Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7232766 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49335 Dátum: 2015.06.16 15:49:15 »
Sehová, nem mész egyik pályán sem :no: (ill nem kell egyikre se felmenned  :whistling:)

ok,kösz.  ::)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49336 Dátum: 2015.06.16 16:39:05 »
Ja! Hazard megyei matrinya!
de nagyon ráérsz humorherold;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bxbreak 85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 212
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49337 Dátum: 2015.06.16 20:45:51 »
Múlt szerdán alkalmam nyílt vezetni az "új" avensist. Ráadásul amiben a bmw diesel motor van... Nem megy rosszul és jó erös facelift van kívül-belül...de szerintem ezek még mindig kevesek ahhoz,hogy beérje a német konkurenseit.. Félreértés ne essék távolról sem vagyok német fan,mégis ez a véleményem.
A motortérben körülnézve (a turbo környékén) :  BMW -Made in Hungary -   :yes:

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49338 Dátum: 2015.06.16 21:33:30 »
Bizonyos értelemben, szerintem már el is hagyta őket.........., persze minden nézőpont kérdése! :clap: :clap:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49339 Dátum: 2015.06.16 22:30:49 »

Bizonyos értelemben, szerintem már el is hagyta őket.........., persze minden nézőpont kérdése! :clap: :clap:
Nálad a pont!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bxbreak 85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 212
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49340 Dátum: 2015.06.16 23:47:17 »
Az avensis eladásai nem azt mutatják,hogy annyira népszerü lenne..A t25-öst sokkal jobban vették mint az utódját... Félreértés ne essék szurkolok neki,de van olyan t27 ami lassan 2 éve áll a telepen úgy ,hogy rá sem néznek...de hátha ezzel a faceliftel megtörik a jég...A németeknek meg az is +pont hogy bmw motor van benne... (az ,hogy mennyit tud az csak késöbb fog kiderülni..)

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49341 Dátum: 2015.06.17 00:15:11 »
Németek már 96-ban elhúztak a Passat-al. Szerintem ez az új Avensis még rosszabb mint a T27 első kiadás. Kár volt hozzányúlni. Jellegtelen lett.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Beszélgessünk
« Válasz #49342 Dátum: 2015.06.17 06:44:27 »
Németek már 96-ban elhúztak a Passat-al. Szerintem ez az új Avensis még rosszabb mint a T27 első kiadás. Kár volt hozzányúlni. Jellegtelen lett.
? Nemár! Nézd meg, próbáld ki élőben is, vidd el teszt vezetésre. Ez a legjobb Avensis lesz.
96-ban elhúztak a németek? Mitől és miben? Csak azért kérdezem, mert nekünk volt 96-os TDI Passatunk... Helykínálatban sem merném ezt mondani, hiszen az akkori CarinaE egyrészt inkabb volt nagyobb minden dimenziojaban, másrészt műszakilag igényesebb is a Passatnál. Motorválasztéka bővebb volt, igen (2,8 vr6 syncro), de ennyi.
Minőségi váltást a B6 Passat hozott több szempontból is, de hogy az Avensis mellette rossz lett volna, na ez abszolút nem igaz.
A B8-as most mindent ver, ez igaz, de csak újonnan. A lemezek alatt ez is pontosan ugyanolyan VW, mint az előzők. [emoji6]

Az, hogy ez a frissített Avensis nem tetszik neked, oké, ez szubjektív, de hogy rossz az Avensis, az egész biztosan nem igaz.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49343 Dátum: 2015.06.17 11:56:06 »
? Nemár! Nézd meg, próbáld ki élőben is, vidd el teszt vezetésre. Ez a legjobb Avensis lesz.
96-ban elhúztak a németek? Mitől és miben? Csak azért kérdezem, mert nekünk volt 96-os TDI Passatunk... Helykínálatban sem merném ezt mondani, hiszen az akkori CarinaE egyrészt inkabb volt nagyobb minden dimenziojaban, másrészt műszakilag igényesebb is a Passatnál. Motorválasztéka bővebb volt, igen (2,8 vr6 syncro), de ennyi.
Minőségi váltást a B6 Passat hozott több szempontból is, de hogy az Avensis mellette rossz lett volna, na ez abszolút nem igaz.
A B8-as most mindent ver, ez igaz, de csak újonnan. A lemezek alatt ez is pontosan ugyanolyan VW, mint az előzők. [emoji6]

Az, hogy ez a frissített Avensis nem tetszik neked, oké, ez szubjektív, de hogy rossz az Avensis, az egész biztosan nem igaz.

