De miért korlátozod le 2 betűre?
Ha a németek nagyságrendileg nagyobb autóállományát megoldották ezzel a rendszerrel, csodálkoznék, ha nálunk nem lenne elég rendszám
Amíg a nyugat-európai országokban akár a 40-50 százalékot is eléri a lízing finanszírozott gépkocsik aránya, addig hazánkban a 2 százalékot csak közelíti a piaci részesedésük a járműállományban. Szerintem ez belefér. Ennél nagyobb arányban fut a vidéki nagymama nevén a pesti huszonéves autója a biztosítás miatt.
Flottás autó esetén biztos van olyan, hogy a bejegyzett cég telephelye nem stimmel a tényleges hellyel, de nem gondolnám, hogy ez olyan nagy százalékban eltérne. És ha eltér, miért probléma? Még mindig nem értem, hogy miért fontos, hogy mindig egyezzen a rendszám és a felhasználó lakhelye.
Egész Európa ezt használja több mint 50 éve. A mi rendszerünk nem fogja tudni lefedni egy idő után a bejegyzett autókat, tehát előbb-utóbb kell másik. Az időrendi sorrend sem jelent semmit, amióta tömegesen hordják be a gépkocsikat külföldről (tehát bő 30 éve). Valamit kell a mostani rendszer helyett kialakítani. Akkor miért nem jó az, amit mindenki más használ?
Egyébként meg egy helyen feldobták megunt a témát - mint ahogy az elmúlt jópár évben már többször is. Kb. ennyire kell most is komolyan venni, amit írtak