Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7032029 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

chriska

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 85
    • honlapom
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51735 Dátum: 2017.07.09 10:19:39 »
olyan sokat mész vele negyedévente??

Erdély országban más távolságok vannak, ráadásul járom eleget Európát is..

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51736 Dátum: 2017.07.09 12:00:48 »
ugy már érthetö
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Bebi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51737 Dátum: 2017.07.11 19:15:02 »
Helló lenne róla több kép, illetve ár?
Köszönöm.

Lehet nem éppen ide kellene írnom, de itt talán többen megfordulnak:  ;)

Úgy néz ki eladó lesz az Avensis, egy fiatalabb RX400h lenne majd helyette.

A tervek szerint pár napra kölcsönvennék egy ilyet, és a méretei, vezethetőse, a család beleegyezése, a garázsban történő méretbeli (Avensishez képest főleg szélességbeli különbségek) méricskélések és pozitív elbírálás esetén konkretizálódna is a dolog.

Szóval ha netán valakit érdekelne, egy 2.4-es, valóban Executive felszereltségű, 2005 október 18.-ai átvétellel az eddigi egyetlen tulajdonos birtokában lévő, valóban törésmentes autó, új korától lekövethető szervizmúlttal és az összes számlájával együtt leellenőrizhető állapotban. 181900 km van benne jelenleg, a gyári Xenon lámpák komplett párban lettek cserélve rajta 2011-ben (230e Ft volt az 50%-os Toyota méltányossági mellett, azóta meg ugye tudjuk, hogy a mattuló foncsor a korai Xenonos Avensisek konstrukciós hibája volt), +van benne teljes EU térképes sd kártyás gyári TNS510-es magyarul beszélő és magyar menüs Navi, színes tolatókamerával kiegészítve. A hátsó oldalablakain műbizonylatos fólia van (még 3 évig van rá gari).
Nem lenne szívem elherdálni valami vicces beszámítási áron, az autót a klubon belül sokan ismerik és vezették már, és persze jó lenne, ha "házon belül" maradna, és 1-1 talin viszontláthatnám.  :wub: ;)
A fogyasztása az persze nem dízeles, de nincs benne kettős tömegű meg egyéb dízeles finomság, a gyári 5 sebességes Automatájával (a 2.0 benzinesnek csak 4 sebességes az Automatája) pedig öröm minden egyes km.  ;). Áprilisban volt műszakin, éves autópálya matrica van rajta. Reális ár mellett adnám mellé a téli gumikat, gyári 16-os alufelniken. Gyári gumi és velúrszőnyegek, gyári króm díszléc a csomagtartón, gyári Toyota légterelők az első oldalablakokon, gyári csomagtértálca, és még talán 1-2 további gyári apróság van benne.  ;)


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51738 Dátum: 2017.07.11 21:09:33 »
Helló lenne róla több kép, illetve ár?
Köszönöm.
2 millió, de úgy tudom már nem aktuális.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51739 Dátum: 2017.07.11 23:19:49 »
2 millió, de úgy tudom már nem aktuális.
hogyhogy? elkelt?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Beszélgessünk
« Válasz #51740 Dátum: 2017.07.12 00:40:06 »
Meggondoltam a dolgot, belevágni egy másik használt autóba, amiről nem tudom hogyan használták, megkapott-e minden szervizt, stb, stb, csak azért, hogy heti 1-2x könnyebb legyen az autóba a beszállás valakinek, elkótyavetyélve ezzel az Avensist, hiszen úgy se adna érte senki annyit, úgy döntöttem nincsen értelme.
Annyira nem vágyom egy RX volánja mögé, és ugye egy másik autómat már elherdáltam - azóta is bánom, szóval most okosabb leszek, és marad az autó, hiszen nincs vele semmi gond.  :innocent: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51741 Dátum: 2017.07.12 08:15:01 »
Meggondoltam a dolgot, belevágni egy másik használt autóba, amiről nem tudom hogyan használták, megkapott-e minden szervizt, stb, stb, csak azért, hogy heti 1-2x könnyebb legyen az autóba a beszállás valakinek, elkótyavetyélve ezzel az Avensist, hiszen úgy se adna érte senki annyit, úgy döntöttem nincsen értelme.
Annyira nem vágyom egy RX volánja mögé, és ugye egy másik autómat már elherdáltam - azóta is bánom, szóval most okosabb leszek, és marad az autó, hiszen nincs vele semmi gond.  :innocent: ;)

 :clap:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51742 Dátum: 2017.07.12 09:46:18 »

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51743 Dátum: 2017.07.13 08:59:14 »
Meggondoltam a dolgot, belevágni egy másik használt autóba, amiről nem tudom hogyan használták, megkapott-e minden szervizt, stb, stb, csak azért, hogy heti 1-2x könnyebb legyen az autóba a beszállás valakinek, elkótyavetyélve ezzel az Avensist, hiszen úgy se adna érte senki annyit, úgy döntöttem nincsen értelme.
Annyira nem vágyom egy RX volánja mögé, és ugye egy másik autómat már elherdáltam - azóta is bánom, szóval most okosabb leszek, és marad az autó, hiszen nincs vele semmi gond.  :innocent: ;)

egyetértek. én is elherdáltam fillérekért a toyotát és asszonynak milyen jó lenne most.. :cry:
a skodát már nem herdálom el, több százezerért felépítettem, nem állok neki egy újabb tízéves széthajtott rom újrarakásához.  minden van benn ami kell . max egy dacia duster-re izgulok pár év múlva.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51744 Dátum: 2017.07.13 09:38:30 »
...hiszen úgy se adna érte senki annyit...
Ebben nem lennék olyan biztos. Jónevű  fórumozótól érkező egygazdás kocsi, aminek akár a fórumon visszakövethető az élettörténete, ritka fogás, el szokott menni a kért áron 1 hónapon belül, általában alku nélkül. Itt is volt rögtön 3 érdeklődő ha jól számoltam és még nem is hirdetted nagyon. Persze esetedben nincs értelme eladni.

