Valaki tudja, hogy mi a teendő abban az esetben, ha a szolgálati autón olyan a fék, hogy életveszélyes és erről a főnököm nem akar tudomást venni? (arról nem is beszélek, hogy az első 2 lengéscsillapító kb 0%-os, brutálisan nyikorognak, a jobb oldali első keréktől csörgő hang is jön kanyarokban) Már többször szóltam neki, hogy ez nem jó így, most majdnem baleset lett belőle. Egy elég nagy lejtő végén van egy vasúti átjáró, ezen a lejtőn 50-60-al ereszkedtem lefelé, már elhagytam az első átjárót jelző táblát, amikor észrevettem, hogy megy le a sorompó, 120kg vagyok, tiszta erőből megtapostam a féket és nem történt semmi, kb 20-30-as tempóval haladtam át az átjárón, nem több, mint 1 méterrel az autó felett közeledő sorompóval (régi, nem fény). Állítólag új betétek vannak az autóban és szerinte teljesen jó a fék, hiszen az övén még ennyire sem fog. Hozzávetőlegesen a 18 éves corollával azon a lejtőn 100-ról megállok minden probléma nélkül.