Hát igen. Tökéletes súly-teljesítmény arány, a kocsim 840 kg. Nagyon hiányzik hogy benzinesbe nem találok ilyen kocsit, ami ugyanez a kategória, és arányaira nézve ugyanígy olcsón elérhető, majd lehet ezek a kis köbcentis turbosok azok lesznek, jó dolognak tartom őket, csak van egy olyan érzésem, hogy nem sokat fognak kibírni. Pl. ilyen 0,8 literes turbomotorok, de az 1,0, 1,2-ben is kétséges számomra, hogy mennyire lesznek tartósak.
Igazából már letettem arról, hogy ilyen régi swift szintű autót találjak, rámennék a fogyasztásra, azért nézegettem a splasht, mert az szerintem 1,2-essel is elmegy olyan 5 literrel 100 km/h-t. Viszont a teljesítménye ennek se lenne olyan kellemes, mint a régi swiftemé, sőt, szerintem fogyasztásban is lehet kicsit több lenne. De tegyük fel hogy eltekintek ettől. A hőfokmérő hiánya nálam már kizárja a választást, tudom, túl szigorú vagyok. De én szeretném mindenképpen látni, mennyire megy fel az a mutató, és mennyi idő alatt teszi meg. Így ha probléma van, az is azonnal feltűnik, nem esetlegesen egy magasabb fogyasztásból kell erre következtetni.
Ezért érdekelne hogy az Aygo-ba van-e ilyen. Igaz annyira nem vonzódom hozzá, kívülről pofás kisautó, de belül nagyon sivár, és ezres motor oké, hogy elég bele, de 1,4es változat is simán lehetett volna, alig több fogyasztásban de legalább lehetett volna vele élvezkedni.