Arra gondoltam, hogy az nem túl jó, ha kevés hűtőfolyadékkal ment az autó
A tágulási tartályba csak az a vékony tömlő megy? Mert akkor nálam is az a megoldás van, és én is a nyomáshatárolós kupakot (CAUTION) veszem le, ott töltöm tele a motort, és a tartályba annyit töltök, hogy közel a maximumon legyen, ahogy látom, azon is van egy kupak (COOLANT), azon keresztül, csak óvatosan vedd le, mert nem látom, mi lehet ott még. Az enyémen tehát úgy működik a légtelenítés, hogy a tágulásiba dolgozza a motor levegőt a vékony tömlőn át (amikor a motor felmelegszik, mert ez a rendszer legmagasabb pontja), és amikor lehűl a motor, akkor szívja vissza a tartályból a folyadékot a motorba (már ha van elég a tartályban). Egy hűtőfolyadék cserénél, hűtőkör megbontásnál erre nagyon kell figyelni, hogy legyen a tartályban visszaszívható folyadék. Azt is el szoktam játszani, hogy feltöltéskor még hidegen a CAUTION-osnál teletöltöm, és a tartályban is van elég, akkor gumikesztyűben kézzel lezárom a nyílást (csak ne úgy terheld, hogy eltörd a műanyag csövet), és a vastag vízcsöveket megnyomkodom. Lehet hallani, ahogy levegő buborékol a tágulásiba a vékony csövön át, és amikor visszaáll a vastag gumicső, akkor szívja ki a tartályból a folyadékot. Amikor így több levegőt már nem tudok eltávolítani, akkor zárom vissza a kupakot, de felmelegedéskor-lehűléskor így is sok folyadékot visszaszív még, vagyis kell figyelni a szintet pár napig, utána áll be. Azt nem tudom, hogy a tiéden ez így megy-e
Az is fontos, hogy a vékony cső átjárható legyen, de gondolom itt az.