Arra gondolok, hogy milyen az autó megjelenése, kiállása, mikor beleülsz az érzet, hogy mennyire felel meg a kor elvárásainak. Nem is igazán a motorháztető alatti technikai megoldásokra gondolok, ebben a japánok nagyon jók, ezért is szeretjük őket, de nézzük most magát az autót, hogy milyen élményt ad. A B4 Passat még pariban van a CarinaE-vel figyelembe véve a németes és japános vonalakat, erre azt mondom én is, hogy ok nincs gond.
Viszont a következő a Passat B5, na ott elég nagyot durrantott a VW, ellenben Toyotaék nem annyira vették komolyan, a B5 Passat-ba ülve teljesen más feeling fogad mint a B4-ben modern komfortos, biztonságot sugároz, 2000 utáni színvonal míg az Ave1 inkább a 90-es évekbeli szinten maradt meg. De ezt egyszer már tárgyaltuk is itt. Szerintem 98-ban kellett volna megjelenni a T25-ös Avenak, akkor megfelelő ellenfele lett volna a Passat-nak.

Mostani Avensis meg hááát, nem tudom, majd azért megnézem élőben, de szerintem egyáltalán nem jó úton van, és ez nem szubjektív. Látszik, hogy igyekeztek a mai kínálatnak megfelelően tervezni már már Mirais beütésekkel, inkább a T27-es design-t kellett volna tovább vinni. Na de mit is várunk mikor be akarják szüntetni? B8 passat mellé állítva egyből feltűnik a különbség. Pedig inkább lett volna az a referencia.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49344 Dátum: 2015.06.17 12:22:15 »
Na, ez az! Minden bizonnyal EZ az Avensis lesz az utolsó Avensis, sőt, még a mostani Corolla megszüntetése is porondon van. Akkor, meg most minek kellett volna ennél súlyosabb pénzeket beleölni egy új modell fejlesztésébe?  :szemez:
A Toyota globálisan gondolkodik, tudod te is, hogy az EU-i piac csak egy picike szelete az éves eladásainak. Ennek az az ára, hogy bizonyos tekintetben nem 100%-ig megfelelő autót kapnak ezek a piacok. Ahogy a múlt hét végi tesztvezetésemen - hasonló felvetésemre - reagált az értékesítő, a nyugati piacok lokál patriótasága nem törhető meg egy "idegen" típus által annyival, hogy szép egy autó. A lokál patriótaság abból fakad, hogy a saját termékét veszi meg az ember, nem a behozottat. Emiatt a Toyota és más japán gyártók autói eleve komoly negatív hendikeppel indulnak ezeken a piacokon. A másik, hogy a globálisan meghatározó piacok igénye merőben eltérő a piperkőc EU-i igényektől. Te Toyota vezérként gyártanál olyan, jelentős fejlesztési költségekkel bíró, de szinte minden igénynek megfelelő modellt, aminek sem az eladási esélyei, sem a nyeresége nincs biztosítva? 

Nem kell aggódni, azonban, a megszüntetett modell(ek) helyére jönni fog másik, előre még nem ismert modell, ami viszont nagyot fog szólni. Ennek első hírnöke (jelzése), a jövőre bemutatkozó kis-SUV lesz (olyan, mint a most debütált Mazda CX3), ami kb 1 Millió Forinttal alá lesz lőve árilag a RAV4-nek és természetesen lesz hibrid változata is. Ezzel együtt jöna  RAV4 hibrid is, az IS300h hajtásával.

Nem alszanak a Toyotánál, hanem jóval előrébb gondolkodnak jelenleg, mint az EU-i gyártók.  ;)

Visszatérve az Avensisre, ezen belül a T27-re: Én ültem már mind az elsőben, mind a faceliftesben is. Meg Passatban is. Messze nincs akkora különbség, mint, ahogy arra utalsz. Nincs fényéves különbség. Semmiben. Sem anyagban, sem összeszerelésben. Ahogy szoktam volt mondani, a VW és általában a németek elsősorban az ÉRZÉST adják el, nem a MINŐSÉGET! Elhitetik veled, hogy, amit újként látsz, az osztályon felüli, pedig nem azok, mert nem tartósak. Szépek a kijelzők, meg nem pixelesek, csak 4-5 évesen pixelhibásak lesznek. Jó tapintásúak az anyagok, csak a japánokénál gyorsabban és csúnyábban öregszenek, a kárpitok alatt pár éves autók már folyamatosan neszelnek, zörögnek, csörögnek. Tehát, eladnak neked egy ÉRZÉST, amit érezni akarsz. Kellemes a szemednek és érzékszerveidnek, de nem éri el azt a valódi minőséget, amit csak a tartóssággal együtt(!) adhatna.
Ezzel ellentétben az Avensis újként kritikákat kap a tesztekben egyes anyagai, burkolatai, kijelzőjének minősége miatt, csak azt nem teszik hozzá, hogy ezek 15 éves korában is pontosan ugyanúgy fognak világítani, a kárpitok, pedig illeszkedni. Nem fog annyira zörögni az autó bele, mint szinte bármelyik németé. Na, igen, a felhőtlen boldogsághoz hozzá tartozhatna, hogy bizonyos részleteiben optikailag még kidolgozottabb legyen, de hibátlan autó nincs.

