Nem a hibastatisztikáról van szó.
Az E12-es ablakemelője nem lötyögött és volt normálisan festett piktogrammja is, nem ócska kopogós műanyag a műszerfala, a légbeömlőnél festett a nyitott-zárt piktogramm, nem undorító ócska műanyag a tekerője a fűtésnek és a váltógomb, színrefújt a kilincs és a tükör, az E15 kézifékén még az a krómfestett pöcök is ócska, gagyi hatást ad.
Én vezettem többször E15-öst, ismerem azt is, meg az előző kettőt is, mert mindegyik van. Azt tudom mondani, hogy a 6 éves E12-esünk különb, mint az egyik haveromék új E15-öse...
Ezek kézzel tapintható dolgok. Egy E12-est meg lehetett venni újonnan alapfelszereltséggel, míg az E15-öst nem, annyira fapados, ócska. Családom is nézte, hogy esetleg veszünk egy "új" Corollát, de nem tetszett nekik az alap, annyira rosszabb minőségre tapinthatóan. Azt persze már nem is mondom, hogy a fedélzeti mennyire gagyi lett az E11/12-eséhez képest, a km-óra meg okádék egyenesen...
Az ára pedig annyira magas az új kocsiknak, hogy nem csodálom, hogy nem veszik az emberek. 4 milla fölött van az 1.33 motoros új Corolla alapára, 4,6M az 1,6-os. Mi kaptunk 2 éve Avensis-re anno 4.6M-ért ajánlatot. Most meg egy Corolla annyi. És nem a full, csak az alap. Ezek után rohadjon is rájuk...
Az USA-ba ennyiért kapok simán egy fullos Camry-t, amin van ugye még haszon, itt meg lehúznak kegyetlenül.
Meg a használt ára is annyira lent van, hogy én tutira nem vennék új kocsit... E12-est 6 évesen kapni 1,5M-ért 1,6-os motorral, azt az E15-ös ugyan azt tudja vagy még rosszabb és újonnan meg 4M+. És az a 6 év marhára nem látszik meg a két kocsi között. Akkor lenne reális az új Cori ára, ha az 1.33-asban lenne minden az alapáráért kb.