Nem kell aggódni, azonban, a megszüntetett modell(ek) helyére jönni fog másik, előre még nem ismert modell, ami viszont nagyot fog szólni. Ennek első hírnöke (jelzése), a jövőre bemutatkozó kis-SUV lesz (olyan, mint a most debütált Mazda CX3), ami kb 1 Millió Forinttal alá lesz lőve árilag a RAV4-nek és természetesen lesz hibrid változata is. Ezzel együtt jöna RAV4 hibrid is, az IS300h hajtásával.
Csak az a baj, hogy kiölik a középkategóriás sedan-okat, ha nekem ez tetszik nem fogok venni SUV-ot, kis SUV-ot, dombjárót. Akkor megyek szépen Mazdáékhoz
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Persze tudom nem nagyon vették ezt a kategóriát ezért szüntetik be. De miért is vették volna? Nem nyomták meg a fejlesztést. Vagy hozzák ide a Camry-t, az legalább egész jól néz ki és nem kell külön fejleszteni hozzá Európában.
Visszatérve az Avensisre, ezen belül a T27-re: Én ültem már mind az elsőben, mind a faceliftesben is. Meg Passatban is. Messze nincs akkora különbség, mint, ahogy arra utalsz. Nincs fényéves különbség. Semmiben. Sem anyagban, sem összeszerelésben. Ahogy szoktam volt mondani, a VW és általában a németek elsősorban az ÉRZÉST adják el, nem a MINŐSÉGET!
Na igen erről is beszéltünk már, van benne valami, de abban is, hogy akkor Toyota bácsinak is így kéne hozzáállni. Érzet kell? Akkor legyen érzet is meg minőség is. Patent lehetne az Ave is, egy kis sportos megjelenés, átlag és sportos motorok, felszereltség, máris vennék jobban, dehát ezt eddig kellett volna kialakítani, mostmár késő.
És én is egyetértek azzal, hogy attól, hogy kis piac Európa lehetne ügyesebben is fejleszteni. Nézd meg mennyi BMW-t adnak el Japánban és mennyi Lexust, kb. ugyanannyit. Na miért? Ja mert nem gagyik az ott árult BMW-k, hanem ugyanazok amiket itt árulnak.
Feloldandó anomália: japán embernek tetszik az eruópai autó - európai embernek nem tetszik a japán autó
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)