Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 6943588 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Blaci53

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53820 Dátum: 2021.11.07 12:29:53 »
Sziasztok!
2001-es Toyota Corolla Sedan 1,4-es
A problémám az, hogy a motor fordulatszámát nem tudom megtartani, vagy csak nagyon-nagyon nehezen. Akár milyen óvatosan, finoman nyomom a gázpedált, a motor felpörög. Alapjáraton vagy menetközben nincs vele semmi probléma.
Pillangó szelep (fojtószelep) és az alapjárati motor (IACV) már ki lett tisztítva.
Szerintetek miért csinálja ezt, mi okozhatja ezt a hibát?

KZoli

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53821 Dátum: 2021.11.16 19:38:13 »
Sziasztok!

A Cooper-Car Hybrid Centrum (Gyömrő) szervízelésről mi a vélemény?  Van valakinek tapasztalata velük? Hybrid akksi tisztítás, meg akksi ellenőrzést szeretnék csináltatni. Mennyire alaposak? Vannak olyan jók mint a Zsuffa Béla?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53822 Dátum: 2021.11.17 18:58:55 »
Sziasztok!

A Cooper-Car Hybrid Centrum (Gyömrő) szervízelésről mi a vélemény?  Van valakinek tapasztalata velük? Hybrid akksi tisztítás, meg akksi ellenőrzést szeretnék csináltatni. Mennyire alaposak? Vannak olyan jók mint a Zsuffa Béla?

Béla célzottan akksimaestro.  A Cooper-Car pedig általános szervizt nyújt. Tisztításhoz nem kell különösebb tudás, burkolatot bárki le tudja szedni.  Tudod a krumpli és annak hámozása effekt.  No, jó, a főbiztosítékot illik lehúzni és a bekötési ponthoz meg nem nyúlni. De oda nem is kell, a ventilátor messze van attól.  Persze könnyen magyarázok, szedtünk már szét, takarítottunk HV akksit.

Én Bélához akksipakkcserére vinném csak a kocsit (vagy akkor sem, de ez egy másik történet), a Cooper általános szervizre megfelelő, de az én is megcsinálom bármikor magamnak.  Egyébiránt én Révész Petihez járok. :)

Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

KZoli

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53823 Dátum: 2021.11.18 08:30:35 »
Köszönöm szépen az infókat! Igen, néztem, hogy  magát a műanyag burkolatot nem nagy kunszt levenni, azt egy óvodás is megcsinálja kis túlzással de az nem old meg semmit szerintem az ha kb annyi a takarítás, hogy a burkolat alatt kiporszívóznék. Magát a ventilátort szeretném kivenni mert a lapátok vannak eltőmödve és alaposan kitisztítani, kimosni de ahhoz viszont elég jól meg kell bontani az aksit, hogy az ember hozzáférjen. Legalábbis ahogy láttam, ahhoz meg "laikusként" nem szívesen nyúlok.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53824 Dátum: 2021.11.22 18:41:52 »
Köszönöm szépen az infókat! Igen, néztem, hogy  magát a műanyag burkolatot nem nagy kunszt levenni, azt egy óvodás is megcsinálja kis túlzással de az nem old meg semmit szerintem az ha kb annyi a takarítás, hogy a burkolat alatt kiporszívóznék. Magát a ventilátort szeretném kivenni mert a lapátok vannak eltőmödve és alaposan kitisztítani, kimosni de ahhoz viszont elég jól meg kell bontani az aksit, hogy az ember hozzáférjen. Legalábbis ahogy láttam, ahhoz meg "laikusként" nem szívesen nyúlok.

A ventilátor az akkipakktól független, közel, de nem vele egy egységben van elhelyezve, de igazad van abban, ha még nem szedtél szét ilyet, akkor ne nyúlj hozzá.  Egyébként a ventilátor közelében nagyfesz (piros kábel) nincsen.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53825 Dátum: 2021.12.03 18:51:25 »
Nem értem a Toyotát. Megszünteti a Versot, mondván nincs rá igény, majd csinál a meglévő - és nem tudom, igazán mire jó - CH-R mellé egy majdnem ugyanolyan Corolla Crosst, arról nem beszélve, hogy van Yaris Cross is, a PCV- ról nem beszélve, bár abban az emblémán kívül semmi sem Toyota.
music     

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53826 Dátum: 2021.12.03 21:34:43 »
Szerintem nézd meg az eladásokat is - ne Magyarországon.
Mindenhol azt hallom, hogy a SUV-okat lehet eladni, minden méretben.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53827 Dátum: 2021.12.03 22:35:44 »
Értem, de hogy mit tudsz eladni, az csak marketing kérdése. Ha "brit tudósok" kiderítenék, hogy a SUV kategória felelős a klímakatasztrófáért, kimenne a divatból...
music     

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53828 Dátum: 2021.12.04 06:50:31 »
Értem, de hogy mit tudsz eladni, az csak marketing kérdése. Ha "brit tudósok" kiderítenék, hogy a SUV kategória felelős a klímakatasztrófáért, kimenne a divatból...

