Hát ha első évben jönnek elő ezek a hibák, azt mondom hogy ez a TC-s kifejezéssel élve: szo**roller.
De semmi jel sem utalt egyik későbbi hibajelenségre sem, egyedül a kipufogón láttuk hogy csere érett, illetve hazaúton hogy nem igazán kúszik fel a hőfokmérő, de ennyi simán bevállalható volt egy ilyen idős vasnál, a többi amiket néztünk hengerfejes, törött, túlságosan visszapörgetett, gyanús feliratokkal ellátott példány volt.
... és ahogy írtad, a lengéscsillapítók hibája is adott volt - illetve nem ellenőriztétek. A kuplunghibáról is nehezen tudom elképzelni, hogy ne lettek volna már meg az előjelei.
A termosztát hibája már egy 5-6 km-es próbaúton ki kellett volna, hogy derüljön.
-------------------------
Nem szívózni akarok, csak próbálok rávilágítani, hogy én nem látok okot itt arra, hogy szembeállítsd ezeket a dolgokat az "egy Toyota sosem romlik el" újautó(!)-reklámszlogennel. Ahogy írod, a hibák jó része már a vételkor adott volt, kiderült, illetve ki kellett volna derülnie - továbbá volt, amit a szerelőd feleslegesen cseréltetett ki.
Ami gáz: hogy ebből, aki nem ás bele alaposan, és/vagy nem ért hozzá, annyit szűr le, hogy "vettél egy Toyotát, aztán másfél év alatt félmilliót kellett javításra költeni".