No, a PCV-n fizethetem a francia eredet felárát. Vezérlést kell cserélni 60.000-nél, - amúgy 100.000-nél kéne - mert nem garantálják, hogy kibír még húszezret. Ez a fogalom (vezérműszíjcsere) Toyotánál utoljára az E11 Corollánál merült fel, de ott is csak a malacorrúnál, a ráncfelvarrottak már VVTi motort kaptak, ami láncos.
Bő kétszázezer lesz, és ebben még a vízpumpa nincs is benne. Azt mondta a szervizes, hogy cseréltek már PCV-ben kevesebb km-nél is, ez kvázi típushiba. (Nyilván hivatalosan nem az, mert akkor garanciában kéne cserélni, így meg nem.) Azt is mondta, hogy egy csomó visszahívás van a PCV-kre, bár egyikben sem érintett a miénk.
Megértelek, én sem szeretnék törött motort meg időhúzást. Ha viszont a gyártó 100 ezret írt elő, és most mégis 60-at mond, arról van valami hivatalos irat, vagy ez bemondás? Mert akkor lehetne 40 ezernél is, az még biztosabb
Ha meg 60 ezernél akarják, hogy a kockázatuk megszűnjön, akkor már adhatna valami emberesebb kedvezményt, nem 200 ezer egy vezérléscsere és a user fizesse, mert csak
Horror.
Toyotánál egyébként a szíjas vezérlés sem annyira horror, most megnéztem, mert jövőre akarom cserélni: egy komplett vezérlésszett bőven 20 alatt van (a Carinához). Ha a hosszbordás szíjakat is cserélem meg vízpumpát is (az már 10 éves), akkor is megáll 45-nél