Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1013999 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

antocian

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 74
D-4D
« Válasz #150 Dátum: 2005.07.20 20:09:33 »
Idézetet írta: "whis"
A tesztelésre kapott 1.8 Versoban simán felkapcsolt 5.-be 50-nél.  :roll:
Mondjuk az viszont sokáig tartott neki eldönteni, ha itt kapott egy hirtelen padlógázt, hogy hanyadikba is kapcsoljon vissza. Súlyos másodpercek teltek el, mire megtalálta a 2.-at  :wink:


a 1,4 D-4D-nél az ötöst csak olyan 70-nél teszi be az MMT... Valószínűleg azért, mert itt a motor már olyan 1600-1700 körül forog, így nem érezhető turbólyuk miatti kihagyás a váltás legalsó tartományában. Ha kézzel beteszi az ember olyan 50-nél, érezhető, hogy lomha az autó. Benzinesnél valszeg mivel nincs ilyen gond, már 50-nél hagyja magát feltenni, mivel ott "lényegtelen" a nyomaték, és azért elegendő teljesítmény van már az adott - gondolom olyan 1200 körüli" fordulatszámon is. Mindemellett D-4D MMT rulez!
Biztonság mindenek felett...
Corolla D-4D MMT / Auris Hybrid

Gokuball

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Re: hibajelzés
« Válasz #151 Dátum: 2005.07.22 00:12:52 »
Idézetet írta: "Szacsa"
Sziasztok!

A családnak kb 3 hete sikerült megvásárolnia egy szuper D4D hatchback Sol sötétkék Corollát. De sajnos tegnap probléma volt vele-amin persze mindenki meglepődött- az egyik hiba jelző sárga színű de nem tudom mit ábrázol világított egész nap megnéztem a könyvben és azt írja vigyem a kocsit szervízbe mondom ok fel is hívtuk ugy volt hogy ma visszuk is a kocsit de ma ahogy indítottam nem világított. A legmeglepőbb hogy az autóban összesen 1500km van eddig elég furcsának tartom a dolgot. Szerintetek most vigyem el szervízbe vagy ne foglalkozzak vele mert már ugyse világít. Esetleg veletek nem fordult elő ilyesmi probléma?A kézikönyvben ha jol emléxem a 9. jel volt az.
Előre is köszönet a segítségért!


Nem probaltatoik veletlenul beinditani a motort ugy, hogy kozben a riaszto be volt kapcsolva?

Gokuball

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
D-4D
« Válasz #152 Dátum: 2005.07.22 00:14:49 »
Idézetet írta: "antocian"
Idézetet írta: "whis"
A tesztelésre kapott 1.8 Versoban simán felkapcsolt 5.-be 50-nél.  :roll:
Mondjuk az viszont sokáig tartott neki eldönteni, ha itt kapott egy hirtelen padlógázt, hogy hanyadikba is kapcsoljon vissza. Súlyos másodpercek teltek el, mire megtalálta a 2.-at  :wink:


a 1,4 D-4D-nél az ötöst csak olyan 70-nél teszi be az MMT... Valószínűleg azért, mert itt a motor már olyan 1600-1700 körül forog, így nem érezhető turbólyuk miatti kihagyás a váltás legalsó tartományában. Ha kézzel beteszi az ember olyan 50-nél, érezhető, hogy lomha az autó. Benzinesnél valszeg mivel nincs ilyen gond, már 50-nél hagyja magát feltenni, mivel ott "lényegtelen" a nyomaték, és azért elegendő teljesítmény van már az adott - gondolom olyan 1200 körüli" fordulatszámon is. Mindemellett D-4D MMT rulez!


Ha padlogazt nyomsz neki (pl. 3-ban), akkor visszavalt az mm-t? Sport modban hogyan csinalja?

antocian

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 74
D-4D
« Válasz #153 Dátum: 2005.07.22 09:25:04 »
Ha padlogazt nyomsz neki (pl. 3-ban), akkor visszavalt az mm-t? Sport modban hogyan csinalja?[/quote]

Igen, visszavált. Ha padlógázt nyomsz, akkor sztem nincs különbség visszaváltáskor a sport és a normál mód között. A sport módot én csak egyszer próbáltam, azt vettem észte, hogy amit csinál, magasabb fordzlatszámon tartja a motort. Pl. nem 50-nél teszi négyesbe, hanem feljebb, stb.. A fordulatos se hagyja leesni, ha leveszem a gázról a lábam, hanem egy adott fordulatszám alá nem engedi esni, lejjebbkapcsol, így biztosítja mindig a nyomatékmaximumot. Jó ebben az automatában, hogy a váltó úgymond emlékezik. Tegyük fel, elkezdenék egy előzést, gázt adok, visszavált 3 vagy 4-be. Ekkor ugye a motor felpörög, érezni az erőt. DE mondjuk szemből jön valaki, vissza kell húzódnom pár másodpercre. (gázelvétel, fék, stb.) Ekkor a váltó nem kapcsol fel 70-nél ötösbe, hanem tudja hogy én előzni fogok, vagy valami, így ha szabad az út, akkor már nem kell ismét visszaváltania, hanem  kapásból kilő a kisebb fokozatban..
Bocs, ha kicsit hosszú voltam

