Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7217089 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52365 Dátum: 2017.12.21 22:38:05 »
Sosem értettem amúgy, miért is nem jó az, amit a gyártó gondosan megtervezett? Lehet variálni különféle színű és szagú izzókkal, az mért nem elég?
Olvass el egy autósújságban egy lámpatesztet, és meg fogod érteni.  ;)  Sajnos épp a lámpa az egyik terület, ahol a praktikumot feláldozzák a dizájn oldalán. Nagyon sok olyan típust kiengednek, amelyiknek a fényszóróik fényereje tk. az elfogadhatóság határát súrolja.  :otlet:
music     

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52366 Dátum: 2017.12.21 23:28:31 »
A válasz mindőssze annyi, hogy mikor megtervezte a gyártó a H7/H4 izzókat befogadó lámpatesteket, még mondjuk úgy nem létezett sem Xenon sem pedig Ledes világító test.
De, létezett. Xenon már akkor is volt, de lényegesen magasabb ársávban. A Xenon ma is járható, és legális út annak aki több fényt akar, csak a lámpatesteket, az elektronikát és a mosóval ellátott lökhárítót kell hozzá megfizetni. A modern ledes lámpatesteket ha megnézed, akkor azok nem H7 foglalatot jelentenek egy projektoros lámpatestben és ennek az oka nem véletlen. A LED H4/H7 lényegében átverés. A modern megoldásra vágyókkal elhiteti, hogy olcsón kapnak jó megoldást.
A járható út, ami nem fogja a szembejövőt vakítani, az a gyári xenon beépítése. Ezt azért nem szeretik, mert a ledes "izzó" 20-30 dollárért megjön ebay-ről, míg a legális és jól működő xenon alkatrészek beépítése 100-200.000 ft-ba kerül. Én pl. szeretem a szuper fényt, de utólagos illegális megoldásokhoz nem volt kedvem. Világítás topicban ajánlották az Osram Nightbreakert, ebből megvettem a legújabb Laser változatot. Ez sima halogén. Standard H7, a fényereje mint egy hidegfehér fénykard és teljesen legális. Egyetlen kompromisszum, hogy az izzók darabja 3500 ft és kb 300-400 óra az élettartamuk. A helyedben tennék vele egy próbát, mielőtt ledezni kezdek, könnyen lehet, hogy elégnek fogon találni úgy, hogy a vetítési képed megmarad. BTW a netes rendelésekből származó ledes cuccok némelyike nem érte meg a 200 órát, szóval az sem örökélet plusz egy nap.

Bár van világítós külön fórum  ;) ...
Autós téma, nem dőlünk a kardunkba egy kis kötetlen beszélgetés miatt a beszélgetések topicban. ;)

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52367 Dátum: 2017.12.22 07:07:31 »
De, létezett. Xenon már akkor is volt, de lényegesen magasabb ársávban. A Xenon ma is járható, és legális út annak aki több fényt akar, csak a lámpatesteket, az elektronikát és a mosóval ellátott lökhárítót kell hozzá megfizetni. A modern ledes lámpatesteket ha megnézed, akkor azok nem H7 foglalatot jelentenek egy projektoros lámpatestben és ennek az oka nem véletlen. A LED H4/H7 lényegében átverés. A modern megoldásra vágyókkal elhiteti, hogy olcsón kapnak jó megoldást.
A járható út, ami nem fogja a szembejövőt vakítani, az a gyári xenon beépítése. Ezt azért nem szeretik, mert a ledes "izzó" 20-30 dollárért megjön ebay-ről, míg a legális és jól működő xenon alkatrészek beépítése 100-200.000 ft-ba kerül. Én pl. szeretem a szuper fényt, de utólagos illegális megoldásokhoz nem volt kedvem. Világítás topicban ajánlották az Osram Nightbreakert, ebből megvettem a legújabb Laser változatot. Ez sima halogén. Standard H7, a fényereje mint egy hidegfehér fénykard és teljesen legális. Egyetlen kompromisszum, hogy az izzók darabja 3500 ft és kb 300-400 óra az élettartamuk. A helyedben tennék vele egy próbát, mielőtt ledezni kezdek, könnyen lehet, hogy elégnek fogon találni úgy, hogy a vetítési képed megmarad. BTW a netes rendelésekből származó ledes cuccok némelyike nem érte meg a 200 órát, szóval az sem örökélet plusz egy nap.
Autós téma, nem dőlünk a kardunkba egy kis kötetlen beszélgetés miatt a beszélgetések topicban. ;)

 :?: :?: :?: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52368 Dátum: 2017.12.22 10:37:00 »
:?: :?: :?: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling:
Tessék. Szívesen máskor is.
Egyúttal trollizmusban ritkább Kellemes Ünnepeket kívánok.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52369 Dátum: 2017.12.22 10:48:18 »
Ha te sem oda írsz, mitől lenne élő? ;-)
Többségében - köztük én is - az olvasatlan topikokat nézzük, tehát látjuk azt is, amibe előtted 2 éve nem írt senki.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9524
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52370 Dátum: 2017.12.22 19:44:15 »
Olvass el egy autósújságban egy lámpatesztet, és meg fogod érteni.  ;)  Sajnos épp a lámpa az egyik terület, ahol a praktikumot feláldozzák a dizájn oldalán. Nagyon sok olyan típust kiengednek, amelyiknek a fényszóróik fényereje tk. az elfogadhatóság határát súrolja.  :otlet:
Igen, csak ezt "feljavítani" házilag igen kockázatos, és főleg pofátlan dolog a többi közlekedővel szemben  :nonono:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52371 Dátum: 2017.12.22 20:50:54 »
Nalam ez alapkerdes. A t25 xenonja jo volt. Kulonosen miutan kicsereltek :)
A mostani ledes fenyszoro is nagyon jo. Feljebb allittattam mert a gyari beallitas nagyon rovidet vilagitott, most franko