max egy dacia duster-re izgulok pár év múlva.
Néztem én is, szép darab, csak lenne benne 7 ülés, meg valami értelmezhető benzines motor. Aktuális árlistájukat néztem, de amit megvennék 5 ülésest, az 4 misi. Annyiért viszont inkább vennék egy épkézláb P+ -t.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
Beszélgessünk
« Válasz #51745 Dátum: 2017.07.13 11:13:23 »
Meglátjuk mit hoz a sors. Az Avensis esetében eleve magas a mérce, sok autót vezettem már, de ennyire kényelmes, jól felszerelt autót (már a Sol is nagyon bőségesen volt extrázva, bármikor bevállalnám azt is) az akkori konkurencia sem nagyon kínált. És nem látszik rajta, hogy lassan 12 éves lesz - persze lehet csak én vagyok elfogult.  :wub:  :innocent:  ;)
Az biztos, hogy a T22-höz képest óriási volt a fejlődés, viszont amikor T27-est próbáltam, abban már nem éreztem igazi minőségi ugrást a T25-höz képest.

De valóban az észérvek egyáltalán nem szólnak az eladás mellett. Lehet egyszer majd megfordul a preferencia, és a benzineseket fogják elsősorban keresni, de azért a 2.4-es motor még nem mindenkinél a vágyak vágya (főleg mivel csak Aut váltóval szerelték).  ;)
Új korában elég húzós volt a motor felára, az Executive felszereltség több, mint 1M Ft-os többletéről már nem is beszélve, használtan már azért egyáltalán nincsenek ekkora különbségek - lehet csemegézni a jobban felszerelt példányok között is.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51746 Dátum: 2017.07.13 12:05:14 »

Néztem én is, szép darab, csak lenne benne 7 ülés, meg valami értelmezhető benzines motor. Aktuális árlistájukat néztem, de amit megvennék 5 ülésest, az 4 misi. Annyiért viszont inkább vennék egy épkézláb P+ -t.

hát az anyaghasználatban sok különbség nem lehet :D de azért a plusban az ülések kifejezetten jók, a dákóban meg xarok. a következő duster állítólag már lesz hétüléses verzióban is

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51747 Dátum: 2017.07.13 12:11:54 »
Meglátjuk mit hoz a sors. Az Avensis esetében eleve magas a mérce, sok autót vezettem már, de ennyire kényelmes, jól felszerelt autót (már a Sol is nagyon bőségesen volt extrázva, bármikor bevállalnám azt is) az akkori konkurencia sem nagyon kínált. És nem látszik rajta, hogy lassan 12 éves lesz - persze lehet csak én vagyok elfogult.  :wub:  :innocent:  ;)
Az biztos, hogy a T22-höz képest óriási volt a fejlődés, viszont amikor T27-est próbáltam, abban már nem éreztem igazi minőségi ugrást a T25-höz képest.
De valóban az észérvek egyáltalán nem szólnak az eladás mellett. Lehet egyszer majd megfordul a preferencia, és a benzineseket fogják elsősorban keresni, de azért a 2.4-es motor még nem mindenkinél a vágyak vágya (főleg mivel csak Aut váltóval szerelték).  ;)
Új korában elég húzós volt a motor felára, az Executive felszereltség több, mint 1M Ft-os többletéről már nem is beszélve, használtan már azért egyáltalán nincsenek ekkora különbségek - lehet csemegézni a jobban felszerelt példányok között is.  ;)

merazúgyvan, hogy a gyártók néha olyan modelleket készítenek, amikkel magukat akarják feljebb pozicionálni (ezen kevés pénzt keresnek, sőt, néha ráfizetéses), néha meg olyanokat, amikkel a bevételeiket. a T25-ös egyértelműen az első kategóriába tartozik (vagy például ilyen volt anno az első generációs mazda3, meg a kettes prius, vagy a golf7, vagy szerintem a legújabb C-merci stb.).
én ugyanígy érzek a mazdával. a mai napig megállja a helyét kívül-belül, pedig 14 éves a modell.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51748 Dátum: 2017.07.13 12:30:01 »
Az biztos, hogy a T22-höz képest óriási volt a fejlődés, viszont amikor T27-est próbáltam, abban már nem éreztem igazi minőségi ugrást a T25-höz képest.
T27-ben többször ültem. Konkrétan az 1990-es Passat beltere anyaghasználatban. Elismerem, hogy a motor, a futómű, és a csomagtér előrelépés, de a sofőrülést és környékét kétlépéses hátraszaltónak éreztem.  Amikor Mazda6-ban ültem, akkor volt olyan érzésem, hogy "na ennek kellett volna a T27-nek lennie".

hát az anyaghasználatban sok különbség nem lehet :D de azért a plusban az ülések kifejezetten jók, a dákóban meg xarok. a következő duster állítólag már lesz hétüléses verzióban is
Tuti meg fogom nézni, de félő hogy az ára is menni fog felfele. Akkor meg már inkább valami P+ annyiért. Mert hiába használt, a fogyasztás meg a felszereltség kárpótol. Plusz az se mindegy, hogy ugyanabba a szervízbe járok mindkét verdával. :D



csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51749 Dátum: 2017.07.13 13:08:35 »
hát, nagyon érdekes alternatívái ezek egymásnak :D négy milkóért mindenesetre ma még csak sokat futott és elég mezítlábas plusokat kapni