Ja, bocs, félreértettem. A feloldó táblák itthon KRESZ szabályainak megfelelően nem szükségesek, mert a következő útkereszteződés feloldja az addigi tilalmat. Lehet, hogy nem 100000 feloldótáblát kellene kihelyezni a probléma megoldásaként, hanem egy 3 perces munkával a szoftveren finomítani…
Nézz utána, hogy hogyan oldják meg az említett országokban
Meglepően logikus, egyszerű és egyértelmű
Ha bevezeti az EU a sebesség korlátozó rendszert, akkor egységesíteni kell ezt is, mert a magyarországi táblázási rendszer nem alkalmas erre.
Még mindig nem tudom, hogy a Waze hogyan követi le a változó és ideiglenes táblákat
Csak egy példa, ahol sokat járok: Bécs bevezető többsávos útjain 100, 80 és 60 km/h korlátozás van a forgalomtól és a látási viszonyoktól függően. Ez napjában többször változik. De ugyanilyeneket használnak a németeknél is.
De nem értem, hogy hogyan jön egy telefonos navigációs app a táblafelismerő kamerarendszerhez
Két különböző dolog. A Waze helyett ott a gyári navi online forgalom információval, trafipax jelentési lehetőséggel. A Waze itthon jól működik, de amint átmész Ausztriába, máris nem olyan combos. Mert ott kevesen használják. A németeknél szintén.
Én személy szerint rühellem a telefon tartót a kocsiban, nincs jó hely neki, az ablakra cuppantva tróger, nincs jó helye sehol. Viszont a telefonnak magának van egy gyári kialakított helye a középkonzol alatt. Biztonságos, gumírozott és nincs kéznél! Nincs ingerenciám használni
SMS, e-mail megjelenik a központi kijelzőn, a telefont szintén kezeli a média egység, mint ahogy a zenét is. Egyszerűen nem kell a telefon kézközelben.