Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7023664 alkalommal)

0 Felhasználó és 15 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53505 Dátum: 2020.08.18 22:58:57 »
Nálunk cégben van Proace, nem igazán szeretjük. Garancia idő alatt többször volt vele gond, hogy mi, azt nem tudom nem én használom (Azt hiszem valami elekrtomos nyavaja). Motorikusan jó, dinamikus, viszont hosszú távon baromi kényelmetlen, nem találunk normális üléspozíciót. Vagy a kormány van túl közel, vagy a váltó túl messze. Nekem az 5-ért már nyújtóznom kell. Jah váltó... Folyamatosan mellé váltunk, én egyedül a 2 helyett 4-be szoktam rakni, a többi kolléga 1 helyett 3-ba :)
Start-stop rendszer van benne, amit minden indításnál ki kell kapcsolni, nem lehet fixen, hogy a kövi indításnál ne legyen benne. Amúgy még nem jöttünk rá, hogyan működik, milyen logika alapján dönti el, hogy megállásnál leállítja a motort. Na ezért szoktuk kikapcsolni. Igaz, ez a mi dilink :)
Nem szeretném elvenni tőle a kedved, minden embernek más tetszik, más a kényelem érzet, csak leírtam a mi a tapasztalatunk. Amúgy már 120E km-nél jár, és még működik ;)
A váltó messze van, ez tényleg rögtön feltűnik. A többihez annyit tudok mondani, hogy Skoda 105-ön tanultam vezetni, majd első 8 jogsis évemben Daciákat, illetve egy Fiat Regatát vezettem, szóval nem Rollsokhoz vagyok szokva. A COV-ról sem állíthatom, hogy tökéletes autó lenne, ahogy idősödik, egyre kevésbé az. De nekünk most (rakodó)hely kell, ebben az autóban pedig anélkül van, hogy üresen 2 tonna lenne, meg 5 méter hosszú, és ráadásul nem dízel. Ez most mindent visz, nem tudod elvenni a kedvem... :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.18 23:01:25 írta music »
music     

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53506 Dátum: 2020.08.19 06:59:00 »
nem tudom, hogy működik ez, de az Aygo-107-C1 triónál is kimutatható volt, hogy a Toyoták kevésbé romlottak el.
Az Aygo rossz példa, mert az eladott darabszám túl kevés ahhoz hogy az ember tényleg meg tudjon győződni ilyesmiről.

Újonnan nó problem bármilyen autó. Ha hosszú távon gondolkozol (és nem az 5 évente újat kell venni típusú logika szerint élsz) akkor sajnos a citrom elvérzik...

Giovanni75

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53507 Dátum: 2020.08.19 07:55:29 »
A váltó messze van, ez tényleg rögtön feltűnik. A többihez annyit tudok mondani, hogy Skoda 105-ön tanultam vezetni, majd első 8 jogsis évemben Daciákat, illetve egy Fiat Regatát vezettem, szóval nem Rollsokhoz vagyok szokva. A COV-ról sem állíthatom, hogy tökéletes autó lenne, ahogy idősödik, egyre kevésbé az. De nekünk most (rakodó)hely kell, ebben az autóban pedig anélkül van, hogy üresen 2 tonna lenne, meg 5 méter hosszú, és ráadásul nem dízel. Ez most mindent visz, nem tudod elvenni a kedvem... :yes:
Nem is szeretném elvenni a kedved, csak írtam a mi a tapasztalatainkat. A lényeg, hogy Ti elégedettek legyetek vele és sok probléma mentes kilómétert lenyomjatok vele!  ::)
Toyota:
Chevrolet:

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53508 Dátum: 2020.08.19 09:35:33 »
Nálunk cégben van Proace, nem igazán szeretjük. Garancia idő alatt többször volt vele gond, hogy mi, azt nem tudom nem én használom (Azt hiszem valami elekrtomos nyavaja). Motorikusan jó, dinamikus, viszont hosszú távon baromi kényelmetlen, nem találunk normális üléspozíciót. Vagy a kormány van túl közel, vagy a váltó túl messze. Nekem az 5-ért már nyújtóznom kell. Jah váltó... Folyamatosan mellé váltunk, én egyedül a 2 helyett 4-be szoktam rakni, a többi kolléga 1 helyett 3-ba :)
Start-stop rendszer van benne, amit minden indításnál ki kell kapcsolni, nem lehet fixen, hogy a kövi indításnál ne legyen benne. Amúgy még nem jöttünk rá, hogyan működik, milyen logika alapján dönti el, hogy megállásnál leállítja a motort. Na ezért szoktuk kikapcsolni. Igaz, ez a mi dilink :)
Nem szeretném elvenni tőle a kedved, minden embernek más tetszik, más a kényelem érzet, csak leírtam a mi a tapasztalatunk. Amúgy már 120E km-nél jár, és még működik ;)

Ezek között ellentmondás van, de jól összefoglalt vélemény.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53509 Dátum: 2020.08.19 09:36:09 »
Az Aygo rossz példa, mert az eladott darabszám túl kevés ahhoz hogy az ember tényleg meg tudjon győződni ilyesmiről.
A TÜV statisztikához adott évi 10.000-es példányszám kell, és ez jópár éven keresztül megvolt. Eszerint kb. 15-20%-kal több hibája volt a Citromoknak, a Pug és a Toyota közt a hibahatár környékén volt a difi. Sajnos ez természetesen nagyobb számú hibát jelent, mint amúgy a Toyotáknál szokásos, de megjegyzendő, hogy az utóbbi években már a "rendes" Toyotáknál is volt példa (az összes típus) átlaga feletti hiba számra!!
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.19 09:40:24 írta music »
music     

