Meglátjuk mit hoz a sors. Az Avensis esetében eleve magas a mérce, sok autót vezettem már, de ennyire kényelmes, jól felszerelt autót (már a Sol is nagyon bőségesen volt extrázva, bármikor bevállalnám azt is) az akkori konkurencia sem nagyon kínált. És nem látszik rajta, hogy lassan 12 éves lesz - persze lehet csak én vagyok elfogult.
Az biztos, hogy a T22-höz képest óriási volt a fejlődés, viszont amikor T27-est próbáltam, abban már nem éreztem igazi minőségi ugrást a T25-höz képest.
De valóban az észérvek egyáltalán nem szólnak az eladás mellett. Lehet egyszer majd megfordul a preferencia, és a benzineseket fogják elsősorban keresni, de azért a 2.4-es motor még nem mindenkinél a vágyak vágya (főleg mivel csak Aut váltóval szerelték).
Új korában elég húzós volt a motor felára, az Executive felszereltség több, mint 1M Ft-os többletéről már nem is beszélve, használtan már azért egyáltalán nincsenek ekkora különbségek - lehet csemegézni a jobban felszerelt példányok között is.