A magam részéről faceliftes T25-öt hamarabb vennék, mint egy B6 Passatot. Igen, valóban, néhány extráról lemondanék, de egyrészt nem lenne xenonos műanyagormányos, manuálklímás, tekerős ablakos B6 Passatom, helyette, lenne egy majdnem fullos SOL, vagy egészen fullos Exe Avém, ami minden piacon 90%-ban ugyanazon tételeket tartalmazta.  ::)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49345 Dátum: 2015.06.17 13:47:12 »
A kocsikat először el kell adni, hogy aztán 15 év múlva olyan legyen, mint amilyennek leírod.
Mindig használtban gondolkodtok, pedig csak abból lesz használt autó, amit újként eladtak. Ha egy német autó tudja azt a minőségérzetet, akkor meg is veszik. Nem igazán érdekli, hogy mi lesz 15 év múlva a 3-4 tulajnál. Miért is érdekelné?  :hmmmm:
Ha az ÉRZÉS-t keresik azok, akik a legelején beletolják a sok pénzt, akkor azt kell adni nekik. A láthatatlan MINŐSÉG-gel nehéz elcsábítani az autó vásárlókat.

Nem ördöngösség ez, hanem üzletpolitika. Lehet köpködni, de ha az egyik többet ad el és a másik meg kénytelen megszüntetni egy modellt, akkor kinek is van igaza?  :surrender:

Az pedig ok vagy okozat, hogy kicsi az EU piac a Toyota eladásokban? Érdekes, a német prémium márkáknak sikerül ide is, oda is kedvelt modellt tervezni, tehát ez nem megoldhatatlan feladat. Én inkább látom így , hogy a Toyota nem fordított figyelmet egy ideje már az eu piacra, így egyre kisebb volt a kereslet. Nem hiszem, hogy a piacot kell szidni, hogy nem veszi a neki nem tetsző modellt  ;)

bxbreak 85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 212
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49346 Dátum: 2015.06.17 18:46:28 »
Sajnos a Lexus is kivonulóban van...( Németországban kb  8-10 kereskedés marad ahol új autót is értékesítenek a szerviz munkákat természetesen a toyota szervizek viszik tovább..)  A munkahelyemen is maradt még pár új lexus-számüzve a fényes szalonból ki a szabadba...(rx 450h ,új  modell i-s, új modell gs,1 ct 200h..) Ezek mind csodás jó autók mégis alig van rá érdeklödés. Mondhatnánk : azért mert drága. Igen,de a konkurenciától meg úgy viszik a drága bmw-ket ,audikat,skodákat (új superb stb.) mint a cukrot.. Persze egy bajornak az is fontos,hogy bajor autóban üljön (audi-bmw) .

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49347 Dátum: 2015.06.17 19:32:44 »
egy magyarnak is az a fontos :D

nagycitromnak teljesen igaza van. ha nekem sok pénzem lenne, valszeg semmi mást se vennék, csak mercit. vagy audit.  a bmw necces :D és igen, magasról lexarnám, hogy elromlik-e 8-10 évesen, elvégre akkor már nem lenne nálam...

de mivel nincs sok pénzem, leginkább japán kocsikkal járok :D kíváncsi vagyok, legközelebb mit dob ki a gép...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49348 Dátum: 2015.06.17 20:22:11 »
Node, epp ez az! A németeknél nem kell várni 8-10 evet a hibára. Már pár évesen is tapasztalható olyan problema, ami egy japánnál csak évekkel később fordul elő, ha egyáltalán. Szó nincs arról, hogy a németekkel újonnan vásárolva nem jellemző a gond... És Palaczk kb ezért hulyezi le a nyugatiakat EU-ban.[emoji6]
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #49349 Dátum: 2015.06.17 21:04:16 »
Node, epp ez az! A németeknél nem kell várni 8-10 evet a hibára. Már pár évesen is tapasztalható olyan problema, ami egy japánnál csak évekkel később fordul elő, ha egyáltalán. Szó nincs arról, hogy a németekkel újonnan vásárolva nem jellemző a gond... És Palaczk kb ezért hulyezi le a nyugatiakat EU-ban.[emoji6]
Túl nagy a hülyék száma, hogy tényleg hülyék legyenek.
Gondolkozzatok egy kicsit: ha tényleg annyira magas lenne a meghibásodások száma, mint amit itt vizionáltok, akkor hidd el nem venné a 2-3 ... 5dik kocsiját ugyanonnan. Kicsit fel van nagyítva, ugyanúgy mint hogy a Toyota nem hibásodik meg. Oké, ritkábban. De mennyivel ritkábban?  :hmmmm:   Mindkettőben torzítva látjátok a valóságot.  :flowers:
És elbagatellizáljátok az ÉRZÉS-t. Pedig működik.