Giovanni75

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53510 Dátum: 2020.08.19 14:01:36 »
Ezek között ellentmondás van, de jól összefoglalt vélemény.
Nincs benne ellentmondás. Nem az én céges kocsim, nem én hordom szervizbe, de tudom hogy volt vele több garis probléma. Ennek ellenére többen is szoktuk vezetni és egyik kolléga sincs oda érte.
Toyota:
Chevrolet:

Toyoauris

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53511 Dátum: 2020.08.19 20:31:05 »
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy 2.2 D-Cat Aurison lehet hibás a nyomáskülönbség szenzor annak ellenére hogy nem ír ki hibakódot? Lekapcsoltattam a DPF et minden rendben is csináltak viszont az autó hibakód nélkül vesz üzemmódba kapcsol. Lehetséges, hogy hibakód nélkül nem megfelelően működik?

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53512 Dátum: 2020.08.19 20:31:35 »
A TÜV statisztikához
Hát én azokra nem nagyon támaszkodnék, innen Magyarországról. Az itteni igénybevétel, aminek ki vannak téve az autók, az nem az a szint amiből merít a TÜV amikor a statisztikákat összerakja.
A tipikus elmélet vs gyakorlat kategória, sajnos.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53513 Dátum: 2020.08.19 20:36:42 »
Harom gyerekkel en is ezt vennem, vagy a logant. De utobbi esetben a felesegem elvalik :)
En mindenesetre csak automatat vennek. A gond az, hogy a benzinesekrol vannak negativ visszajelzesek mar most is    , a dizelt meg nem szeretem es nekunk nem is illik a felhasznalasi korbe

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53514 Dátum: 2020.08.20 16:59:26 »
Nem, nem vagyok őrült csak éppen sürgősen kenyérsütőben kellene bordásszíjat cserélnem, nagyon hamar. Veszprémben keresek szervízt vagy alkatrészboltot (Tescos BM07 sütőhöz). Látom, hogy van egy Thermo will Kft. és a Googlén egy Versot látok az udvaron, hátha itt van a gazdája.🤔🙏

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53515 Dátum: 2020.08.30 13:20:32 »
Praktikus kérdésem lenne, van-e olyan Toyota aminek beülési magassága hasonló mint a Versoé, és hasonlóan derékbarát az ülés, valamint be lehet állítani a kormány /ülés együttest, hogy se a térded ne verjed be a kormányba de rendesen elérjed a kezeiddel azt (rövidebb kezű de 176 cm magasságú kérdése)?
Ami biztos, az Auris az nem ilyen, nem lehet rendesen kihúzni a kormányt, és alacsony a beülés.
Nekünk a COV ilyen szempontból messze jobb volt. Sírjuk is vissza rendesen. Eszetlennek tűnik, hogy csak SUVokat lehessen találni magasabb pozícióval...

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53516 Dátum: 2020.09.02 11:29:57 »
Azt nem mondanám hogy a Verso-nak derékbarát az ülése, legalábbis a vezetőülést ki kellett egészítenem egy Kosmodisk Prestige-el hogy megelőzzem a rendszeres derékfájdalmakat. A Verso előtti Kia Cee'd_sw-ben klasszisokkal jobb az ülés, legalábbis a vezetői oldalon (192cm magas embernek, legalábbis). A Yaris II pedig egyenesen kínpad.
De a legkényelmesebb eddig az a Corolla E10-esünk volt, az egy nagyon alacsony fekvésű gép, ennek ellenére kényelmes volt és minden jó helyen volt benne.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.02 11:31:35 írta robi (Robi) »

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53517 Dátum: 2020.09.02 21:29:14 »
Igen, igazad van, a barátság inkább a beülési magasságnak szólhat. Ott emlékeim szerint a hátsó üléseket dicsérték a családtagok.  Viszont az első ülésekre, ha kellett Backfriend-et raktunk, orvosi ajánlatra.

elegmar

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Beszélgessünk
« Válasz #53518 Dátum: 2020.09.17 19:25:26 »
Hello!

Érdeklődnék, hogy van-e a klubnak valami általánosan preferált márkaszervize. Vásároltam egy új hibrid RAV4-et és a garancia tartamáig nyilván márkaszervizbe kell hordanom. Budapesti vagyok, de Pest megyei szervizekbe is elmegyek, ha annyival jobbak a tapasztalataitok esetleg. Minden vélemény hasznos lenne, köszönöm.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10678
Beszélgessünk
« Válasz #53519 Dátum: 2020.09.17 22:46:04 »
Márkaszerviz esetében jó szívvel - és ahonnan mindig jó szájízzel jöttem volna el - sajnos nem tudok ajánlani Pesten.
Esetleg a monori szerviz, amiről lehetett jókat olvasni.
Én mindig Kiskőrösre jártam, páran pedig Kecskemétre (az M+F vitte mindegyiket, de sajnos bezártak), de a kecskeméti társaságból többen átmentek az új kereskedésbe (Linartech), szóval elvileg ott jó kezekben lehet az autó - de természetesen ez már Pest megyén túl van.

Garanciaidő letelte után pedig Pesten a ToyoTeam Garage, illetve Kiskőrösön a Toyo-Tech Kft. (ezt a kiskőrösi szervizes srácok nyitották és viszik, én csak ajánlani tudom őket).  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61