Persze, hogy jó autó. De minimális ráfordítással ha nem is sokkal jobb, de sokkal kellemesebb is lehetne.
De van egy keret, amibe bele kell férni a gyártónak. Egy olcsó tucat tömegmodellről beszélünk, nem egy luxusautóról. Ami az elődjéhez képest sok dologban fejlődött, valahol pedig nyilvánvalóan meg kellett fogni az erre kiadott pénzt. Nemtom ki hogy van vele, én szívesen adok automata ablakemelőket a plusz légzsákokért cserébe.
Az Auris remek autó, de ha összevetem a belterét mondjuk egy Peugeot 308-assal (igen, azzal) vagy egy aktuális Golffal, akkor sajnos csúnyán elvérzik. Az E12 a maga korában a kategória élvonala volt ebben a tekintetben, az Auris még ahhoz képest is visszalépés...
Nem visszalépés, mert a néhány elspórolt dologért cserébe szebb, modernebb. Ezek legalábbis kiegyenlítik egymást. Ami a kortársakat illeti, tegyünk oda egy facelift előtti E12 Corolla belsőt a korabeli PUG 307 vagy Golf V belső mellé - és utána mondja, aki komolyan gondolja, hogy jobban néz ki ezekhez képest, mint az Aurisé a mostaniakhoz képest.
Egyébként ne felejtsük el azt sem, hogy minőségi benyomásban, optikai élményben elég jelentős különbség van egy Sol (vagy Luna) és egy az alatti E12 között. Csak mert ugye Barna az alap Corollát szidalmazta keményen. Az igazság az, hogy egy fullfekete alap E12 belső azért elég puritánul tud kinézni, abból átülve az új típusba még nagyobb az optikai különbség.