A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Jó, hát aki csak családapás Toyotát látott életében ... Az a Viper (legalábbis első széria), eléggé puritán kocsi volt. Mai szemmel nem sok a 400 paci meg 630Nm, de gondolom 89-ben még nem volt olyan kifinomult a futómű, nem volt elektronika, vagy bármilyen szervo, ami lefogta volna a motor teljesítményét, meg nem raktak alapból alá valami 350-es gumit. Szóval lehetett kihívás vele egy elindulás is
Anno pont, hogy az alatt volt a legszélesebb gumi, amit széria autóra szereltek.
a német top4 októberben: 1. golf 2. passat 3. polo 4. tiguan durva
Valamiért úgy rémlett, hogy a Ferrarik egy ideje 4x4 meghajtásúak, de ezek szerint nem. Akkor viszont valami más az oka a Viper nehezebben vezethetőségének, de a korabeli tesztek írták, hogy nem átlagosan szocializált vezetőnek való.
Nem is tudtam, hogy ha az új tulaj névre vette a kocsit, nekem már semmi teendőm.
Azért én még a biztosítást lemondanám, jól jön a nagy batárnál a bónusz átvitel.-)
De van: neked is be kell jelenteni, hogy eladtad a kocsit, különben nem fogják törölni a súlyadót! Egy dolog, hogy meg kéne tenniük enélkül is, de jobban jársz, ha te is mindenhová szólsz, hogy tisztázd magad előre. A hatóságoktól nagy luxus elvárni, hogy egy munkafázisnál többet lássanak egyszerre.
De van: neked is be kell jelenteni, hogy eladtad a kocsit, különben nem fogják törölni a súlyadót!