Dehogy menne ki. Ha ráraknának egy büntetőadót a 2tonna feletti városi autókra akkor menne ki.
Gondolom feltétlenül szükséges egy 3tonnás döggel vinni anyának a gyereket iskolába. Életveszélyesek. Törnek zúznak maguk körül.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Sárközi András

  • Vendég
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53829 Dátum: 2021.12.04 08:45:42 »
Nem értem a Toyotát. Megszünteti a Versot, mondván nincs rá igény, majd csinál a meglévő - és nem tudom, igazán mire jó - CH-R mellé egy majdnem ugyanolyan Corolla Crosst, arról nem beszélve, hogy van Yaris Cross is, a PCV- ról nem beszélve, bár abban az emblémán kívül semmi sem Toyota.
Szerintem a Corolla Cross inkább a Rav4-nek lesz a konkurenciája.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53830 Dátum: 2021.12.04 09:12:16 »
Értem, de hogy mit tudsz eladni, az csak marketing kérdése. Ha "brit tudósok" kiderítenék, hogy a SUV kategória felelős a klímakatasztrófáért, kimenne a divatból...
Hát sokat jelent a marketing, de amíg egy 2 tonnás dög kevesebb büntetéssel és több haszonnal adható el, mint egy hagyományos kiskategóriás…
Az emberek egy jó része a kényelméről nem hajlandó lemondani. Pláne, hogy a kényelme már most megvan, a hatása meg majd később, és ő úgyis alig járult hozzá.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53831 Dátum: 2021.12.04 11:26:55 »
Értem, és innen nézve igaz, amit írtok, oda szerettem volna kilyukadni, hogy a mai marketing tudja már annyira manipulálni az embereket, hogy rájuk hivatkozva azt ad be nekik, amit akar. Tehát ha akarnák, tudnák terelni az embereket más irányba is megfelelő manipulálással, de nem akarják. Az autógyártók pedig tisztában vannak vele, hogy a SUV a leghaszontalanabb karosszériaforma, mert magasabb, nehezebb, mint egy "mezei" személyautó, (tehát többet fog fogyasztani azonos motorizáltság mellett, de ráadásul éppen a nagyobb termete miatt még nagyobb a motorparkja is), de a plusz kiterjedése nem hoz semmi érdemi pluszt.
Régi vesszőparipám, hogyha hasonlóan a luxusmárkák önkéntes sebességlimitjéhez lehetne az autógyártók körében lóerő, és tömeglimitet is alkalmazni, kapásból röhögve teljesítené az összes gyártó az éppen érvényes (európai) környezetvédelmi normákat.
Ez valahol ugyanaz, mint az általános méretnövekedés. Egy mai VW Polo gyakorlatilag akkora, mint a B1 Passat volt 50 éve. (Egy kicsit rövidebb és alacsonyabb, de szélesebb, és nagyobb a tengelytávja). Viszont a Passat alapmotorja egy 50 (!) lovas 1,3-as volt, az alapdízellel 20 mp alatt érte el a 100-at, végsebessége az autópályatempó közelében volt. A Polo 80 LE-nél kezdődik... A Polo és a Passat között két kategória a különbség. Minek ez a növekedés? Mi a fenének kell egy autónak 300+ végsebesség, amikor utcai forgalomban 130 a maximum, néhány német autópályaszakaszt leszámítva, de ott is egyre nehezebb kihasználni az egyre növekvő forgalom miatt?
Arról nem beszélve, hogy a karosszériák egyre beláthatatlanabbak, egyre kisebbek (és magasabban vannak) az ablakok, egyre vastagabbak az oszlopok - mindezt azért, hogy kellően biztonságos legyen a karosszéria, hiszen ellensúlyozni kell a folytonos méretnövekedést. Ördögi kör.
No, ennyit a Corolla Crossról...
music     

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53832 Dátum: 2021.12.04 12:17:31 »
Értem, és innen nézve igaz, amit írtok, oda szerettem volna kilyukadni, hogy a mai marketing tudja már annyira manipulálni az embereket, hogy rájuk hivatkozva azt ad be nekik, amit akar. (...)
Igen, de nem a mai, hanem ki tudja, már mióta, hiszen már az ezredfordulón benne volt a Kotler könyvben ez...

varhegyidenes

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53833 Dátum: 2021.12.11 22:43:24 »
Most már én is itt vagyok  :clap:

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53834 Dátum: 2021.12.13 10:23:32 »
Nem értem a Toyotát.

Értem, és innen nézve igaz, amit írtok, oda szerettem volna kilyukadni, hogy a mai marketing tudja már annyira manipulálni az embereket, hogy rájuk hivatkozva azt ad be nekik, amit akar. Tehát ha akarnák, tudnák terelni az embereket más irányba is megfelelő manipulálással, de nem akarják.

Egy dolgot hagysz figyelmen kívül, ebben a ligában a marketing nem egy magányos harc hanem egy össz-társasjáték amiben az összes gyártó benne van. Hiába, teszem azt, akarna a Toyota mást marketingezni mint a többiek, szembe pisilne a széllel, brutál marketingköltségnek alig lenne haszna. A nyavalygó szakújságírók meg ismét rányomnák a szokásos pecsétet hogy unalmas, ódivatú, nem újít eléggé stb. A konzervatív értékrendet és a fenntartható minőségre törekvést azt már a mai világba nem hogy marketingezni nem lehet, de még szakirodalomban is kerülik.

Ez sajnos már egy ilyen világ.