Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Riasztók  (Megtekintve 106826 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #510 Dátum: 2017.04.02 16:31:07 »
12V, 45Ah az nagy vonalakban 500Wh, 48 óra alatt az 10W körüli áramfelvétel.
Ez kézrátétellel simán kimutatható, ha  a riasztó hideg akkor valami fedélzeti rendszer kap áramot?
Az aurisban kellene lennie egy jóval nagyobb akkunak, az nem akar segíteni a kicsinek?
Gondolom normálisan lemerült akkuval kellene indulnia, csak ha már mélykisülésbe megy akkor nem...
Egy ilyen mélykisülés fél-egy évet elvesz az akku életéből, ráadásul az "okos" töltők nem is feltétlen kezdik el tölteni.
Ha még 45Ah lenne , de csak 35Ah https://www.mdsbattery.co.uk/shop/productprofile.asp?ProductGroupID=9412
Rámértek a szervizben , és mondták haladéktalanul menjek vissza a riasztóshoz mert úgy szívja mint egy 10w izzó .
A nagy akku csak akkor megy, ha sikerül fel ébresztenem a rendszert ...
Na ez szokott a probléma lenni , nem bírja el indítani még a rendszert se .... :no:

A riasztó műszaki adatok :

Tápfeszültség:……………………………………………………………………………12 V (10-15V)
Áramfelvétel:……………(bekapcsolt állapotban, beltérvédelemmel)…. < 5 mA
………………………………………………..…..(kikapcsolt állapotban).…………….< 1,5 mA

Most nap közben ki kapcsoltan a riasztót  12,27 --> vissza ment 12,31 Volt
Tehát ha nincsen riasztva akkor nem is szívja ...
Ráadásul legbosszantóbb dolog hogy új az autó, 2300 km van benne  :cry: :cry:

 
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 16:58:24 írta Michele »

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
  • Autó: Yaris I. d4d
Re:Riasztók
« Válasz #511 Dátum: 2017.04.02 17:06:38 »
Ha még 45Ah lenne , de csak 35Ah https://www.mdsbattery.co.uk/shop/productprofile.asp?ProductGroupID=9412
Rámértek a szervizben , és mondták haladéktalanul menjek vissza a riasztóshoz mert úgy szívja mint egy 10w izzó .
A nagy akku csak akkor megy, ha sikerül fel ébresztenem a rendszert ...
Na ez szokott a probléma lenni , nem bírja el indítani még a rendszert se .... :no:

A riasztó műszaki adatok :

Tápfeszültség:……………………………………………………………………………12 V (10-15V)
Áramfelvétel:……………(bekapcsolt állapotban, beltérvédelemmel)…. < 5 mA
………………………………………………..…..(kikapcsolt állapotban).…………….< 1,5 mA

Most nap közben ki kapcsoltan a riasztót  12,27 --> vissza ment 12,31 Volt
Ráadásul legbosszantóbb dolog hogy új az autó, 2300 km van benne  :cry: :cry:

Jók nagyon az AGM akkuk, és a 35 is bőven elég lehet stabilizálni a feszültséget, kiszolgálni a magnót stb.
Furcsa, hogy erre a célra még mindig a savas akku a legegyszerűbb-olcsóbb-jobb(?) megoldás.
Az 5mA korrekt lenne 1 nap durván 125mAh, 10 nap alatt 1,25Ah, napelem ugye nincs rajta?
Addig is amíg meg nem javul meg "kapcsold be" az autót néha, hogy töltődjön, ne nyírd ki az akkut, a 12,3 még elmegy rövidtávon.
A másik akkud is ha megvan legyen mindig teljesen feltöltve.

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #512 Dátum: 2017.04.02 17:49:29 »
Jók nagyon az AGM akkuk, és a 35 is bőven elég lehet stabilizálni a feszültséget, kiszolgálni a magnót stb.
Furcsa, hogy erre a célra még mindig a savas akku a legegyszerűbb-olcsóbb-jobb(?) megoldás.
Az 5mA korrekt lenne 1 nap durván 125mAh, 10 nap alatt 1,25Ah, napelem ugye nincs rajta?
Addig is amíg meg nem javul meg "kapcsold be" az autót néha, hogy töltődjön, ne nyírd ki az akkut, a 12,3 még elmegy rövidtávon.
A másik akkud is ha megvan legyen mindig teljesen feltöltve.

Hát én is nézetem hogy savas akku ráadásul az utas térben , illetve a csomagtartóban van .
Napelem nincs sajna ,csak az új Prius Plugin rendelhető olyannal tudtommal.
Kedden megyek http://www.autoriasztobeszereles.hu/, kíváncsi vagyok mit mondanak , mert ez így nem jó az biztos.
A régi akku nincsen meg , mert a szervizben nem volt készleten akku így ideiglenesen meg kaptam az egyik tesztautó akkuját , az meg az enyémet, de hát mint ki derült nem az a baja ...
Amúgy most is a töltőn van , mert holnap szeretnék dolgozni menni valahogy  ;)

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #513 Dátum: 2017.04.04 18:29:51 »
Na ma ki lett kötve a riasztó , éjjel ki derül .
Ha reggelre nem merül le akkor ő volt a hunyó .... :wacko:
Most meg mértem a töltés , 12,7 volt , kíváncsi leszek reggel mi vár. :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 18:31:43 írta Michele »