B.
Biztonság mindenek felett...
Corolla D-4D MMT / Auris Hybrid

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
D-4D
« Válasz #154 Dátum: 2005.07.23 07:04:48 »
A váltó áttételezésében van különbség a kézi és az MMT-s modellek között?
A kézi váltós kb. 60-nál érzi jól magát 5.ben. 50-nél érezhetően erőlködik, felette  harmatos, de 60-tól kényelmes.
Egyébként városban nagyon jól lehet vele autózni 2000 körül. Nem gondoltam, hogy ilyen kis köbcm-es motorral ilyen kényelmesen lehet közlekedni, kis gázadással erőből lehet sávot váltani az alacsony fordulaton is elegendő nyomaték miatt.  A fogyasztás + káprázatos (4,5-4,7 város kíméletes bejáratással).

StrongBad

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 44
D-4D
« Válasz #155 Dátum: 2005.07.25 12:38:29 »
2-3 eves D4D 2.0-s corollaknak miert nincs ara? Mar 3 - 3.3M Ft-ert lehet talalni hirdeteseket. Van nagyobb kulonbseg a mostani D4D es mondjuk a 2003-as D4D motorok kozott?

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
D-4D
« Válasz #156 Dátum: 2005.07.25 13:11:01 »
Idézetet írta: "StrongBad"
2-3 eves D4D 2.0-s corollaknak miert nincs ara? Mar 3 - 3.3M Ft-ert lehet talalni hirdeteseket. Van nagyobb kulonbseg a mostani D4D es mondjuk a 2003-as D4D motorok kozott?


A ráncfelvarrással lett a 90lovasból 116 lovas 2,0 D4D
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

ksanyi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
D-4D
« Válasz #157 Dátum: 2005.07.25 13:55:22 »
Sziasztok!
Van egy 3 hónapos 1.4 D-4D kézi váltós Corollám. 3000 km-től morgó és lüktető hangot hallok a váltó felől. Főleg alacsony fordulaton(1400-2000 között) gyorsításkor hallható. Van valakinek ilyen tapasztalata? Egy Corollánál ez szerintem nem engedhető meg.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
D-4D
« Válasz #158 Dátum: 2005.07.25 15:44:01 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "StrongBad"
2-3 eves D4D 2.0-s corollaknak miert nincs ara? Mar 3 - 3.3M Ft-ert lehet talalni hirdeteseket. Van nagyobb kulonbseg a mostani D4D es mondjuk a 2003-as D4D motorok kozott?
A ráncfelvarrással lett a 90lovasból 116 lovas 2,0 D4D

Ez karosszériafüggő is. Kombiba nem tették bele a nagyobb motort - pedig ez lenne a logikus, csak az 5 ajtósba. A 2.0 90 lovas motort pedig azóta leváltotta az 1.4 90 lovas.
music     

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
D-4D
« Válasz #159 Dátum: 2005.07.26 12:51:24 »
Idézetet írta: "ksanyi"
Sziasztok!
Van egy 3 hónapos 1.4 D-4D kézi váltós Corollám. 3000 km-től morgó és lüktető hangot hallok a váltó felől. Főleg alacsony fordulaton(1400-2000 között) gyorsításkor hallható. Van valakinek ilyen tapasztalata? Egy Corollánál ez szerintem nem engedhető meg.


Én ilyet nem tapasztalta. Mondjuk nem is kézi váltós hanem MMT  van.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

fraktal

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Füst
« Válasz #160 Dátum: 2005.07.26 14:43:44 »
Sajnos, kemény gyorsításnál rendesen tud füstölni az 1.4 D4D. Persze mi nem vesszük észre, csak aki utánunk jön...

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Füst
« Válasz #161 Dátum: 2005.07.26 20:28:58 »
Idézetet írta: "fraktal"
Sajnos, kemény gyorsításnál rendesen tud füstölni az 1.4 D4D. Persze mi nem vesszük észre, csak aki utánunk jön...

Szinte minden diesel füstöl, ha rendesen odalépnek neki, főleg ha kicsit régebbi.

