Lehet egyszer még eljutunk oda, hogy az autósok nagy része robogóra szálljon emiatt.
Gondolom azért nem büntetnek (még), ha valaki a robogót egy fizetős övezetben letámasztja mondjuk egy társasház bejárata előtt (megint más kérdés, hogy este a munka után ott lesz-e még a robogód, ahogy hagytad ).
Meg eleve rendszám nélkül kinek is postáznák a büntit?
Robogó egy könnyedén lopható cucc. Ha rendszám nélküli, akkor pláne. Ezért is félnek a tulajok bárhol otthagyni.
Es ezert nem szeretnek en az agglomeracioban lakni.
Pedig a legkirályabb dolog úgy élni, hogy nem kell a dugó időszakban bejárni dolgozni és közben ki tudod adni a lakásodat aranyáron. Közben friss levegőn élsz, a kollégáid meg kivonulnak hozzád meetingelni ha épp muszáj. Járjon be a fene a szmogba.
Szerintem ha egy bkv bérlet nem lenne majd 10e Ft, talán ennél többen letennék az autót.
Én több országban használtam már tömegközlekedést, az itthoni vonalakkal, járatsűrűséggel, éjszakai járatokkal (amit sok Bp-nél jóval nagyobb és gazdagabb város nem is kínál egyszerűen) szerintem semmi gond, csak valahol kicsit irreálisan sok mondjuk egy 100e Ft-s fizetés 1/10-ét bérletre költeni (ahogy sajnos még nem minden munkahelyen térítik ezt meg).
Amikor csökkentették a bérlet árát, kimutathatóan megugrott a használók száma és
nőttek a bevételek. Ugyanakkor pont a növekvő használat miatt nem fogják tovább csökkenteni. Nincs BKV személyzet, többszá felmondólevelet épp letétbe raktak azok akik még melóznak, a cég az eszközök karbantartása sem áldoz, elég megnézi egy Normafára felfelé tartó buszt. Egyszerűen nem allokálnak forrást a rendszerbe. Valamikor 2002 táján volt autómentes nap kampány, akkor látványosan nem tudta kiszolgálni a hálózat a város teljes lakosságát. Sokkal több eszköz azóta se lett beletolva a rendszerbe, emiatt nincs választásuk, nem vonzhatnak be több utast.
véleményem szerint a bérlet ára nem függ össze azzal, hogy hányan bkv-znak.
Pedig a BKK szerint összefügg. 10% bérletár csökkentés 8% utasforgalom emelkedést hozott.