Pofonegyszerű!A kezelés ideje alatt le kell takarni fóliával a kényes részeket...
A maszkolásnál én egyszerűbbnek tartottam volna, ha az oldószer egyben gumiápoló is.
Fura,hogy a gyári videón is csak a fékeket zsákolják be.
Én abban hiszek hogy a gyárit kár piszkálni amíg nincs gond vele.
A török E12 Corinál legalább 1 tél eltelt, mire a futóműn megjelent egy kis felületi rozsda. Azt lekezelve,a többit karbantartva többet sehol nem jelentkezett (igaz csak 10 évesen adtam el).
A Yarison 1 hónap (nyár) után lettek felületi rozsdapöttyök a futómű hegesztéseinél, és kb.3 hónap múlva a téligumi szerelésénél két kff felfekvési felülete és még egy csavar menete volt rozsdás, sajnos nem kicsit. Mindet fémtisztára pucoltam, a keréknél rézpasztáztam a felfekvő felületet,és az anyák végeit is kívülről. A futómű hegesztéseit meg Koranttal lekentem (nincs otthon homokfúvóm még, ezért inkább passziválót használtam alapozónak, hátha nem tökéletes a fémtisztaság), és lefújtam keréktárcsa lakkal, majd alvázvédő viasszal. Ez utóbbiból tettem néhány lemezátlapolásra,és a hátsó kerékjárati ívben az utastér felőli burkolatlan koszgyűjtő részbe is, ügyelve arra,hogy a vízelvezetést ne akadályozza.
Neked volt már vmi probléma a gyárival, ha igen akkor mit csináltál vele, illetve mit tervezel, ha lesz?