km futás mellett jó döntés az 1.4 d4d.... országúton simán tudja 5 liter alatt, autopályán is lábmérettől függően kb 140 nél 6.5 ig.....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3657 Dátum: 2014.07.14 22:54:59 »
Országút ~4.5l, átlag város ~5l, belváros dugó ~5.5-6l , pálya 140-150-el (óra szerint) 5,5-6l nekem. Használat módjával fél liter difi ide-oda lehet, de több nem nagyon.

Jó kis motor ez.  :yes:

nemedi1990

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re:D-4D
« Válasz #3658 Dátum: 2014.07.15 15:51:06 »
Turbo, kettős lendkerék, befecskendező rendszer kb milyen áron van munkadijjal?
Jobbik esetben, sikerül kifogni egy ~150 ezer km-t futott példányt. Annyi km-nél mennyire kell számolni nagyobb kiadásokra?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3659 Dátum: 2014.07.15 16:02:40 »
Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni. Autóvásárlás előtt állok. Évi 25 ezer km meglesz, de lehet még kicsivel több is. Nagy részt országút + autópálya. 1.4 d-4d corollában gondolkodok. Szerintetek ennyi km-el évente megéri? Mekkora fogyasztásra lehet számitani országúton(naponta 2 * 25 km, 1 személy, 100-as tempó), illetve autópályán (4 személy, Szeged-Budapest, 110-120 km/h)? Elég eltérő adatokról hallottam, 3.5-től 9 literig.

Előre is köszönöm a segitséget.
Országuton : 4,8l Autópályán 110-120-nál: 5 l. Ez E15-ösre adat.
Tudtommal nincs 2-ös tömegű lendkerék, és 2009-ig részecskeszűrő sincs :no:
Ha azonos áron veszel dieselt vagy benzinest, akkor már a második tankolásnál sporóltál a dieselel :D
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.15 16:06:55 írta OldPiet »