12V, 45Ah az nagy vonalakban 500Wh, 48 óra alatt az 10W körüli áramfelvétel.
Ez kézrátétellel simán kimutatható, ha a riasztó hideg akkor valami fedélzeti rendszer kap áramot?
Az aurisban kellene lennie egy jóval nagyobb akkunak, az nem akar segíteni a kicsinek?
Gondolom normálisan lemerült akkuval kellene indulnia, csak ha már mélykisülésbe megy akkor nem...
Egy ilyen mélykisülés fél-egy évet elvesz az akku életéből, ráadásul az "okos" töltők nem is feltétlen kezdik el tölteni.
Ha még 45Ah lenne , de csak 35Ah
https://www.mdsbattery.co.uk/shop/productprofile.asp?ProductGroupID=9412Rámértek a szervizben , és mondták haladéktalanul menjek vissza a riasztóshoz mert úgy szívja mint egy 10w izzó .
A nagy akku csak akkor megy, ha sikerül fel ébresztenem a rendszert ...
Na ez szokott a probléma lenni , nem bírja el indítani még a rendszert se ....
A riasztó műszaki adatok :
Tápfeszültség:……………………………………………………………………………12 V (10-15V)
Áramfelvétel:……………(bekapcsolt állapotban, beltérvédelemmel)…. < 5 mA
………………………………………………..…..(kikapcsolt állapotban).…………….< 1,5 mA
Most nap közben ki kapcsoltan a riasztót 12,27 --> vissza ment 12,31 Volt
Tehát ha nincsen riasztva akkor nem is szívja ...
Ráadásul legbosszantóbb dolog hogy új az autó, 2300 km van benne