Laserline riasztók távirányítójával kapcsolatban van egy "hasznos" tapasztalatom:
az egyik távirány már halott volt, amikor az autót vettem, a másik pedig rövid haláltusával szenderült jobblétre (hosszas nyomkodás után végső erejével még kinyitotta az autót
). Elmentem vele a forgalmazóhoz (a 10-es úton valahol), és kiderült, hogy mindkettőben a LED égett ki. Mivel ezzel sorba van kötve a jeladó, így meghalt a távirány is. A teszt nagyon egyszerű: akármilyen fémmel össze kell zárni a led lábait, és megnyomni a gombot; ha így megy, akkor a led cseréje a megoldás. (Ezt csak azért írtam le, mert egy filléres és házilag is viszonylag egyszerűen cserélhető alkatrésszel megspórolható egy út és a javítási díj.)
Másik autónkban nemtommilyen riasztó van, de a központi zárás bekapcsolásához ráadott gyújtás és benyomott fékpedál mellett kell megnyomni egyszerre a nyitó és a záró gombot is (bekapcsolt állapotban indulás utáni első fékezésnél zár, gyújtás elvételnél nyit.) Hátha ez segít valakinek...