Szerző Téma: Toyota Sakura - Budapest  (Megtekintve 153625 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

PLacc

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #75 Dátum: 2005.12.05 11:05:10 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "PLacc"
ehhez képest még eltelt jó 3/4 óra, mire ráragasztották a rendszámtáblára a matricát, és fizethettem.  :evil:

A hatósági ügyintézés mindig lassabb, mint a szervíz. Ezen ne csodálkozz. Az a csoda, ha gyorsan felragasztják.

Akkor ezt visszaszívtam...  :banging:  :)
002/12 Corolla HB 1.4 L 3D Chili Red...
134.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #76 Dátum: 2005.12.05 20:10:27 »
Idézetet írta: "PLacc"
A számla így 40049HUF-ról szólt, amiben benne volt a bő 8ezres zöldkártya (autóklubnál ~5-6k)

Nem tudom, az autóklubnál hogy csinálják, de a zöldkártya hatósági áras, ezért mindenütt ugyanannyinak kellene lennie. :!:
music     

PLacc

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #77 Dátum: 2005.12.05 23:13:39 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "PLacc"
A számla így 40049HUF-ról szólt, amiben benne volt a bő 8ezres zöldkártya (autóklubnál ~5-6k)

Nem tudom, az autóklubnál hogy csinálják, de a zöldkártya hatósági áras, ezért mindenütt ugyanannyinak kellene lennie. :!:

Pontosan... "kellene"
http://www.magyarorszag.hu/ugyintezo/ugyleirasok/vagyon/gepjar/zoldkartyadij
korszerű, környezetbarát gépkocsi (a lambda szabályozott keverékképzésű, katalizátoros benzinüzemű és az Európai Unió tagországaiban, az Egyesült Államokban vagy Japánban 1998. január 1-je után gyártott dízelüzemű személygépkocsik, kis-tehergépkocsik és kisbuszok; legalább az EURO-II minősítésnek megfelelő tehergépjárművek, nehéz tehergépjárművek, vontatók és autóbuszok; minden a tulajdonos által igazoltan legalább a Tanács 96/69/EK irányelvének és az ENSZ EGB 83.03/C vagy az ENSZ EGB 49.02/B. előírásnak megfelelő dízel üzemű gépkocsik)  :
da) benzin- és dízelmotoros gépkocsi: 5650 forint,
002/12 Corolla HB 1.4 L 3D Chili Red...
134.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #78 Dátum: 2005.12.06 21:38:57 »
Idézetet írta: "PLacc"
legalább az EURO-II minősítésnek megfelelő tehergépjárművek, nehéz tehergépjárművek, vontatók és autóbuszok; minden a tulajdonos által igazoltan legalább a Tanács 96/69/EK irányelvének és az ENSZ EGB 83.03/C vagy az ENSZ EGB 49.02/B. előírásnak megfelelő dízel üzemű gépkocsik)  :
da) benzin- és dízelmotoros gépkocsi: 5650 forint,[/i]

Igen, ott van: "Euro II-es". A Tied Euro IV-es. Az Euro III és IV drágább, mert célműszer kell hozzá. Tehát nem vágtak át, az autóklubnál is ennyi lett volna.
db) benzinmotoros gépkocsi, amelyhez célműszer (speciális fordulatszámmérő) szükséges: 7850 forint,

Plusz ehhez még jön a címke díja, és máris 8000 felett vagyunk.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

PLacc

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #79 Dátum: 2005.12.06 21:49:16 »
Idézetet írta: "Szeke"

Igen, ott van: "Euro II-es". A Tied Euro IV-es. Az Euro III és IV drágább, mert célműszer kell hozzá. Tehát nem vágtak át, az autóklubnál is ennyi lett volna.
db) benzinmotoros gépkocsi, amelyhez célműszer (speciális fordulatszámmérő) szükséges: 7850 forint,

Plusz ehhez még jön a címke díja, és máris 8000 felett vagyunk.

Igazad van, ezennel megkövetem a Sakurát  :cry: Tény, hogy nem volt még EURO IV-es autóm...
Hülyeségem nem ismer határokat...  :banging:
002/12 Corolla HB 1.4 L 3D Chili Red...
134.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #80 Dátum: 2005.12.06 22:29:47 »
Azért én is megnyugodtam, hogy jól tudtam, és nem vágtak át augusztusban a Corollánál. :nagymosoly:
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #81 Dátum: 2005.12.19 19:22:13 »
Idézetet írta: "music"
Apósom erősen megtört Corolláját itt fogják megpróbálni helyrehozni, majd beszámolok róla, állítólag az ünnepek előttre kész lesz.