Wicked Beelzebub

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
D-4D
« Válasz #162 Dátum: 2005.07.27 23:31:56 »
Sziasztok kedves Toyota fanok! :wave:

Dilemmám van.
Szeretnék egy új autót, és mivel ez most Honda nem lehet, a Corollát néztem ki magamnak. ( Igazi vérbeli hondás vagyok, de azt beismerem a mostani Corolla szebb mint a Civic )
A váltás oka egyszerű, autómata Accordom van, és gondot okoz a fenntartása  (13-14 l/100km - tisztán város )
Szóval, kinéztem egy 1.4-es dízel Corolla szedánt Terra Ice felszereltséggel. Visszaolvasgattam a hozzászólásokat a fogyiról, mondjuk a felével eljárnék mint eddíg az Accorddal.
Megéri nekem dízelt venni? :pal1:
Évi 20 ezer km-t megyek városban. 460 eFt-al drágább a dízel mint a benzines 1.4-es. Elvileg 2.5 év múlva egálban leszek.
Azt persze nem tudom, hogy a szervízdíjakban pl. mennyivel drágább egy dízel.
Vagy itt van az MMT váltó, az megéri, jó? :pal1:

A válaszokat előre is köszi  :lol:

SZegecs

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1179
D-4D
« Válasz #163 Dátum: 2005.07.28 08:51:02 »
Idézetet írta: "Wicked Beelzebub"
Sziasztok kedves Toyota fanok! :wave:

Dilemmám van.
Szeretnék egy új autót, és mivel ez most Honda nem lehet, a Corollát néztem ki magamnak. ( Igazi vérbeli hondás vagyok, de azt beismerem a mostani Corolla szebb mint a Civic )
A váltás oka egyszerű, autómata Accordom van, és gondot okoz a fenntartása  (13-14 l/100km - tisztán város )
Szóval, kinéztem egy 1.4-es dízel Corolla szedánt Terra Ice felszereltséggel. Visszaolvasgattam a hozzászólásokat a fogyiról, mondjuk a felével eljárnék mint eddíg az Accorddal.
Megéri nekem dízelt venni? :pal1:
Évi 20 ezer km-t megyek városban. 460 eFt-al drágább a dízel mint a benzines 1.4-es. Elvileg 2.5 év múlva egálban leszek.
Azt persze nem tudom, hogy a szervízdíjakban pl. mennyivel drágább egy dízel.
Vagy itt van az MMT váltó, az megéri, jó? :pal1:

A válaszokat előre is köszi  :lol:


Hello, üdv a fórumon.

Régebben én is gondolkodtam a dieselen, hogy mikor jön vissza az a közel fél millió plusz és szerintem manapság már elég lassan, főleg, hogy olyan mindegy már, hogy benzinért vagy gázolajért fizetszközel 300 forintot  :(
Bár nincs a fejemben a Corola árlista, de ha már azon filózól, hogy 460 plusz hova menjen, akkor inkább 1.6-ost vennék a helyedben. Azzal is simán fele lesz a fogyid az Accordodhoz képest szerintem.
És azért kicsit jobban megy mint az 1.4-es :-)
De ez csak saját vélemény.

És egy javaslatot ha elfogadsz.
Kérj egy árat a Toyota Supertől, az új autódra. (Márkakereskedők/Toyota Super topic, Kzozee a góré. Vagy telefonon hívd fel.  Egy kérdést megér (kérd a Super akciós árat, amit Szegecs is kapott egy TS Corollára). Én nagyon jó árat kaptam.

Sok sikert az autóvásárláshoz
zegecs
'04 Toyota Yaris TS

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
D-4D
« Válasz #164 Dátum: 2005.07.28 09:09:18 »
Idézetet írta: "Wicked Beelzebub"
Évi 20 ezer km-t megyek városban. 460 eFt-al drágább a dízel mint a benzines 1.4-es. Elvileg 2.5 év múlva egálban leszek.

szerintem az attól is függ, hogy kp-ra veszed vagy hitelre. Mert ha hitelre, akkor számold ki mennyit költesz összesen, úgy hamarabb bejön a diesel ára, mint ha kp-ra veszed.

Idézetet írta: "Wicked Beelzebub"
Azt persze nem tudom, hogy a szervízdíjakban pl. mennyivel drágább egy dízel.

Ezt szerintem bármelyik márkakereskedésben megkérdezheted. (Már legalább is kötelező szervizek aktuális árát. Emlékeim szerint a Toyota Mayer-nél ki is van függesztve 100e km-ig.)

Idézetet írta: "Wicked Beelzebub"
Vagy itt van az MMT váltó, az megéri, jó? :pal1:

Nekem nem tetszett, mások imádják. Próbáld ki, de állítólag kell egy kis idő míg megszokod.
Attila 31
  - Avensis
- Prius