Ha jól értem és nem volt irónia a hozzászólásodban: nemrég olvastam olyan cikket, hogy valamelyik BMW-nél típushiba, hogy leég, de ott általában menet közben. Ott is műanyag a szívósor és az gyullad ki.
Egyébként nem tudom, milyen karbantartás elmulasztása okozna ilyen jellegű balesetet, hogy egy álló autó leég? Nem vagyok biztos benne, hogy ez a tulajdonos hibája
Azt gondolom, hogy mivel az ő autója miatt égett le más autója, ezért a KGFB-nak kellene fizetni emiatt.
Azért persze ne ítéljük meg a német márkát az itthoni tulajok és azok szervizelési / erősen pénztárcafüggő cselekvéseit.
De valahogy jóval kevesebb öltönyös ember vezet itthon BMW-t, és akkor azt hiszem ezzel nem mondtam semmi újat vagy bántót.
Nem tudom hány éves volt az X6-os, nem is ez a lényeg - meg talán az sem, hogy 99%, hogy dízel volt.
DE sajnos az egy létező probléma, hogy baj van a BMW dízelmotorjaival - és ők erről igenis tudnak és tudtak már korábban is!
Sőt, a Toyotának a Hibrid technikáért cserébe "odadobott" dízelmotorja is kigyullad / kigyulladt itthon is! Nem egy ilyen Rav4-esről tudni - persze a sajtóban ez nem nagyon szerepelt... - és ahogy a BMW ezt az egész ügyet kezeli az méltatlan és gusztustalan ahhoz képest, hogy micsoda összegeket elkérnek 1-1 autójukért.
A szerelőm, aki látott már ilyen bmw motoros kiégést csak annyit fűzött hozzá, hogy na ezt az X6-ost is biztosan jól megkergették előtte a pályán, és ezeknek a problémás motoroknak nem is kell több, a konstrukciós hiba ugye adja magát, az igen magas hőmérséklet, a nem megfelelő elvezetés, meg még persze 1-2 szakszó az égéstérbe fecskendezett gázolajról (ami valamilyen rendellenes szivárgás végett átitatja a körülötte lévő anyagokat) - és már kész is az elegy, ami berobban.
Ő persze valahogy érthetőbben fogalmazott, elnézést érte, én csak egy egyszerű user vagyok, aki ha BMW-t még talán..., de dízel motoros autót a büdös életben nem fog venni.