Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7232748 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49350 Dátum: 2015.06.17 21:17:49 »
Túl nagy a hülyék száma, hogy tényleg hülyék legyenek.
Gondolkozzatok egy kicsit: ha tényleg annyira magas lenne a meghibásodások száma, mint amit itt vizionáltok, akkor hidd el nem venné a 2-3 ... 5dik kocsiját ugyanonnan. Kicsit fel van nagyítva, ugyanúgy mint hogy a Toyota nem hibásodik meg. Oké, ritkábban. De mennyivel ritkábban?  :hmmmm:   Mindkettőben torzítva látjátok a valóságot.  :flowers:
És elbagatellizáljátok az ÉRZÉS-t. Pedig működik.
Annyira félnek a német autók meghibásoásától, hogy idejekorán túladnak rajta. [rohog]
Azután őket már mit érdekeli milyen lesz az autó, jön hozzánk, keletre meg délre.
Akkor meg miért ne lenne hű a márkához, tipushoz? :hmmmm:
Szóval egy kicsit rosszul látod a dolgot.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49351 Dátum: 2015.06.17 21:30:08 »
Annyira félnek a német autók meghibásoásától, hogy idejekorán túladnak rajta. [rohog]
Azután őket már mit érdekeli milyen lesz az autó, jön hozzánk, keletre meg délre.
Akkor meg miért ne lenne hű a márkához, tipushoz? :hmmmm:
Szóval egy kicsit rosszul látod a dolgot.
Mint ahogy ti is ezt tettétek a mercivel, ugye?  :yawn:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49352 Dátum: 2015.06.17 21:49:46 »
Azért, ha valaki elkezdte egy II-es Golffal, majd egy III-assal, automatice adódik a IV-V-... . Azt elfogadja az ember, hogy egyre bonyolultabb autók, egyre kényesebb alkatrészek, így nem is pártol el egy márkától (mint ahogy ti sem a korai VVti, meg a csapágyas váltót miatt, pedig én azért hallottam már független szerelőktől, hogy a mai Toyoták sem azok a Toyoták, mint pl az enyém vagy a Carina). Persze bármit ki lehet matekozni, hogy melyik kevésbé és ezért mennyi felárat hajlandó fizetni az ember. Lényeg hogy jelenség megvan, a mértékéről pedig nem szoktak agyalni.
Én mondjuk most meglepődtem, hogy Milánó belvárosában mennyi Priust és Aurist láttam (másik sokat látott sziluett az új Giuliettáé volt, illetve népszerű a Croma is, bár az nekem is szívem csücske, azért vehettem észre :D)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49353 Dátum: 2015.06.17 22:25:44 »
Mint ahogy ti is ezt tettétek a mercivel, ugye?  :yawn:
Így van :yes:
Csak hogy az elmúlt 30 év alatt a legjobban megépített, legmegbízhatobb autóból, lecsuszott egy átlagos szint alá, sok tekintetben- legalább is én így látom.
De ezt a piac is így látja, nézd csak meg az értékvesztését (pl egy Toyotához képest)
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.17 22:27:15 írta OldPiet »

Cimbi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4688
  • A nepper.
    • A Kedvenc Kereskedésem
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49354 Dátum: 2015.06.17 23:13:35 »
Túl nagy a hülyék száma, hogy tényleg hülyék legyenek.
Gondolkozzatok egy kicsit: ha tényleg annyira magas lenne a meghibásodások száma, mint amit itt vizionáltok, akkor hidd el nem venné a 2-3 ... 5dik kocsiját ugyanonnan. Kicsit fel van nagyítva, ugyanúgy mint hogy a Toyota nem hibásodik meg. Oké, ritkábban. De mennyivel ritkábban?  :hmmmm:   Mindkettőben torzítva látjátok a valóságot.  :flowers:
És elbagatellizáljátok az ÉRZÉS-t. Pedig működik.

Hat ja. Azert amikor beulok az E500 AMGbe, 335i-be vagy A6 2.0 ultratdi-be egeszen maskepp szar0k a vilagra mint egy avensisbol. Szeretem a japanokat, de azert ha sok penzem lenne, lehet hogy nem erdekelne tulsagosan a meghibasodas. A CT- krva jok es imadom pl oket, aztan beulok egy 320d-be es nedves lesz a bugyim..
Focus > CorollaE10 > Hyundai > Fleetwood > Avensis > MX5 > Honda Jazz > BMW E46 > Rabbit Cabrio > Yaris TS > MX5 > Yaris D4d > CT200h ML

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49355 Dátum: 2015.06.17 23:27:06 »
Hat ja. Azert amikor beulok az E500 AMGbe, 335i-be vagy A6 2.0 ultratdi-be egeszen maskepp szar0k a vilagra mint egy avensisbol. Szeretem a japanokat, de azert ha sok penzem lenne, lehet hogy nem erdekelne tulsagosan a meghibasodas. A CT- krva jok es imadom pl oket, aztan beulok egy 320d-be es nedves lesz a bugyim..
A felsoroltak pont azok a gépjárművek, melyeket egy tipikus magyar, középosztálybeli családapa vásárol :D
Még azért Fritzlandiában sem megszokott (talán az A6 alapdízel és a 320d kivételével).
Amióta a saját fog CT-meg kézhez kaptam, azóta utálom ...
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49356 Dátum: 2015.06.18 03:56:58 »

