Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Riasztók  (Megtekintve 106824 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

charston

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Autó: Corolla
Re:Riasztók
« Válasz #495 Dátum: 2015.04.28 12:50:59 »
Elég nehéz ezt megmondani.  Én mindenféleképpen egy elemcserével kezdenék, ha megjavul, akkor az elem töltöttség volt a baja, ha nem, lehet riasztóshoz menni.  Gondolom 2-3 évet már benne volt az elem.

Az lett, eddig jól működik :) ::)

egyozo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 109
    • Spritmonitor.de
  • Autó: Yaris III 1.33 DVVT active+cool
Re:Riasztók
« Válasz #496 Dátum: 2015.05.02 16:34:28 »
Sziasztok.

Érdemes elolvasni!!!

              http://iblue.hu/
Mindegy mit érsz el az életben, a gyászmenet hossza úgy is az időjárástól függ.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4414
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Re:Riasztók
« Válasz #497 Dátum: 2015.07.14 16:34:20 »
Így legalább nem kell fizikailag odamenni, hogy ellopják a kulcsodat, elég feltörni a telefonod.
És a Bluetooth legalább szabványos, nem kell drága cucc feltöréshez. Mondjuk egy kapu nyitónál lehet biztonságossabb.
Viszont biztos kényelmes.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1849
  • Corolla HB 88 XL
Re:Riasztók
« Válasz #498 Dátum: 2015.09.09 18:35:35 »
Sziasztok!

A kocsimban utólagos beszerelésű univerzális központi zár és Eurocar 125-P riasztó van. Azt lehet mondani minden működik. Távirányítóval lehet a rendszert élesíteni illetve feloldani. Központi zár is lezár illetve nyit amikor kell. Viszont van egy zavaró dolog amire nemrég lettem figyelmes. Ha jár a benzin motor és valaki véletlen rákönyökölne az első ajtóknál valamelyik ajtózár pöcökre akkor a négy motor behúz. Eddig nem is lenne gond. De nem oldanak fel a motorok. Folyamatosan húznak, kézzel sem tudom visszahúzni őket. Ez tart egészen addig, amíg a benzin motort le nem állítom és a távirányítóval fel nem oldok. Van valakinek ötlete, hogy miért történik ez így?
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1849
  • Corolla HB 88 XL
Re:Riasztók
« Válasz #499 Dátum: 2015.09.10 07:29:08 »
És még egy adalék, ha reggel indulok és lenyomom a központi zárat nem ragad be, olyankor kézzel vissza lehet húzni. Csak ha melóból megyek, mikor a kocsi vagy nyolc órát töltött a napon.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3288
  • Autó: Corolla E11, 1.3, 4E-FE, Millenium ; E12, D-4D, Luna
Re:Riasztók
« Válasz #500 Dátum: 2015.09.10 17:12:53 »
Szerintem nem ér le végállásba a vezérlő motor. A rudazat beállítása megoldás lehet...  :yes:

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5552
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Riasztók
« Válasz #501 Dátum: 2015.09.10 18:13:15 »
És még egy adalék, ha reggel indulok és lenyomom a központi zárat nem ragad be, olyankor kézzel vissza lehet húzni. Csak ha melóból megyek, mikor a kocsi vagy nyolc órát töltött a napon.

Tip(ik)us hiba. Dv hiánya van! ;)
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1849
  • Corolla HB 88 XL
Re:Riasztók
« Válasz #502 Dátum: 2015.09.11 20:02:43 »
Okés. Majd állítok a rudazaton. :) De nem úgy van, hogy a két első vezérlőből elég ha az egyik jelet ad, hogy elérte a végállást? Nem elég csak az egyiknek?

Hiány? Inkább napszúrást kap olyankor. ;)
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4104
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Riasztók
« Válasz #503 Dátum: 2016.01.05 22:08:13 »
A héten raknak fel nekem sebváltózárat, de olvastam, hogy motortérvédelem nélkül csak félmegoldás.
Egyúttal tervezem Blue16 beszereltetését is 1-2 hónap múlva, de még vacilálok kicsit. A Blue16 szereléssel 190 ropi, ami kissé sok, de mégiscsak egy komplex(ebb) védelem. Erről mik a vélemények?
Blue16 tagadhatatlannak tűnő előnyei amik miatt optimálisnak gondolom:
- motortér zár(jó kiegészítője a sebváltózárnak)
- rádiómentes deaktiválás (nem tudják elfogni a jelet és ez alapján kinyitni/kirámolni a kocsit)
- hiába kapják le a központi zár jelét, a chip nélkül nem nyitható a kocsi
- rablásgátló funkció (állandó kapcsolgatás nem tudom mennyire kényelmes, de gondolom szokható)

