Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1052478 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D
« Válasz #2985 Dátum: 2010.11.15 20:45:42 »
Gúgliból, ott a két link, hogy honnan van.
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2986 Dátum: 2010.11.15 20:50:21 »
Gúgliból, ott a két link, hogy honnan van.
Szóval ez volt 2003-ban a Toyota oldalán a D-4D-ről? Huhh, elég vicces  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

SanyiD-4D

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re: D-4D
« Válasz #2987 Dátum: 2010.12.02 19:01:45 »
Sziasztok!

Egy I-es Yaris D-4D lenne az alany.Tapasztalt már valaki olyat hogy csak folyamatos 2000-es fordulatszám felett kezd el meleg bejönni?A hűtőventilátor is megy néha ebben a hidegben!?A rendszer nem levegős,cseréltünk termosztátot,de nem oldotta meg a problémát.Nem akarok hülyeséget beszélni,de olyan mintha nem cirkulálna a hűtőfolyadék  rendesen,csak fordulaton.A vízpumpa meg gyárilag fémlapátos úgyhogy nem törhettek le a lapátok elvileg.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2988 Dátum: 2010.12.05 10:29:41 »
Pedig úgy hangzik, mintha levegős lenne... De rémlik, hogy valami lehet a termosztát körül is... Mintha korábban esett volna róla szó, hogy a gyárin van valami kis furat, ami az utángyártotton nem biztos hogy rajta van, vagy ha rajta is van, nem mindegy hogy hogy teszed be... A fene tudja, de ilyesmik derengenek.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

galzo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: D-4D
« Válasz #2989 Dátum: 2010.12.08 19:07:32 »
Sziasztok! Szeretném megismerni tapasztaltabb Corollások véleményét a xenon égőkkel kapcsolatban: a példa esetben csak a tompított az, a reflektor sárga halogén, a xenon  ízzó csúcsán  pedig "kalap" vagy "ernyő" van az üveg felöl.A KRESZ a kék fényt nem engedi, ott fehér fényről beszél.A melléklet szerinti ENSZ szabály gyakorlatilag lehetetlenné teszi az utólagos beépítést -fényszóró mosó, automatikus vízszint szabályozás stb.. A kérdéses eset egy Belgiumban forgalombahelyezett autó, teljesen szakszerü beépítésnek tűnik, persze a mosó és az automata nélkül. Kérdésem van-e Corolla gyári beépítésü xenon ízzókkal szerelve? Kösz. előre is.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: D-4D
« Válasz #2990 Dátum: 2010.12.08 20:11:36 »
nincs, és akármit szerelsz is be soha nem fogják elfogadni.
ennek ellenére én is használom, vállalom h a sünök bármikor megfoghatnak.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2991 Dátum: 2010.12.17 17:00:28 »
Ezt az autot nem a hidegre terveztek... Mult ejszaka -18 fokban (is, altagban -12 korul) utaztam vele. Ha sokaig nem hasznaltam a kuplungot, felkemenyedett. Ez normalis lenne?  :?:
Mar -12 foknal is ha sik uton mentem tartos 70-el 5-ikben, a motor visszahult kb 1-2 perc alatt. Persze a futes ventilatora harmas fokozaton tolta a meleget egesz uton folyamatosan (automata uzemmodban ezidagi hosszu tavon mindig egyes fokozaton ment, most 10 oran at vegig harmas fokozaton). Az oroszok most mar becsuktak volna a spajz ablakat  :D


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: D-4D
« Válasz #2992 Dátum: 2010.12.18 18:22:30 »
hát ilyet nem tapasztaltam hogy kuplung felkeményedik az nem lehet hogy a lábad zsibbad  :D

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2993 Dátum: 2010.12.18 18:55:27 »
Mentel mar vele tartosan -18ban?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: D-4D
« Válasz #2994 Dátum: 2010.12.18 18:57:16 »
igen január végén olaszba menet 

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

kaleksz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
Re: D-4D
« Válasz #2995 Dátum: 2011.01.15 01:02:32 »
Végigbogarásztam a téma első 100 oldalát, de alig akadt valami infó a 2.0-ás D-4D motorról.

Autóvásárlást tervezek és ilyen motorra gondoltam.
Sokat megyek, szeretek tempósan vezetni, de őrülten száguldozni nem szoktam,
viszont elegem van a tötymörgésből, a lassú előzésekből.
Évente 40-50ezer km körül megyek, sokat autópályán, emiatt gondoltam a kétezres motorra.
2005-ös az autó amit kinéztem, tehát nem a korai szériákból való E12-es Corolla.
Viszont úgy látom nem sok embernek van ilyen az ittlévők közül.
Hallottam, hogy ezeknek a motorjában nem láncos a vezérműszíj, emiatt gyakran kell cserélni.

Úgy gondolom megéri a nagyobb dízel, de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre.
Vajon megéri-e a 2.0-ás dízel, vagy jobb választásnak tűnik a kisebb, figyelembe véve a sok használatot?
Persze tudom, ki kellene próbálni mindkettőt...
'05 E12 Toyota Corolla 2.0 D-4D HB Sol

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2996 Dátum: 2011.01.15 10:08:57 »
En csak 90 loeros 2 literest probaltam, az erosebbrol nincs sok tapasztalatom.
Az 1,4-esekbol sokkal nagyobb valasztek van, emiatt konnyebb lenne kifogni egy jo allapotut.
Probalj ki egy 1,4es dizelt, valoszinuleg elegnek fogod itelni. Modernebb motor az 1,4-es, fogyasztasa is kedvezobb es a jaraskulturaja is jobb.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

titkosugynok

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: D-4D
« Válasz #2997 Dátum: 2011.01.26 13:38:22 »
Sziasztok! Új regisztráló vagyok és nem tudom, hogy volt e már szó kis diesel tuningról. Arról hogy az 1,4 d4d-be (Toyota Corolla 2008 évjárat) a PT-Box beszerelhető e mint tuning. Vagyis nem károsítanám vele a motort. Vagy valaki használ ilyet. Írjatok tapasztalatokat tanácsokat legyetek szívesek. Előre is köszönöm. ( Én úgy látom az interneten hogy ez a legelérhetőbb árú tuning) Netalán van valakinek eladó PT-Box-a?????

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: D-4D
« Válasz #2998 Dátum: 2011.01.26 21:58:06 »
A nagyonolcsó boxok a befecskendezési nyomást és/vagy a befecskendezés idejét módosítja - becsapja a computert.
Mindenképp csökkenti a motor élettartalmát. persze ettől még ésszel használva  a gépet, és nem padlón tolva hidegen meg állandóan versenyezve elmehet hiba nélkül sokáig, de a nagynyomású rendszert nem olcsó javíttatni.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

titkosugynok

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: D-4D
« Válasz #2999 Dátum: 2011.01.30 12:01:17 »
Tamás69! Köszönöm hogy hozzászoltál! Meglett a döntés! Jól megy a gép marad eredeti állapotban, nem lesz tuning. Átgondoltam a helyzetett. Ha 2000 cm3-es D4-D autóm lenne, lehet hogy akkor is azt mondanám, hogy még-még-még. :D