Lehet nem éppen ide kellene írnom, de itt talán többen megfordulnak:
Úgy néz ki eladó lesz az Avensis, egy fiatalabb RX400h lenne majd helyette.
A tervek szerint pár napra kölcsönvennék egy ilyet, és a méretei, vezethetőse, a család beleegyezése, a garázsban történő méretbeli (Avensishez képest főleg szélességbeli különbségek) méricskélések és pozitív elbírálás esetén konkretizálódna is a dolog.
Szóval ha netán valakit érdekelne, egy 2.4-es, valóban Executive felszereltségű, 2005 október 18.-ai átvétellel az eddigi egyetlen tulajdonos birtokában lévő, valóban törésmentes autó, új korától lekövethető szervizmúlttal és az összes számlájával együtt leellenőrizhető állapotban. 181900 km van benne jelenleg, a gyári Xenon lámpák komplett párban lettek cserélve rajta 2011-ben (230e Ft volt az 50%-os Toyota méltányossági mellett, azóta meg ugye tudjuk, hogy a mattuló foncsor a korai Xenonos Avensisek konstrukciós hibája volt), +van benne teljes EU térképes sd kártyás gyári TNS510-es magyarul beszélő és magyar menüs Navi, színes tolatókamerával kiegészítve. A hátsó oldalablakain műbizonylatos fólia van (még 3 évig van rá gari).
Nem lenne szívem elherdálni valami vicces beszámítási áron, az autót a klubon belül sokan ismerik és vezették már, és persze jó lenne, ha "házon belül" maradna, és 1-1 talin viszontláthatnám.
A fogyasztása az persze nem dízeles, de nincs benne kettős tömegű meg egyéb dízeles finomság, a gyári 5 sebességes Automatájával (a 2.0 benzinesnek csak 4 sebességes az Automatája) pedig öröm minden egyes km.
. Áprilisban volt műszakin, éves autópálya matrica van rajta. Reális ár mellett adnám mellé a téli gumikat, gyári 16-os alufelniken. Gyári gumi és velúrszőnyegek, gyári króm díszléc a csomagtartón, gyári Toyota légterelők az első oldalablakokon, gyári csomagtértálca, és még talán 1-2 további gyári apróság van benne.