Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7233179 alkalommal)

0 Felhasználó és 16 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41490 Dátum: 2012.11.30 20:19:59 »
http://www.toyota-alkatresz.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=76&Itemid=208
Ezzel a céggel van valami tapasztalatotok?
A régi autómhoz vettem pár bolhát nála. Rendes Toyotásnak tűnt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.30 20:23:16 írta Agyarka »

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Beszélgessünk
« Válasz #41491 Dátum: 2012.11.30 20:20:25 »
Korrekt csapat, nyugodtan keresheted őket.

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41492 Dátum: 2012.11.30 20:24:01 »
http://index.hu/belfold/2012/11/30/kamionba_rohant_egy_terepjaro_az_m2-esen/

"a sofőr könnyebben megsérült" Azt sem tudom megállapítani, milyen terepjáró volt ez...hogy lehetett ezt könnyű sérülésekkel megúszni?

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41493 Dátum: 2012.11.30 20:27:31 »
talán már az ütközés előtt is majdnem így nézett ki  :lol:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41494 Dátum: 2012.11.30 21:53:48 »
híradóban láttam vmi mazda pickup volt.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41495 Dátum: 2012.11.30 21:59:57 »
nem ismerem öket, de egyre figyelj oda...... utángyártott alkatrészt ne vegyél.... legtöbbször csak szpás van velük, másik meg hogy angol és japán gyártású corolla alkatrészek is legtöbbször eltérnek, egyik a másik helyére nem megy fel ;)
Ebből csak gyári létezik. Újonnan 300 lenne... Így meg csak 10 ezer.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

TZoli

  • Vendég
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41496 Dátum: 2012.11.30 22:03:57 »
Nem igaz hogy itt minden pénteken van valami, ennyi barmot, szerencsém volt, hogy ma nem fogtam ki ezt, pedig nem sokkal ezután mentünk Pestre ( már sötétedett) haverokkal gyrosozni, igaz a kosdi felhajtón mentem fel az M2-re, a baleset a képek alapján meg előtte volt az emelkedőn.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41497 Dátum: 2012.11.30 22:15:41 »
Ebből csak gyári létezik. Újonnan 300 lenne... Így meg csak 10 ezer.
nem azt mondtam h ujat vegyél,  csak azokra figyelj oda amit irtam  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41498 Dátum: 2012.11.30 22:18:36 »
nem azt mondtam h ujat vegyél,  csak azokra figyelj oda amit irtam  ;)
Persze, értem én, most is csak gyári cuccok vannak az autóban (kivéve talán az első lökhárítót, meg mellette 1-2 műanyag cuccot, de abból jó az utángyátott is).
Corolla 1,4 VVT-i 2005

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41499 Dátum: 2012.11.30 22:20:16 »
Persze, értem én, most is csak gyári cuccok vannak az autóban (kivéve talán az első lökhárítót, meg mellette 1-2 műanyag cuccot, de abból jó az utángyátott is).
utángyártott cuccokkal csak szivtam idáig, inkább bontott gyárit kell vadászni  :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41500 Dátum: 2012.12.01 16:52:22 »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41501 Dátum: 2012.12.01 18:13:18 »
Szerintem kap, én úgyláttam,egyedül a futómű hegesztései nem kellően védettek...
Ha ez így lenne, nem létezne már a korrózió, mint probléma. De sajnos létezik.

Nem teljesen értem, miért vagy ennyire szkeptikus ezzel az utólagos védelemmel kapcsolatosan (amit egy olyan cég végez, akiknek ez a fő profiljuk igen régóta), de én sajnos a korábban leírtakhoz több információt hozzátenni nem tudok. Ahogy már ugyancsak írtam, én láttam (a saját autómon), hogy miként fest egy ilyen eljárás végeredménye, és nagyon meggyőző volt.

Illetve, annyi plusz mégis eszembe jutott, hogy veterános, youngtimeres tapasztalatok szerint azoknak az öreg autóknak a karosszériája szokott a legjobb állapotban lenni, amelyek új/fiatal korukban kaptak ilyen kiegészítő védelmet. És ez igaz azokra a típusokra is (pl. 44-es típusú Audi 100, különféle Porschék), amelyek már gyárilag komplett horganyzott karosszériával jöttek ki (ahogy ez időközben általánossá vált).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41502 Dátum: 2012.12.01 20:36:28 »
... Nem teljesen értem, miért vagy ennyire szkeptikus ezzel az utólagos védelemmel kapcsolatosan (amit egy olyan cég végez, akiknek ez a fő profiljuk igen régóta),...
Nem az utólagos védelemmel van problémám, hanem a módszerrel illetve illetve a kivitelezéssel.
Fogalmazhatok úgy is, lehetne akár rendesen is csinálni az utólagos védelmet, de úgy tűnik nem ez történik.
Egyébként is minek jobban csinálni,amikor eladható így is, hiszen  még az autók világában járatos embereknek sincs rá igényük, mert értik a különbséget, és a marketing érvényesül.