A többi funkciója nem tudom mennyire hasznos, de ezeket kulcsfontosságúnak érzem. Plusz: A szélvédőn ott a szenzor, ill. a sebváltózár is látszik, ami miatt esetleg meg se próbálkozik vele.
Olvastam a rejtett kapcsolóról, hogy olcsó, egyszerű&nagyszerű, de... Rejtett kapcsolónál hiába vagyok meg olcsón, mert amikor bemegy a kocsiba mindenképpen lesz költség, még akkor is ha nem viszi el: zárcsere, betört üveg, stb. Magyarán lehet az is okozhat költséget ha nem látható a védelem. A B16 borsosnak tűnik, de még mindig csak az autó árának 7-8%-a. Van esetleg tapasztalat róla, vagy vélemény?

szerk.

Ja, meg tök jó lenne egy statisztika, hogy az elvitt autókban volt-e valamilyen védelem. Mindig csak a márkára, típusra, területre bontott éves statisztikák jönnek ki. Szerintem sokkal tanulságosabb lenne látni, hogy védelem nélküli autókat vittek-e el vagy riasztó sebváltózár, rejtett kapcsoló ellenére ment el az autó...
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.05 22:35:49 írta Silent »

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3288
  • Autó: Corolla E11, 1.3, 4E-FE, Millenium ; E12, D-4D, Luna
Re:Riasztók
« Válasz #504 Dátum: 2016.01.05 22:49:43 »
Szerintem jó a linkelt rendszer, és ha hosszú távra tervezel, akkor szükséges is. Nekem is hasonló van bent (chipkártyát kivéve), simán megszokható.  :yes:

Meta-sokat érdemes lehet megkérdezni, szerintem olcsóbban megoldják.  ;)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4104
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Riasztók
« Válasz #505 Dátum: 2016.01.09 19:58:33 »
Köszi a megerősítést. a metások alatt kire gondolsz? Duettnél voltam a héten, egyelőre sebváltózár meg fedélzeti kamera kábelezés miatt.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3288
  • Autó: Corolla E11, 1.3, 4E-FE, Millenium ; E12, D-4D, Luna
Re:Riasztók
« Válasz #506 Dátum: 2016.01.09 23:59:04 »
Köszi a megerősítést. a metások alatt kire gondolsz? Duettnél voltam a héten, egyelőre sebváltózár meg fedélzeti kamera kábelezés miatt.

Rájuk: http://www.autoriasztobeszereles.hu/

csendre1980

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Riasztók
« Válasz #507 Dátum: 2016.05.07 20:59:17 »
Sziasztok! Tudna valaki egy Viper 5900-as riasztoval kapcsolatban pár infot adni? Igazábol annyi lenne,hogy mostanában nem müködik az a funkcioja,hogy ha ráadom a gyujtást akkor bezárja az ajtokat és ezidáig müködött,csak valamit elállitottam.

Michele

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Autó: Auris Hybrid TTS Executive
Re:Riasztók
« Válasz #508 Dátum: 2017.04.02 14:08:50 »
Rájuk: http://www.autoriasztobeszereles.hu/
Náluk voltam.
EasyCan Digital (M03)be szerelve , azóta egy éjszaka alatt , 12,55 voltról 12,27 voltra esik a feszültség .
2 nap után már nem is indul .
Már a második aksi van benne ,mert azt hitük az rossz .
No comment .

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
  • Autó: Yaris I. d4d
Re:Riasztók
« Válasz #509 Dátum: 2017.04.02 15:23:34 »
Náluk voltam.
EasyCan Digital (M03)be szerelve , azóta egy éjszaka alatt , 12,55 voltról 12,27 voltra esik a feszültség .
2 nap után már nem is indul .
Már a második aksi van benne ,mert azt hitük az rossz .
No comment .

12V, 45Ah az nagy vonalakban 500Wh, 48 óra alatt az 10W körüli áramfelvétel.
Ez kézrátétellel simán kimutatható, ha  a riasztó hideg akkor valami fedélzeti rendszer kap áramot?
Az aurisban kellene lennie egy jóval nagyobb akkunak, az nem akar segíteni a kicsinek?
Gondolom normálisan lemerült akkuval kellene indulnia, csak ha már mélykisülésbe megy akkor nem...
Egy ilyen mélykisülés fél-egy évet elvesz az akku életéből, ráadásul az "okos" töltők nem is feltétlen kezdik el tölteni.