... és ahogy írtad, a lengéscsillapítók hibája is adott volt - illetve nem ellenőriztétek. A kuplunghibáról is nehezen tudom elképzelni, hogy ne lettek volna már meg az előjelei.
Nem voltak előjelei a kuplungnak, egyszer le kellett mennem padkára egy vidéki bekötőúton, mert drága volán nem igazán volt hajlandó arrébb állni. Hazaértem, megfordulásnál már lefulladt a kocsi, mert lent fogott a kuplung. Lehet rajta vitatkozni hogy most az tette tönkre, vagy már csak annyi kellett neki.
A termosztát hibája már egy 5-6 km-es próbaúton ki kellett volna, hogy derüljön.
Volt próbaút, ott inkább arra figyeltünk hogy nem húz e az autó valamerre, fognak e a fékek, stb stb.
Persze most felmerül a kérdés hogy miért várnám el egy (akkor még 13 éves) autótól hogy szalonállapot legyen. Termosztát is viszonylag filléres tétel.
Úgy számoltam hogy ez a 700 ezres autó kb 1 misi lesz mire rendbe lesz rakva, évi egy két szervízlátogatás is belefér az olajcserén kívűl. Megbízhatónak is találtam első évben, még a szétesett kuplung miatt sem idegeskedtem túlzottan. Aztán csak azt vettem észre hogy 2hó/2000km-enként megy a szakihoz wellnesselni (lengéscsilik is akkor kerültek bemérésre és cserére, amikor már sokat kellett gépészkedni a sávbantartáshoz).
Egyelőre látom a fényt az alagút végén, utolsó szerviz látogatásra is már csak preventív céllal került sor, még kell egy új fékmunkahenger, aztán jöhet az autó másik felének cseréje
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)