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #514 Dátum: 2017.04.05 11:21:09 »
Na ma ki lett kötve a riasztó , éjjel ki derül .
Ha reggelre nem merül le akkor ő volt a hunyó .... :wacko:
Most meg mértem a töltés , 12,7 volt , kíváncsi leszek reggel mi vár. :cry:
Saját magam idézve .  ::)
Reggel 9-kor kocsi ki nyitva , 12,67 Volt van az aksiban , szinte biztos hogy a riasztó a hunyó .... :censored:

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
  • Autó: Yaris I. d4d
Re:Riasztók
« Válasz #515 Dátum: 2017.04.05 11:56:02 »
Saját magam idézve .  ::)
Reggel 9-kor kocsi ki nyitva , 12,67 Volt van az aksiban , szinte biztos hogy a riasztó a hunyó .... :censored:

Eddig is 99,5 % volt, most 100,00% lett :)
12,6-ig nagyjából teljesen feltöltött az akku.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4105
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Riasztók
« Válasz #516 Dátum: 2017.04.05 11:58:21 »
Saját magam idézve .  ::)
Reggel 9-kor kocsi ki nyitva , 12,67 Volt van az aksiban , szinte biztos hogy a riasztó a hunyó .... :censored:
Cég mit reagált? Kiszerelik? Cserélik? Vagy ilyenkor csak vállat vonnak, hogy ez ilyen és így jártál?

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #517 Dátum: 2017.04.05 12:08:22 »
Cég mit reagált? Kiszerelik? Cserélik? Vagy ilyenkor csak vállat vonnak, hogy ez ilyen és így jártál?
Vissza kell vinni és ott kell hagyni , azt mondták ilyet még nem is láttak , pedig saját bevallásuk szerint nem kevés Hybrid Toyota meg fordult ott , még az egyik tulaj is Prius -al jár.
Én is úgy találtam oda ismerősön keresztül , több autót küldött már oda sose volt gond.
Ráadásul már nekem is ez a 4. autó amibe ők raknak riasztót , igaz mind a 3 Fiat volt ....
Azt mondták a riasztó nem lehet rossz, rá mértek , valószínűbb szerintük hogy az autóban valami ébren marad a riasztó miatt, és az okozza a galibát ... :cry:

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8793
  • Autó: Yaris'08+Verso'16
Re:Riasztók
« Válasz #518 Dátum: 2017.04.05 12:13:06 »
Szerintem se valószínű hogy a riasztó rossz (bár hibás példány azért akadhat), inkább csak az lehet, hogy rosszul kötötték be.

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #519 Dátum: 2017.04.06 20:58:46 »
Szerintem se valószínű hogy a riasztó rossz (bár hibás példány azért akadhat), inkább csak az lehet, hogy rosszul kötötték be.
Hát hétfőn ki derül, remélem....  :wacko:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22102
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re:Riasztók
« Válasz #520 Dátum: 2017.04.07 16:51:48 »
Hát hétfőn ki derül, remélem....  :wacko:

H esetleg nem jutnak dűlőre, akkor én tudok olyan embert aki Toyota specialista (hibrid is)autóvillamossági szerelő.  Ott ilyen hiba nem volt, pedig szerintem a 200 szerelésen biztos már túl van.  Nekem is Ő szerelt a P3-ba és a Corollába is, azt megelőzően a Mazda 323F-be is.
Sors bona nihil aliud

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #521 Dátum: 2017.04.07 22:11:38 »
H esetleg nem jutnak dűlőre, akkor én tudok olyan embert aki Toyota specialista (hibrid is)autóvillamossági szerelő.  Ott ilyen hiba nem volt, pedig szerintem a 200 szerelésen biztos már túl van.  Nekem is Ő szerelt a P3-ba és a Corollába is, azt megelőzően a Mazda 323F-be is.

Ok köszi  ;)

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #522 Dátum: 2017.04.13 00:00:37 »
Riasztó természetesen nem jó.
Új központi egységet kapott, és még mindig merül az aksi.
Állítólag a Toyota Mayer szerelője dolgozik náluk, és még se tudják mi a baj.
Persze szerintük semmi... .
Szakszervíz szerint nem jó, és szerintem se.
Este mikor be zárom 12,7 V, reggel már csak 12,32 V van az akkumulátor, az pont egy 50% - os merült akkumulátor.
Jövő héten ki szedik vissza adják az árát, és megy bele egy gyári. Elegem van.
Én többet nem kísérletezek.
4x megyek be ez miatt 4x70km...

Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3288
  • Autó: Corolla E11, 1.3, 4E-FE, Millenium ; E12, D-4D, Luna
Re:Riasztók
« Válasz #523 Dátum: 2017.04.13 09:12:04 »
Valószínű "ébren tartja" a CAN rendszert, és ezért merül az akku.

A gyárival biztos nem lesz gond, viszont kevesebb biztonságot is ad, mint egy valamilyen szinten egyedi rendszer.  :szemez:

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #524 Dátum: 2017.04.14 09:58:21 »
Valószínű "ébren tartja" a CAN rendszert, és ezért merül az akku.

A gyárival biztos nem lesz gond, viszont kevesebb biztonságot is ad, mint egy valamilyen szinten egyedi rendszer.  :szemez:

Valószínűleg igazad van :)


Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről