Szerző Téma: Toyota Sakura - Budapest  (Megtekintve 153637 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

DiNo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • http://www.datasec.hu
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #90 Dátum: 2006.05.02 14:08:45 »
Idézetet írta: "DiNo"
Sziasztok!

Hát nem fogjátok elhinni, de sajnos a Sakurától még mindig nem hívtak fel (természetesen én telefonáltam, és ígéretet kaptam, hogy még ma stb. visszaszólnak).
.......



Sziasztok!

Amik történtek:
1. Sajnos továbbra sem kaptam visszahívást
2. Elhatároztam, hogy írok egy leveltet a Sakurának (csak a tényeket)
3. Gondoltam adok egy esélyt az összekötõmnek, így felhívtam (sajnos nem vette fel, illetve 4 óra elteltével sem hívott vissza)
4. Megírtam a panasz(kodó) levelemet (e-mail)
5. Az elküldéstõl számított 16perc múlva hívott az Sakura igazgatója, aki maximálisan udvarias volt, elnézést kért, és beismerte, hogy hibáztak.
6. Rögtön felajánlott egy idõpontot, (másnap) ahol a csorbát kiküszöbölhetik.
7. Felhívott az összekötõm, aki szintén elnézést kért, és maximálisan udvarias volt.
8. Másnap bementem és a megbeszélt idõintervallumon belül (45perc) szépen feltették a sarokvédõ elemeket.

Tanulság, az összekötõm szavait idézve:
"Nem értem, miért kell egy levélnek megszületnie ahhoz, hogy elõrelépés történjen?!?"

Mint utóbb kiderült, a szervíz végezte hanyagul a munkát, ami sajnos engem nem nyugtatott meg, de remélem tényleg kicsit jobban figyelnek majd erre is...

Üdv,
DiNo
Toyota/Corolla HB 1,4 Sol+/2006

Renwick

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 355
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #91 Dátum: 2006.07.17 08:20:39 »
Én múlt pénteken vettem át az új Yarist a Sakuránál, így már én is be tudok számolni tapasztalatokról:

+
    udvarias, nagyon segítõkész kereskedõ munkatárs

    rövid átvételi idõ (igaz a színben kompromisszumot kellett kötni)

    kedvezõ, egyedi finanszírozási lehetõséget kaptam (igaz ez nem feltétlenül a kereskedés érdeme)


-
    nem jár az autóhoz kötelezõ tartozékcsomag (8400 forintért pluszban meg kellett vennem)

    gyári helyett minden jel szerint utángyártott könyöktámaszt raktak bele, a gyári árán

    apró esztétikai hiba: a bal oldali A-oszlop mûanyag takarólemeze a riasztó beszerelése után pontatlanul lett visszarakva (ez nem feltétlenül a kereskedés hibája. majd megcsináltatom


Ahogy számolom ez három az egyik, három a másik oldalon, szóval döntetlen. :nyelv:
Az autó egyébként  :10:

üdv

R.
i]Don't become a monster in order to defeat a monster[/i]
Csatlakozz az AI-hoz most!

Vigyorka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #92 Dátum: 2006.09.06 09:20:41 »
Tapasztalatom a márkakereskedésrõl:

Pozitív:
                - korrekt tárgyalás és ár alku
   - az új autó átvételéig kapcsolattartás a vevõvel

Negatív:
   - az autó vételénél kialkudott „százalékos szerviz” engedmény nem kerül fel automatikusan a „vevõ adataiba” (Utána már nem érdeke a kereskedõnek, hogy rá tegye! Jelenleg nem tudom, hogy az enyémnél rajta van-e, mire vonatkozik és ha nincs szóbeli megálaposás után hol reklamáljak!!)  :banging:
   - új autó átvéve, két hete várom a visszahívásukat! (nem sok esélyem van rá, hogy megteszik..)

Jelenleg erõsen a negatív tapasztalat dominál!  :robbanfej:

Renwick

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 355
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #93 Dátum: 2006.09.06 17:14:56 »
Pedig azért foglalkoznak utólag is az emberrel, én éppen ma voltam bent a klíma ügyében, a kereskedõ meg egybõl kiszúrt, meg is hívott egy kávéra.  Mondjuk rám emlékezni fog amíg él, sztem ritkán találkozik olyan "információéhes" vevõvel, mint én... :nagymosoly:

üdv

R.
i]Don't become a monster in order to defeat a monster[/i]
Csatlakozz az AI-hoz most!

sufni

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
garanciális probléma?
« Válasz #94 Dátum: 2006.09.18 20:53:25 »
Toyota Sakura Szõlõskert u.

1 hete vettem át az autót, (corolla 1,4 vvti HB) az elvitel után másnap telefonon már érdeklõdtem miért van az, hogy elindulás után minden egyes fokozat kapcsolásakor, ha kinyomom a kuplungot, a fordulatszám néhány száz fordulattal megugrik? Õszintén szólva elég zavaró...

Szóval azt mondták hogy "hát nem tudják hogy lépek le a gázpedálról mikor kinyomom a kuplungot". Ha nem lenne B,C,E kat jogosítványom, meg mögöttem 1 millió km, még nem is vettem volna zokon a kérdést, persze Õk azt valóban nem tudhatják ki hogy vezet. Azért érdekes.

Beszéltem a munkafelvevõvel, Õ azt mondta a vvti motorok sajátossága ez a jelenség, hogy a katalizátor mindíg megfelelõ hõfokon üzemeljen,...stb igazából nem is nagyon értettem, mondták hogy vigyem be ha néhány nap után is fennál a probléma megnézik. Kíváncsi vagyok mit fognak megállapítani, már csak azért is, mert a motorból  olyan hangok jönnek 200 km után, mint a régebbi motoroknál, a szelepcsörgés.

Majd írok mi történt a szervízben a héten viszem vissza, addig is kíváncsi lennék történt-e hasonló mások Toyotájával.

Peti

  • Vendég
Re: garanciális probléma?
« Válasz #95 Dátum: 2006.09.18 21:13:43 »
Idézetet írta: "sufni"
Toyota Sakura Szõlõskert u.

1 hete vettem át az autót, (corolla 1,4 vvti HB) az elvitel után másnap telefonon már érdeklõdtem miért van az, hogy elindulás után minden egyes fokozat kapcsolásakor, ha kinyomom a kuplungot, a fordulatszám néhány száz fordulattal megugrik? Õszintén szólva elég zavaró...

Szóval azt mondták hogy "hát nem tudják hogy lépek le a gázpedálról mikor kinyomom a kuplungot". Ha nem lenne B,C,E kat jogosítványom, meg mögöttem 1 millió km, még nem is vettem volna zokon a kérdést, persze Õk azt valóban nem tudhatják ki hogy vezet. Azért érdekes.

Beszéltem a munkafelvevõvel, Õ azt mondta a vvti motorok sajátossága ez a jelenség, hogy a katalizátor mindíg megfelelõ hõfokon üzemeljen,...stb igazából nem is nagyon értettem, mondták hogy vigyem be ha néhány nap után is fennál a probléma megnézik. Kíváncsi vagyok mit fognak megállapítani, már csak azért is, mert a motorból  olyan hangok jönnek 200 km után, mint a régebbi motoroknál, a szelepcsörgés.

Majd írok mi történt a szervízben a héten viszem vissza, addig is kíváncsi lennék történt-e hasonló mások Toyotájával.


Ne együk azért olyan forrón a kását... :nana:

1, a ford. szám emelés 110%-osan normális jelenség, ezért felesleges köröket futnod...
Az elején tényleg picit furcsa, de néhány nap után megszokja az ember...

2, A "csörgõ" motorral kicsit talán még várni kéne, had kopjon össze meg ilyenek, a fogyasztás is változni fog, amúgy meg a Toyota láncos motorjai kicsit "csörgõsebbeknek" :roll:  tûnhetnek 1-1 (másik) márka erõmûvei után...
Ez van...

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: garanciális probléma?
« Válasz #96 Dátum: 2006.09.18 22:44:06 »
Idézetet írta: "sufni"
Toyota Sakura Szõlõskert u.

1 hete vettem át az autót, (corolla 1,4 vvti HB) az elvitel után másnap telefonon már érdeklõdtem miért van az, hogy elindulás után minden egyes fokozat kapcsolásakor, ha kinyomom a kuplungot, a fordulatszám néhány száz fordulattal megugrik? Õszintén szólva elég zavaró...

Szóval azt mondták hogy "hát nem tudják hogy lépek le a gázpedálról mikor kinyomom a kuplungot". Ha nem lenne B,C,E kat jogosítványom, meg mögöttem 1 millió km, még nem is vettem volna zokon a kérdést, persze Õk azt valóban nem tudhatják ki hogy vezet. Azért érdekes.

