Egy ismerős meséli, hogy a főnöke 1,2 Fabia kombija 4,6-ot eszik a városban, amiben vannak dugók is rendesen.
Mondom az ismerősnek, hogy ez elég kamugyanús, meg is néztem a honlapot, milyen adatokat adnak meg.
Ilyen fogyit lényegében országútra, és az illető nem egy übertakarékos vezetési stílusáról ismert.
No, de nem is ez a lényeg, hanem amiket a Skoda honlapján találtam a technikai adatoknál, tessék jól figyelni.
Tengelykapcsoló: Hidraulikus működtetésű, egytárcsás, száraz tengelykapcsoló membránrugóval, azbesztmentes (hidrodinamikus nyomatékváltóval)
Hátsó tengely: Összetett csuklós forgattyús tengely felfüggesztés
Első fékek: Belső hűtéses féktárcsák egydugattyús úszómércével
Hátsó fékek: Dobfékek alternatív tárcsafékkel (a motorváltozattól függően)
Kormányzás: közvetlen fogasléces kormánymű elektrohidraulikus szervokormánnyal
Szélesség, mm 1.642
Szélesség nyitott ajtókkal elöl / hátul, mm 1.380/1.383
Kicsit ismerem az autók műszaki felépítését, de ezek nekem magasak, lehet újra kéne tanulnom.