Tényleg kész lett. Kicserélték a jobb hátsó kereket, és körülötte mindent (karosszériát is, teleszkópot is, csapágyat, felfüggesztést stb. A fényezés volt kb. 200e, az egész számla 583e forint.
Viszont a jobb hátsó fék melegszik, és hangja van a hátsó futóműnek, úgyhogy a kocsi megy vissza.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #82 Dátum: 2005.12.22 18:28:13 »
Idézetet írta: "music"
Tényleg kész lett. Kicserélték a jobb hátsó kereket, és körülötte mindent (karosszériát is, teleszkópot is, csapágyat, felfüggesztést stb. A fényezés volt kb. 200e, az egész számla 583e forint.
Viszont a jobb hátsó fék melegszik, és hangja van a hátsó futóműnek, úgyhogy a kocsi megy vissza.

A futóműből jövő hang a meg nem vizsgált bal hátsó kerékcsapágyból jött - ott kapta a kocsi az ütést...
A féket megcsinálták, egy kicsit állítani kellett rajta.
music     

DiNo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • http://www.datasec.hu
Sakura vélemény
« Válasz #83 Dátum: 2006.04.14 13:36:12 »
Sziasztok!
Hát én is sikeresen túl vagyok az autóvásárláson!

Mivel a Sukara-nál vettük meg, így gondoltam én is leírom a tapasztalataimat:

1. már kezdetektől fogva nagyon kedvesek és segítőkészek voltak
2. sok kedvezményt kaptam az autó vásárlásakor (árkedvezmény, 2,99THM, 3hó kötelező) igaz az optikai tuningon kívül majdnem mindent rendeltem
3. szereztek nekem nagyon jó áron téligumikat acélfelnivel
4. +3 napos csúszással sikerült átvennem az autót ami nem rossz

Azonban:
1. sajnos a telefonálás nem az erősségük, mivel az esetek 80%-ban a beígért telefon nem érkezett, csak ha én telefonáltam közölték a híreket (általában jó híreket, tehát mégcsak nem is ez volt a gond)
2. átvételkor közölték, hogy a lökhárítón lévő sarokvédő elemet nem fújták színre, így nem tudták feltenni (ígéretet kaptam, hogy 3 munkanapon belül lefújják, és jöhetek felrakatni)
4. a lökhárító-csomagtartó védőfólia szerintem csúnyán lett felrakva (bár többen mondták, hogy ez normális??)
5. 8 munkanap elteltével még mindig nem érkezett telefon, így gondoltam telefonálok én (már megszoktam), és közölték, hogy sajnos még mindig nincs lefújva. (újabb ígéret hogy 3 munkanap múlva mehetek érte) Ez azért kicsit elszomorító!

Tehát összességében nagyon jól éreztem magam a vásárlás előtt, közben, és után is, de sajnos azért vannak bosszantó hiányosságok.

ha 10-es skálán kellene osztályoznom, akkor az autó átvételéig 9-et kapna, de most már csak 7-et adnék nekik, vagyis JÓ, de nem kitűnő.

Üdv,
DiNo
Toyota/Corolla HB 1,4 Sol+/2006

Andris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 207
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #84 Dátum: 2006.04.14 22:23:53 »
Gratulálok az új autóhoz! Sok-sok balesetmentes kilómétert kívánok nektek!  :gyozelem:
oyota rulez

DiNo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • http://www.datasec.hu
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #85 Dátum: 2006.04.18 10:33:47 »
Idézetet írta: "Andris"
Gratulálok az új autóhoz! Sok-sok balesetmentes kilómétert kívánok nektek!  :gyozelem:


Köszönjük szépen!  :vezetes:

Fejlemény:
Felhívtak a Sakurától, hogy elégedett vagyok-e az autóval, szolgáltatással stb.
Elmondtam neki az általam tapasztalt hiányosságokat (ami nem az autó hibája), így remélem a jövőben erre is jobban figyelnek majd...és természetesen elmondtam a sok jót is.  :kacsint:

Szerda után jelentkezem, a sarokelemek fújása beszámolóval

üdv,
DiNo
Toyota/Corolla HB 1,4 Sol+/2006

DiNo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • http://www.datasec.hu
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #86 Dátum: 2006.04.25 15:44:40 »
Sziasztok!

Hát nem fogjátok elhinni, de sajnos a Sakurától még mindig nem hívtak fel (természetesen én telefonáltam, és ígéretet kaptam, hogy még ma stb. visszaszólnak).

Már kezdek kicsit dühös lenni!!!
Szeirntetek van lehetõség arra, hogy a pénzt (mivel ez 40.000Ft) visszakérjem? Mivel 3 héten keresztül nem képesek lefújni azt a ***$·~ sarokvédõ elemet és még egy telefonra sem méltatnak?!?! Nem értem, ez normális?!?