A rozsda elleni védekezésnél a következő szabályokat kell szem előtt tartani:
- horganyzást nem bántunk, vagy ha mégis akkor azt teljesen helyreállítjuk;
- a kiszellőzést utólagos védelem esetén is biztosítjuk (nem csak telibe fújunk)
- rozsdát tökéletesen csak homokfújással lehet eltávolítani,a többi próbálkozás,vagy sikerül vagy nem (persze
   meg lehet ideologizálni, de ez nem változtat a tényeken) (Elvégre profi cégekről beszélünk nem sufniról.)
- olyan helyre, ahol mechanikus és/vagy elektromos alkatrészek vannak látatlanba nem fújunk semmit.

Lehet bármennyi ideje is a piacon egy cég, dolgozhat a lehető legjobb anyagokkal, véleményem szerint aki a fenti dolgokra nincs tekintettel félmunkát végez, sőt bizonyos esetekben többet árt mint használ.
 
veterános, youngtimeres tapasztalatok szerint azoknak az öreg autóknak a karosszériája szokott a legjobb állapotban lenni, amelyek új/fiatal korukban kaptak ilyen kiegészítő védelmet. És ez igaz azokra a típusokra is (pl. 44-es típusú Audi 100, különféle Porschék), amelyek már gyárilag komplett horganyzott karosszériával jöttek ki (ahogy ez időközben általánossá vált).
Erre csak akkor tudok majd érdemben válaszolni, ha lesz egy veterán korú Toyotám, amit új korától én tartottam karban.
A horganyzás nem csodaszer, a felület védelméről nyilvánvalóan gondoskodni kell. Arról azonban nem sikerült meggyőznöd, hogy a védelem karbantartását, kiegészítését, javítását a fenti szabályok be nem tartásával kell megoldani.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41503 Dátum: 2012.12.02 00:02:10 »
Arról azonban nem sikerült meggyőznöd, hogy a védelem karbantartását, kiegészítését, javítását a fenti szabályok be nem tartásával kell megoldani.
Miért feltételezed, hogy ők nem gondoltak erre? Ha ez számodra evidencia, akkor nekik is az lehet, főleg hogy ez a szakterületük. Legalább annyit megtennék az ítélkezés előtt, hogy mondjuk megkérdem a link alatti céget vezető szakembert, hogy ő mit tud mondani ezekre az aggályokra. Mert addig ezek csak feltételezések, abból a -számomra meglepő- alapállásból kiindulva, hogy egy korrózióvédelemmel foglalkozó, a noname-mivolttól igen messze álló cég alapvető hibákat vét a korrózióvédelem területén,
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alváz és belsőüreg védelem
« Válasz #41504 Dátum: 2012.12.02 09:35:49 »
... addig ezek csak feltételezések, abból a -számomra meglepő- alapállásból kiindulva, hogy egy korrózióvédelemmel foglalkozó, a noname-mivolttól igen messze álló cég alapvető hibákat vét a korrózióvédelem területén
Általánosságban írtam, mert több helyen is ezt olvastam , de nézhetjük konkrétan az általad linkelt korrózióvédelemmel foglalkozó, a noname-mivolttól feltételezhetően igen messze álló céget. Az általam írtakról egy szó nem sok, de annyi sincs náluk, a technológiájukat leírták, és fényképekkel dokumentálták. Ez azért eléggé nem sorolható a feltételezés kategóriájába.
Miért nem hívtam fel őket? Mert nem aktuális, amikor az lesz, akkor nyilván nem a reklámanyagokra fogok támaszkodni, hanem a szokásos sorrend,először kérdések, aztán munka és körülmények megtekintése, végül a nekem végzett munka folyamatos vagy szakaszonkénti ellenőrzése. A kereszt kérdésekben eléggé otthon vagyok, sajnos gyakran szembesülök simlisséggel, így igen kevés szakemberben bízok meg. Egyébként meg a bizalom alapja az ellenőrzöttség. Ezt gyakran nehéz megvalósítani, de végül is én fogom fizetni a számlát ... .

Amennyiben feltenném a kérdéseket a válasz borítékolható lenne: (na ez a feltételezés!)
Ügyfeleink érdekeit szem előtt tartva a leghatékonyabb és költségkímélő megoldásokat alkalmazzuk. Az általunk alkalmazott technológia az évenkénti ellenőrzésekkel és az esetleges sérülések kijavításával,a védelem 5 évente történő teljes felújításával hosszútávon biztosítja az Ön autójának rozsdával szembeni védettségét, amint azt cégünk sok éves tapasztalata bizonyítja. :D
Hozzáteszem, ebben általában igazuk is van, én csak azt állítom, hogy odafigyeléssel, kis ráfordítással és plussz munkával a védelem hatékonyabb lehetne, illetve a károkozás esélye kiküszöbölhető lenne. 
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.02 09:58:25 írta Agyarka »