Hogyan halt meg a toyotás?A hülyeség ellen nincs orvosság... Aki autópálya-rendőrként nem tudja, hogy fékezni kellene vagy N-be tenni a váltót vagy leállítani a kocsit, az megérdemli szerintem...
Megint kezdik csesztetni a Toyotát, hogy nem oldaja ki a gázt, ha a fékre lépek, bezzeg a német kocsik... Miért a kéziváltósok kioldják a gázt, ha közben fékezel?! Mégsem hal meg minden nap emiatt egy autós. A bowdenes is beragadhat, pláne ha a teszkós gumiszőnyeg ráfeszül... Számítani kell erre is, meg kell tanulni vezetni.
Miért kell mindent a hülyékre tervezni? Miért baj az, hogy ha egyszerre megy a motor is, meg a fék is?! Meg kellene tanulni vezetni. Az este automatán felkapcsolodó lámpa is ezért van, mert a sok idióta barom este nem képes a lámpáját felkapcsolni, képesek végigmenni úgy a városban, hogy nem ég a lámpa... Múltkor a hülye taxisnak én szóltam, hogy kellene világítani. Az ilyennek is elvenném a jogsiját, meg megbaxnám 300e-rel. Meg fel is kellene pofozni, mint egy 5 éves hülyegyereket, mert az nem csinál már ilyet...
Most majd, hogy a start/stop gomb egyszeri nyomásra is leállít, ezért halnak meg majd, mert előzés/autópályázás közben a hülye pi*ák a rádió helyett ezt nyomkodják össze... És akkor megint a japánok és a Toyota lesz a hülye, nem az az idióta, aki menet közben leállította a semmiért a kocsit, mert nyomi...
Szerintem nem kellene elektromos gázpedál, se gombos gyújtáskapcsoló, bár akkor meg azért sipolnának, hogy nem annyira környezetbarát, mert hirtelen leesik a fordulat és kiköhögi az el nem égett benzint is... Jót az idióta tömegfogyasztóknak nem lehet csinálni, mert állandóan sír a pofájuk valamiért. Ahelyett, hogy örülnének, hogy kinyalja a seggüket a Toyota, még váltaniuk sem kell, mert azt is elvégzi helyette az automata... Az ilyen idióta amerikai seggfejeknek adnék egy Wartburg limuzint vazze, azt járjon azzal fél évig. Azon megtanulná, hogy mi az autóvezetés.
![censored :censored:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/censored.gif)