Szerző Téma: Motorcsere  (Megtekintve 1105 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Tóth Sándorw

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 1
Motorcsere
« Dátum: 2023.05.30 10:00:28 »
Sziasztok!

A fiam megölte a 2003-as 1.4-es Toyota Corolla motort! (nem nézte az olajszintet) A motorkódja 4ZZ-FE. Az lenne a kérdésem hogy rakhatok-e bele 1.4-es Toyota Auris motort aminek a motorkódja E4Z E52.

Tóth Sándor

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Motorcsere
« Válasz #1 Dátum: 2023.05.30 11:11:40 »
Szia!
Ha abból a 2003-as Corollából bármikor is adott ki a gyár az említett Auris motorral, akkor minden további nélkül, persze le kell hivatalosan papírozni.
Ha nem adott ki, akkor nem tudom  :no:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Motorcsere
« Válasz #2 Dátum: 2023.05.30 18:05:27 »
lepapírozni csak típusazonos motort lehet egyszerűen.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Numberone

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Motorcsere
« Válasz #3 Dátum: 2023.05.30 19:43:55 »
Sziasztok!

A fiam megölte a 2003-as 1.4-es Toyota Corolla motort! (nem nézte az olajszintet) A motorkódja 4ZZ-FE. Az lenne a kérdésem hogy rakhatok-e bele 1.4-es Toyota Auris motort aminek a motorkódja E4Z E52.

Tóth Sándor

Persze!Senki nem fogja nézni.Én részecskeszűrős motort cseréltem simára,fogalma sincs senkinek,hogy ki van cserélve./Avensis 2011 2.0 D/Még müszakin is volt a kocsi.Igaz,hogy a motorvezérlőt át kellet írni,de azóta is jó a kocsi

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10669
Motorcsere
« Válasz #4 Dátum: 2023.05.31 15:38:29 »
Csak aztán nehogy egyszer egy ráérősebb vizsgabiztos vegye a fáradtságot, és összehasonlítsa a motorszámot a rendszerben szereplő adattal, mert utána aztán lehet magyarázkodni...  :innocent: :hmmmm:

Tudom erre kb 0,1 % az esély, hiszen inkább a jobban látható / lehúzós dolgokra mennek rá (szivárog az olaj, led izzó a rendszámtábla-világításban, stb, stb).

Mondjuk az is vicces, ha csak abból indulok ki, hogy ebben az országban egy nyamvadt vonóhorog felrakása miatt már egy új műszakit kell csináltatni (+ bevétel ugyebár...  :whistling:), és hogy micsoda hatalmas macera már egy sima tuning küszöb-spoilert is engedélyeztetni az autóhoz, megértem, hogy nagyon kevés azok száma, akik szeretnék végig járni a becsületes utat...  :hmmmm: :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61