Beszéltem a munkafelvevõvel, Õ azt mondta a vvti motorok sajátossága ez a jelenség, hogy a katalizátor mindíg megfelelõ hõfokon üzemeljen,...stb igazából nem is nagyon értettem, mondták hogy vigyem be ha néhány nap után is fennál a probléma megnézik. Kíváncsi vagyok mit fognak megállapítani, már csak azért is, mert a motorból  olyan hangok jönnek 200 km után, mint a régebbi motoroknál, a szelepcsörgés.

Majd írok mi történt a szervízben a héten viszem vissza, addig is kíváncsi lennék történt-e hasonló mások Toyotájával.


Még nagyon új  a motorod, ha kicsit bejáródik kevésbé fogja megemelni a fordulatot, meg kicsit hozzá is szoksz kb. 2-3000km és egyáltalán nem fog zavarni.

A motor nyers hangja is kb 600-800km után simul ki - persze, ha tiltásig huzatod az elejétõl fogva, akkor hamarabb bekopik, csak nembiztos, hogy 100e után is jó lesz :)
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #97 Dátum: 2006.09.18 23:07:38 »
A szalonos ember igazat mondott, a VVT-I motoroknál az a normális, hogy megemelkedik a fordulat váltáskor.
A csörgést meg hallani kellene, így nehéz bármit is mondani.

Tide

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 962
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #98 Dátum: 2006.10.06 19:09:52 »
Jövõ hét szerdán megyek a Sakurához, rendeltem tõlük oldalvédõ gumicsíkot + seggvédõt is.
Aszonták kb másfél óra, míg felrakják.. nem tudjátok, mennyi ott a munkadíj kb? nem kérdeztem meg  :oops:
És még annyi lenne a kérdésem, hha véleményünk szerint a hátsó/oldal hangfalak túl halkan szólnak (a hangerõ és egyéb állítási gombok tanulmányozása után is  :P ), illetve szigszalagos a vezetõoldali biztonsági öv kapcsolóba futó villogó/sípoló "bekapcsoltadvazze?? ha nem sípolokmintállat" érzékelõ, és ezt megnézetem és az autó garis, akkor az úgy ingyé van, vagy nem, vagy elhajtanak?

..és ne tessék haragudni az amatõr kérdéseimért, de úgy vagyok én most az autós dolgokkal, mint a csecsemõ a viccekkel.. minden új :oops:
..::: a zene által önmagukat élvezik a szenvedélyek :::... (nietzsche)
220

Peter

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1629
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #99 Dátum: 2006.10.06 19:25:42 »
Idézetet írta: "Tide"
Jövõ hét szerdán megyek a Sakurához, rendeltem tõlük oldalvédõ gumicsíkot + seggvédõt is.
Aszonták kb másfél óra, míg felrakják.. nem tudjátok, mennyi ott a munkadíj kb? nem kérdeztem meg  :oops:
És még annyi lenne a kérdésem, hha véleményünk szerint a hátsó/oldal hangfalak túl halkan szólnak (a hangerõ és egyéb állítási gombok tanulmányozása után is  :P ), illetve szigszalagos a vezetõoldali biztonsági öv kapcsolóba futó villogó/sípoló "bekapcsoltadvazze?? ha nem sípolokmintállat" érzékelõ, és ezt megnézetem és az autó garis, akkor az úgy ingyé van, vagy nem, vagy elhajtanak?

..és ne tessék haragudni az amatõr kérdéseimért, de úgy vagyok én most az autós dolgokkal, mint a csecsemõ a viccekkel.. minden új :oops:


Munkadij olyan 5-6 rugo/ora korul van szerviznel. Namost hogy a cuccaidat mennyiert rakjak fel ehhez kepest nemtudom. Kerdezz ra elotte.

Ha barmi problema van az autoval, akkor az garis, szo nelkul siman meg fogjak nezni neked.
A hatso hangszorok a hatso utasokhoz vannak kitalalva, tehat ha elol ulsz, akkor nem kell hallanod a hatsokat.

Tide

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 962
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #100 Dátum: 2006.10.06 20:31:29 »
Köszi szépen a gyors választ!


Az utolsó mondatot meg pláne  :nyelv:
..::: a zene által önmagukat élvezik a szenvedélyek :::... (nietzsche)
220

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #101 Dátum: 2006.10.06 22:33:50 »
Idézetet írta: "Peter"
Munkadij olyan 5-6 rugo/ora korul van szerviznel. Namost hogy a cuccaidat mennyiert rakjak fel ehhez kepest nemtudom. Kerdezz ra elotte.