Üdv,
DiNo
Toyota/Corolla HB 1,4 Sol+/2006

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #87 Dátum: 2006.04.25 20:59:12 »
Idézetet írta: "DiNo"
Sziasztok!

Hát nem fogjátok elhinni, de sajnos a Sakurától még mindig nem hívtak fel (természetesen én telefonáltam, és ígéretet kaptam, hogy még ma stb. visszaszólnak).

Már kezdek kicsit dühös lenni!!!
Szeirntetek van lehetõség arra, hogy a pénzt (mivel ez 40.000Ft) visszakérjem? Mivel 3 héten keresztül nem képesek lefújni azt a ***$·~ sarokvédõ elemet és még egy telefonra sem méltatnak?!?! Nem értem, ez normális?!?

Üdv,
DiNo


Szerintem simán kérd vissza a zsét, holnap menj be személyesen és verd ki ott helyben a balhét, vagy egybõl lefújják neked vagy egybõl zsé!  :nagymosoly:
Toyota Yaris T SPORT
153



gonyez

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #88 Dátum: 2006.05.01 22:17:07 »
Sziasztok!

Nekem is nagy hasznomra voltak a tapasztalatok, amiket a forumon olvastam, ezert leirom en is az enyemet.

Ismeroseimtol elozoen pozitiv tapasztalatokat hallottam, igy felkerestem oket is. Az ertekesito ertette a dolgat (L.J.), felismerte a helyzetet (miszerint nyilvanvaloan nem ez volt az elso hely ahova betertem), igy nem terheltuk egymast felesleges korokkel. Abszolut keszsegesen fogadta a kerdeseimet, meg a zaras elotti oraban is nyugodt, es turelmes volt, nem ereztette, hogy nap vege kozeleg.  :10:

Probautra is volt lehetoseg, bar meglehetosen rovidre, de az is igaz, hogy en sem eroltettem kolonosebben a hosszabb tavot.

A szerzodeskotes elott a hitelszerzodest erdemben nem lehetett megtekinteni, sot a konstrukcio olyan, hogy elobb kot az ember szerzodest az auto megvasarlasara, amibol mar eleg koltseges moka kiszallni, es csak ezutan szuletik a finanszirozora is kotelezettsegeket rovo biralat. Tudtommal ez a toyotanal tobbe-kevesbe altalanos gyakorlat, de valljuk be nem az igazi. (bar figyelembe kell venni azt is, hogy a gyarto sajat finanszirozojaval szemben nekem is nagyobb a bizalmam...)

 :elkeseredett:

Megrendeles utan a szerzodesnek megfelelo idoben szallitottak le az autot, atvetel is korrekt modon zajlott.

 :pofa:

2-3 het hasznalat utan felhivtak, hogy minden rendben volt-e, amire az osszesitett valaszom egyertelmuen igen volt.  :pofa:

Egy kerdesem azonban volt, az alufelniket - acel potkereket illetoen (lasd d4d topic), amit a telefonalo holgy nem tudott megvalaszolni, a muszakis kollega visszahivast ajanlott, de azota sem hivtak.  :hmm:

Es ami a talan meg tobbeket erdekel: az egyik legkedvezobb ajanlatot adtak az altalam felkeresett kereskedesek kozul. (akiknel jartam: Mayer - Budakeszi, Twin - MMovar, Emil Frey - Mogyorodi ut(?), ill. Sakura...)

Osszessegeben korrekt benyomast tettek, a szerviztapasztalatokat majd meglatjuk...

Andris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 207
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #89 Dátum: 2006.05.02 00:13:12 »
Amit a hitelszerzõdésrõl írtál, szerintem is maximálisan igaz.  :robbanfej:
Ezek az új konstrukíciók (pl. Vario hitel) nagyon gázosnak tûnnek, hiszen a lényege, hogy kevesebbet csengetsz havonta, de a futamidõ végén még mindig tartozol egy rakás pénzzel. Lehet, hogy sokakat ez nem zavar, de én azért fizetem a részleteket, hogy végül végre enyém legyen az autó, nem azért, hogy majd a fennmaradó részt még tovább finanszíroztassam. Egyben kifizetni a hátralékot meg nyilván annak buli, akinek amúgy is lenne lóvéja megvenni KP-ra az kocsit, csak éppen nem akar egyösszegben azonnal kiperkálni mindent.
A következõ verdám is biztos hitelre lesz, mert egyszerre kötve hiszem, hogy lesz x millióm, de baromira meggondolom hány évre adósodom el!  :huh:
oyota rulez