Voltam ma szervizben a COV riasztójával, úgy tűnik, sikeresen meggyógyították, de egyelőre a tesztelés zajlik.
Viszont, ha már ott jártam, megnéztem a szalon autóit.
Volt egy Aygo. Kívülről kifejezetten mutatós, belülről is jópofa, de azért nagyon pici. Magam mögött kb. 10-12 centi lábhely maradna, az semmi. Igaz, a vezetőülést nagyon hátra lehet tolni, sokkal jobban, mint a Yarisunkban. De mégis, az alap benyomás az, hogy nagyon kitöltöm az autót, nem vennék ilyet.
Volt sima és hybrid Yaris, már ez a hátsó pápaszemes fajta. Már nem tűnik annyira brutálisnak a hátsó lámpája, csak kicsit brutális. Ennek is már jobban hátra tolható a vezetőülése, változott a műszerfala, örömmel konstatáltam, hogy a Toyota újra felfedezte a vízhőfokmutatót. Már csak az a kérdés, hogy csak a bemelegedésig mutat, és utána megáll középen, akármi történik is, vagy képes tovább is menni. Nem tudom, hogy kéne-e ilyen, a mostani Yarist nem cserélném le erre, még hibridre sem.
CH-R. Sima is, hybrid is. Hát aki ilyet vesz, az megérdemli. Belül nem annyira rossz, mint a külseje sugallná, de nagyon rossz a kilátás. Semmiképpen nem kéne ilyen autó.
Volt egy kombi Auris (hibrid), hát, belül kisebb, mint a külseje sejtetné, és elég rosszul lehet belőle kilátni. AS műszerfala már lényegesen jobb, mint a ráncfelvarratlan Auris II-é, de nem kéne ez az autó sem. Beültem még egy Versoba is, annak is komolyodott a belseje a 2009-es bemutatáshoz képest, sajnos, a műszerei nem változtak, pedig jó lenne. Megjegyzem, ennek nem volt vízhőórája. Mindezek dacára ezt az egy típust még így is megvenném, de csak 1,8-as motorral. Ennél nagyobbakba nem ültem be, mert közben jött egy tréler, hozott néhány új autót, és megnéztem, hogy jönnek le róla. Hát, nem csinálnám ezt a munkát...