Szeretném én is hinni, hogy így mennek a dolgok, de akkor feltennék pár kérdést:
- Miért nem az iskolák közeli utakon traffiznak, illetve őrzik a zebrákat, megelőzve a gyalogosgázolást, és elősegítsék, hogy egy 10-12éves gyereket már el merjen egyedül engedni a szülő?
- Miért nem a szerpentineken járőröznek, visszaszorítva a gyorshajtást, és a sok átsodródós balesetet?
- Miért nem a belső sávba ragadókat veszik ki, illetve a veszélyesen lassú haladókat?
Ha megengeded meg is válaszolom: Mert ezekből van kevesebb, és nem hozna elég bevételt... És ha a biztonságot, és a Kreszt idecibáljuk, a fent felsoroltak mint nagyságrendekkel veszélyesebbek mint nem indexelni kihajtáskor, főleg hogy utóbbit az esetek 90%-ában nagyon jól lehet jelezni az autó mozgásával, helyezkedésével.
Sajnos annyira egyértelmű ez a helyzet, hogy nincs mit magyarázni rajta.
![no :no:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/no.gif)
Első kézből hallottam már kiosztandó büntetési kvótáról, és a költségvetés is mindannyiunk számára elérhető.