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52372 Dátum: 2017.12.22 22:49:15 »
Igen, csak ezt "feljavítani" házilag igen kockázatos, és főleg pofátlan dolog a többi közlekedővel szemben  :nonono:
Ezt nem vitatom, én a miértre, pontosabban az annak jogosságát firtató kérdésre válaszoltam.
music     

KZoli

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52373 Dátum: 2017.12.24 18:25:36 »
Boldog Karácsonyt mindenkinek!  ::)

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52374 Dátum: 2017.12.26 12:22:51 »
Köszi!
Viszont kívánom neked is! És boldog karácsonyt kívánok én is mindenkinek! 

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10718
Beszélgessünk
« Válasz #52375 Dátum: 2017.12.28 08:38:05 »
Ne tölts kólát az üzemanyagtartályodba. Illetve "mi történik, ha..." . Nem is értem miért amerikai videó...  :innocent: :D

2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10718
Beszélgessünk
« Válasz #52376 Dátum: 2017.12.29 11:36:35 »
Megint az AAA Autó ...  :hmmmm: :whistling:

Hogy tudnak ezek büntetlenül még létezni, vagy csak ebben az országban tehetnek meg mindent?  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52377 Dátum: 2017.12.29 13:03:24 »
Megint az AAA Autó ...  :hmmmm: :whistling:

Hogy tudnak ezek büntetlenül még létezni, vagy csak ebben az országban tehetnek meg mindent?  :hmmmm:
Az emberek többsége nem képes szerződést értelmezni. Szerintem iskolai követelménynek kéne lennie. Ahogy a csekk és a levél kitöltését és feladását megtanítják, úgy a minimális jogi tudást is le kéne oktatni. Alapvető jogok bizonyos élethelyzetekben, felügyeleti szervként kihez lehet fordulni, a szerződések felépítése, az egyes szerződés részek miért lényegesek és mit jelentenek. Rendszeresen pislogok mikor szerződéskötésnél,  pénzátadás-átvételnél felnőtt (esetleg vadidegen) emberek bizalomra hivatkoznak, meg csodálkoznak, hogy minek kell szerződést írni és feleslegesen papírozni.
A hivatkozott autós cég simán tud létezni, lényegében feltalálták az aranytojást tojó tyúkot. Arra építenek, hogy bőven van olyan vevő aki nem szeret és nem is akar a szerződéssel bíbelődni, csak alá akar gyorsan írni mindent. Ha jól értem a cikket meg a Facebook kommenteket, akkor futószalagon bevesznek fél áron minden autót és teljes áron továbbadják, aláiratva a vevővel, hogy minden felelősség az övé. A felvásárlásnál és az eladásnál is simán fárasztásos módszerrel élnek. Azokat nem értem, akik a sok netes értékelés után elmegy hozzájuk, majd aláír. Közben egy szerelő szakértelmének a megfizetése, aki elmegy az emberrel autót nézni, 19.000 forint. Ha kicsit rosszindulatú lennék, azt mondanám, hogy az AAA felejthetetlen, de költséges oktatást biztosít azoknak, akik az élet iskolájában óhajtanak kiművelődni.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52378 Dátum: 2017.12.29 14:33:01 »
Közben én is megtaláltam, de meglehetősen halott topic  :no:

Ha figyelmesen végigolvasod azt a "halott" topicot sok olyan dolgot  tudhatsz meg, ami esetleg segít a választásban.   Nagyon nagy tudásanyag van ott.  ;-)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10718
Beszélgessünk
« Válasz #52379 Dátum: 2017.12.29 15:23:52 »
Ha jól értem a cikket meg a Facebook kommenteket, akkor futószalagon bevesznek fél áron minden autót és teljes áron továbbadják, aláiratva a vevővel, hogy minden felelősség az övé.

Igen, azért illene átolvasni, mit iratnak alá veled - főleg egy nepperarcú esetében egy murvatelepen, még rosszabb esetben egy konténerben szorongva, rossz látási viszonyok között.  :hmmmm:
Azzal, hogy aláírod, hogy gyakorlatilag egy full hibás, km óra állását tekintve is nagy eséllyel tekert sz arkupacot veszel, az AAA mossa kezeit.
De gondolom addigra ez a kifárasztós trükk megteszi hatását, és lehet már maga a tulaj is elkezd csupa rosszat mondani a saját autójára, és csak szabadulni szeretne tőle. Ebben persze benne lehet az is, hogy végső elkeseredésében, hogy lehet magánemberes hirdetésére senki se jelentkezett (erre saját tapasztalat van, amikor ex T22-es Avensisem 226000 km futásteljesítménnyel csak nepperek kerestek, amúgy a kutyát nem érdekelte, mert őszinte voltam a hirdetésben...  :eek: ), ez a megoldás maradt csak. Persze szinte minden sarkon van egy kereskedés (Pesten legalábbis), szóval tényleg nem értem, miért köt ott ki annyi ember - talán a sok autó látványa, a nagy tér megteszi hatását. Kemény pszichológia meg manipuláció van e mögött, és ezt azok a rohadékok az AAA-nál nagyon jól csinálják...  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61