Ha barmi problema van az autoval, akkor az garis, szo nelkul siman meg fogjak nezni neked.
A hatso hangszorok a hatso utasokhoz vannak kitalalva, tehat ha elol ulsz, akkor nem kell hallanod a hatsokat.


De azt írta Tide, hogy ha leveszi elöl a hangot, akkor is halk hátul.
Szóval valószínûleg tényleg nem lehet az igazi, mert egy ilyen pici autóban nem kéne elveszine a hangnak.
 :nagymosoly:

Peter

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1629
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #102 Dátum: 2006.10.07 10:28:02 »
Idézetet írta: "Misi"
De azt írta Tide, hogy ha leveszi elöl a hangot, akkor is halk hátul.
Szóval valószínûleg tényleg nem lehet az igazi, mert egy ilyen pici autóban nem kéne elveszine a hangnak.
 :nagymosoly:


Hat akkor nezze meg service ezt is :)
Pontosabban halgassa :)

AttilaZK

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Versokám története...
« Válasz #103 Dátum: 2006.10.31 00:16:14 »
Egy ismerõs ajánlotta, hogy ide vigyem, miután elsõ lökhárítóval kiemeltem egy Corsat a forgalomból.
Verdámon sok kár nem keletkezett, még járóképes is volt.
Engem is azzal kecsegtettek, hogy max. 4 hét alatt meg lesz, de végül kb. 10 hétig tartott.
Mikor 3 hét után elllátogattam hozzájuk, láttam, hogy a kocsim szinte érintetlenül áll az udvaron!
Még késõbb meg bejutottam a szervíz helyiségekbe, melyeknek állapota és rendezettsége nagyjából egy piszkos autóbontóhoz hasonlított, de lehet, hogy mind ilyen.
Az eredetileg ajánlott ár tisztességesen gyarapodott a végére. Ismerõsi kapcsolat ellenére végül többe volt mint amit a másik 3 hivatalos szervíz ajánlott.
Elhozatal után kicsit soknak tartottam a zörejt ami elölrõl jött és a lökhárít jobb oldala jócskán lazább volt mint a baloldali, így visszavittem.
Furcsán néztek rám, de begurultak vele hogy megnézzék. 1 óra várakozás után hozták, hogy nem volt rögzítve 1-2 dolog a lökhárítónál.
Egy vidéki út során meg a nagynyomású turbó csõ szuszant el az intercoolernél, ami meg a lökhárító bal oldala mögött van és mint kiderült, rosszúl rakták azt is össze.
Egy másik Toyota szervíz a fényezési munkájukat kritizálta, gondolom jogosan.
A szervízük állítólag jó, de azt hiszem nem akarok a céggel semmilyen további kapcsolatba kerülni.

Persze ezek mind csak saját tapasztalatok és lehet hogy csak én váltom ki ezt a bánásmódot a Sakurás dolgozóktól...
 :hmm:

UI: A fenti hozzászólásomat a cég tulajdonosa olvasta és kifogásolta, hogy nem fedi a vlaóságot. Felajánlottam, hogy személyesen találkozzunk és igazolja.
Tájékoztattak továbbá, hogy a karosszéria üzem különálló vállalkozás a Sakura autószerviztõl, tehát a fent leirtak csak a karosszéria üzemre vonatkoztathatóak.
A cégvezetõk készségesek voltak és körbevezettek az üzemen, hogy megmutassák a legutóbbi beruházásnak köszönhetõ változásokat.
Be kell valljam, hogy most már tényleg nyoma sincs a poros beton munkaterületnek és igénytelenségnek.
A Toyota anyavállalat felmérésében állitólag a magyarországi legjobb minõsitést kapták. Ehhez gratulálok nekik.
Remélem, hogy a szervizben dolgozó szerelõk munkája is legalább olyan mértékben javult mint az ingatlan minõsége.
Ezek függvényében mindenki tegye próbára maga.  :szemforgat:
AttilaZK
Corolla Verso D-4D Sol '04

Tutivesztes

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
  • Bélzuhanypárlat
Toyota Sakura - Budapest
« Válasz #104 Dátum: 2006.10.31 19:28:37 »
Nos, el kell áruljam, a szervízük tényleg remek, én elégedett vagyok vele, ami ugye az én esetemben igazán derék dolog. A lakatos mûhely -ha jól tudom- szerzõdéses partnerük, nem saját, ennek megfelelõen egy rakat szar. (már bocsánat). A szervíz részt merem ajánlani, és természetesen az értékesítéssel sem volt anno problémánk, sõõõõt.
Toyota Avensis II. 1.8 VVT-i Liftback Sol Tech 77