Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7233163 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41505 Dátum: 2012.12.02 10:19:38 »
Az alvázvédőben lévő oldószer nem károsíthatja a szilenteket és a gumibakokat?
Több honlapon is láttam szépen lefújva őket.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41506 Dátum: 2012.12.02 16:40:45 »
Az alvázvédőben lévő oldószer nem károsíthatja a szilenteket és a gumibakokat?
Több honlapon is láttam szépen lefújva őket.

Természetesen! Nem szerencsés lefújni..

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41507 Dátum: 2012.12.02 18:23:34 »
Fújnak ezek mindent...
Pedig az bizony árt minden gumiporvédőnek, szilentnek, gumifékcsőnek, stb...
Xanyi

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41508 Dátum: 2012.12.02 20:38:32 »
Xanyi!
Te milyen megoldást javasolsz, és a sajátodon hogy oldod meg?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41509 Dátum: 2012.12.02 21:15:13 »
Pofonegyszerű!

A kezelés ideje alatt le kell takarni fóliával a kényes részeket, utána leszedni!  ;)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41510 Dátum: 2012.12.02 21:57:39 »
Pofonegyszerű!

A kezelés ideje alatt le kell takarni fóliával a kényes részeket, utána leszedni!  ;)
Biztos nagyon drága ez a megoldás  ;)

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41511 Dátum: 2012.12.02 22:40:07 »
Biztos nagyon drága ez a megoldás  ;)

Nem az, csak pepecs meló, tele van ilyesmivel egy autó alsó része... Ahol egy nap több autót megcsinálnak, ilyenre nincs idő  ;)

Idézet
Xanyi!
Te milyen megoldást javasolsz, és a sajátodon hogy oldod meg?
Én abban hiszek hogy a gyárit kár piszkálni amíg nincs gond vele.
Xanyi

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41512 Dátum: 2012.12.03 09:35:22 »
Pofonegyszerű!A kezelés ideje alatt le kell takarni fóliával a kényes részeket...
A maszkolásnál én egyszerűbbnek tartottam volna, ha az oldószer egyben gumiápoló is.
Fura,hogy a gyári videón is csak a fékeket zsákolják be.

Én abban hiszek hogy a gyárit kár piszkálni amíg nincs gond vele.
A török E12 Corinál legalább 1 tél eltelt, mire a futóműn megjelent egy kis felületi rozsda. Azt lekezelve,a többit karbantartva többet sehol nem jelentkezett (igaz csak 10 évesen adtam el).
A Yarison 1 hónap (nyár) után lettek felületi rozsdapöttyök a futómű hegesztéseinél, és kb.3 hónap múlva a téligumi szerelésénél két kff felfekvési felülete és még egy csavar menete volt rozsdás, sajnos nem kicsit. Mindet fémtisztára pucoltam, a keréknél rézpasztáztam a felfekvő felületet,és az anyák végeit is kívülről. A futómű hegesztéseit meg Koranttal lekentem (nincs otthon homokfúvóm még, ezért inkább passziválót használtam alapozónak, hátha nem tökéletes a fémtisztaság), és lefújtam keréktárcsa lakkal, majd  alvázvédő viasszal. Ez utóbbiból tettem néhány lemezátlapolásra,és a hátsó kerékjárati ívben az utastér felőli burkolatlan koszgyűjtő részbe is, ügyelve arra,hogy a vízelvezetést ne akadályozza.

Neked volt már vmi probléma a gyárival, ha igen akkor mit csináltál vele, illetve mit tervezel, ha lesz?
 
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.03 09:38:02 írta Agyarka »

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41513 Dátum: 2012.12.03 18:15:02 »
A futóművon a felületi rozsdapöttyök semmi gondot nem okoznak, kár vele törődnöd...

Nem igazán tervezek vele semmit, hiszen én ehhez nem értek. Rábízom majd fényezőre, aki ha nem jól csinálja meg reklámálok  :D
Xanyi

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41514 Dátum: 2012.12.03 19:58:23 »
Rábízom majd fényezőre, aki ha nem jól csinálja meg reklámálok  :D
:yes:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41515 Dátum: 2012.12.04 12:09:44 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41517 Dátum: 2012.12.04 20:31:41 »
A futóművon a felületi rozsdapöttyök semmi gondot nem okoznak, kár vele törődnöd...
Tudom, hogy évtizedeknek kellene eltelnie, mire a rozsdásodása gondot okozna, de zavar, ezért foglalkozom vele,meg ha már alámásztam kezemben az alváz/ üreg- védő cuccokkal akkor nem sokkal több meló.

fekosz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 351
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41518 Dátum: 2012.12.04 20:35:16 »
Sziasztok!

Help, az E12 Corollánál milyen izzó van a fényszóróállító tárcsánál, illetőleg a "TEMP" gombnál?

Thx!
toyota:
Corolla 1.4 VVT-I HB
Yaris 1.0 VVT-I Linea Terra

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41519 Dátum: 2012.12.04 20:49:10 »
A fényszóró-magasságállításnál az izzót hivatalosan nem lehet külön cserélni, csak egyben. Ha ügyes vagy, akkor olvass itt!. A komplett kapcsoló valami 8000 körül van.

Temp-nél nem tudom, nekem a vészvillogó kapcsolját cserélték márkaszervízben, de emlékeim szerint nem extra izzó kell vele, hanem valami sima egyszerű.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...