Jó kis leírás, de annyit hozzátennék, hogy az olajszűrőt is érdemes feltölteni olajjal, mielőtt felrakjuk, így indítás után egyből lesz olajnyomásunk, nem kell 1-2 mp a pumpának amíg felnyomja a szűrőt is.
Illetve ha gyári szűrőt veszünk, annak meg van kenve a tömítőgyűrűje gyárilag.
Üdv!
Valóban jó ötlet, pl. Ignisnél alkalmazni is lehet, mert ott az előbbi Yaris módjára áll a szűrő
De Carinán, OFF Marutin inkább a vízszinteshez áll közelebb, mire felteszem, ki is folyt belőle
Utóbbin most cseréltem az Elf Excellium NF 5w40-et Meguin 5w40 Ultra Performance Long-ra, előtte motoröblítés Wynn's motoröblítővel. Kíváncsi vagyok, mit eredményez,
Trotter66-nak nagyon jó tapasztalatai voltak, igaz, hogy más öblítővel
Első indításnál olyan 2, max. 3 mp-ig égett az olajnyomás vészjelző, de utána már indítózásnál kialudt. Unixnál sikerült szerezni elvileg gyári szűrőt, Mahle gyártmányú, Purolator márkanévvel, Made in India