+10 éves kor felett - elnézve az utcaképet - azért látszik néhány márkánál, hogy megbízható autókat gyártottak-e vagy sem.
90-es évek végénél maradva, pl Yarisból én személy szerint többet látok futkosni, mint pl Fiestából vagy Corsából - új korukban természetesen az eladási darabszám (amit ugye a céges vásárlások mindig is feldobtak) nem ezt tükrözte, de 15-20 éves korukra azért látszik, melyikek bírják jobban a gyűrődést.
A meghirdetett autók darabszáma sem mérvadó, hiszen lehet valaki azért akarja eladni, mert már gondjai vannak vele, a jó/megbízható autók pedig sok esetben fel sem kerülnek a netre, vagy ugyebár a tulaj hallani sem akar az eladásról/fiatalabbra cserélésről.
Arra is kíváncsi vagyok, hogy az óccsóé' behozott N-es rendszámos 320d-k még az utakon lesznek-e 5 év múlva is...