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49357 Dátum: 2015.06.18 05:41:31 »
Extra haszon, már akinek.
Ebben az esetben ellenőrizzem le az összes folyamatot, járjak utána én mint vevő, hogy a hivatalból eljárók véletlenül hibáztak-e vagy direkt átvernek?
Ha igen akkor jobban teszem, hogy önként befizetem (még egyszer) nagyon gyorsan mert engem büntetnek! Bravó!
Tehát a felajánlás, hogy mindent intéznek az már gyanús kell legyen ez után, ész megáll!!!
Fery

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49358 Dátum: 2015.06.18 06:33:43 »
a hivatalból eljárók véletlenül hibáztak-e vagy direkt átvernek?
Érdekes, én másodszori nekifutásra is azt olvastam, hogy a nepperek verték át a hivatalt és a vásárlókat.

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49359 Dátum: 2015.06.18 07:16:07 »
Érdekes, én másodszori nekifutásra is azt olvastam, hogy a nepperek verték át a hivatalt és a vásárlókat.
Én is.
Nem azt írtam, hogy hivatalban dolgozó állami alkalmazottról van szó.
Jó akkor javítom: hivatalosan, helyettünk eljáró... okmányhamisító
Fery

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49360 Dátum: 2015.06.18 07:40:54 »
A befizetés ellenőrzése a NAV dolga amit láthatóan előbb -utóbb el is végez. Az  okmányiroda a bemutatott papírok alapján érvényes, a KEKKH adatbázisában szereplő adatoknak megfelelően indítja el a törzskönyv kiállítását. A törzskönyv a tulajdonjog adatbázisba történő bejegyzést igazolja, és nem a közterhek befizetését. A közterhek be fizetése a gk. után történik és kiegyenlítésére a tulajdonos kötelezett. Az, hogy a tulajdonos vkit megbíz a bonyolítással, vagy személyesen jár el az a kettejük dolga. Anyagilag mindenképp a tulajdonos felel a befizetésekért (mégis ki felelne?), büntetőjogilag meg a megbízott.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.18 07:45:32 írta Agyarka »

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49361 Dátum: 2015.06.18 07:50:51 »
Persze, mindenki feleljen és fizessen meg az elkövetett hibákért, egyetértek!  :flowers:
Fery

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49362 Dátum: 2015.06.18 07:57:33 »
music     

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49363 Dátum: 2015.06.18 08:37:37 »
Felettébb agályos. :censored:

Nemrég beszéltem egy informatikussal aki a KEKKH -kiszervezés alatt álló- informatikai részlegén dolgozik. Jól fizetett közszolgálati dolgozóként nincs autója, ezért nem is olvas autós híreket. A km órás adatbázison meglepődött, mert még a terveikben sem szerepel. Azzal csak félig nyugtatott meg, hogy elég a főnöküknek pénteken du. szólni, és akkor ők hétfő reggelig beüzemelnek erre egy szervert (a pihenő napjaikon).
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.18 08:41:45 írta Agyarka »

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49364 Dátum: 2015.06.18 14:57:43 »
Nem kell aggódni, azonban, a megszüntetett modell(ek) helyére jönni fog másik, előre még nem ismert modell, ami viszont nagyot fog szólni. Ennek első hírnöke (jelzése), a jövőre bemutatkozó kis-SUV lesz (olyan, mint a most debütált Mazda CX3), ami kb 1 Millió Forinttal alá lesz lőve árilag a RAV4-nek és természetesen lesz hibrid változata is. Ezzel együtt jöna  RAV4 hibrid is, az IS300h hajtásával.

Csak az a baj, hogy kiölik a középkategóriás sedan-okat, ha nekem ez tetszik nem fogok venni SUV-ot, kis SUV-ot, dombjárót. Akkor megyek szépen Mazdáékhoz :)
Persze tudom nem nagyon vették ezt a kategóriát ezért szüntetik be. De miért is vették volna? Nem nyomták meg a fejlesztést. Vagy hozzák ide a Camry-t, az legalább egész jól néz ki és nem kell külön fejleszteni hozzá Európában.

Idézet
Visszatérve az Avensisre, ezen belül a T27-re: Én ültem már mind az elsőben, mind a faceliftesben is. Meg Passatban is. Messze nincs akkora különbség, mint, ahogy arra utalsz. Nincs fényéves különbség. Semmiben. Sem anyagban, sem összeszerelésben. Ahogy szoktam volt mondani, a VW és általában a németek elsősorban az ÉRZÉST adják el, nem a MINŐSÉGET!

Na igen erről is beszéltünk már, van benne valami, de abban is, hogy akkor Toyota bácsinak is így kéne hozzáállni. Érzet kell? Akkor legyen érzet is meg minőség is. Patent lehetne az Ave is, egy kis sportos megjelenés, átlag és sportos motorok, felszereltség, máris vennék jobban, dehát ezt eddig kellett volna kialakítani, mostmár késő.

És én is egyetértek azzal, hogy attól, hogy kis piac Európa lehetne ügyesebben is fejleszteni. Nézd meg mennyi BMW-t adnak el Japánban és mennyi Lexust, kb. ugyanannyit. Na miért? Ja mert nem gagyik az ott árult BMW-k, hanem ugyanazok amiket itt árulnak.

Feloldandó anomália: japán embernek tetszik az eruópai autó - európai embernek nem tetszik a japán autó :D
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -