... és általába ez is a jellemző hogy belülről indul a rozsda kifelé. De akkor ez nem a gyártók hibája??, mit rontanak el, hogy belülről kezdi el enni?
A swift esetében is érdekes a padlólemezen a küszöbök mellett, rögtön az első kerekek mögött kezd el rozsdásodni, kilyukadni. Nekem is volt ott kicsi lyuk, ami nem látszott, csak azután, hogy lekapartam az alvázvédő anyagot, ami már enyhén meg volt repedve, nem volt rugalmas se, és természetesen kissé rozsdabarna volt, azért vakartam le. Az pl. szerintem belülről indult el, mert nem volt kiülsérelmi nyom.
És minden régi swift rozsdásodik ott. nem értem mi a rossz.
egyébként jó a fűtésem teljesen, csak rövid távon el lehet viselni, hosszú távon meg nem kabátba vagyok, ha meg még hosszabb és nem bírom akkor kicsit leveszem. De 1-esen két irányba eloszlatva, hogy nem az arcomba tolja a meleget, kabát nékül kinti -5 fokban úgy emlékszem simán elviselem 40 km-en, de nálam mégsem ez a jellemző, ilyen távon általában országúton megyek, és mehet maxon, csak újabban venti nélkül csinálom. 100-nál simán így is befújja a meleget. Viszont nagyon észre lehet venni, ha keringetés nélkül faluba érek, hamar hideg lesz úgy kisebb tempónál.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
ezt csak egyedül tudom megcsinálni, de még így is néha inkább bekapcsolom, mert bepárásodnak az ablakok ha nincs rásegítés a levegő áramlásra.
és igen, a 22 fok még érthető, nem mindenki lehet olyan, mint én, ezt el is fogadom, de 22-nél melegebb tényleg felesleges, ha nálam 22 lenne, akkor fecske fürdőnadrágba ülnék a itthon.