Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7228402 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41445 Dátum: 2012.11.29 14:33:37 »
Egyébként azokat utálom, akik az ilyen megszűnő sávokat kihasználva kerülnek el húsz autót. Ha tényleg nagyon siet, felőlem menjen, de az indokoltnál jóval többen csinálják ezt.
Nem értek egyet. Ott kéne besorolni, ahol tényleg megszűnik az egyik sáv, mert ha hamarabb sorolsz be, akkor magad előtt hagysz kihasználatlan utat, ami pazarlás, én ezen vagyok felháborodva. Miért kell 100 méterrel hamarabb besorolni, amikor még nyugodtan mehetne 100 métert? Úgy kéne felfogni, hogy ilyenkor maga mögött ennyivel megnöveli a sort, és teszem azt 10 autó nem fér át a kettővel korábbi kereszteződésen emiatt.  :otlet:
Ha a végénél sorolna be mindenki, akkor pedig nem maradna senki, aki úgymond ügyeskedne.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41446 Dátum: 2012.11.29 14:36:01 »
énszerintem pedig pont az a megszűnő sáv lényege, hogy a végéig mehessenek az autók, ergo a végén kelljen besorolniuk.
pontosan
music     

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41447 Dátum: 2012.11.29 14:41:48 »
pontosan
Nem! Szerintem akinek elfogy a sávja, várja ki mire mindenki elmegy a(z el nem fogyó) sávban :D [rohog] :tt2: A kresz szerint is aki sávot vált annak nincs elsőbbsége :yes:...
Kivéve ha ott van a cip-zár elv tábla
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.29 14:47:01 írta OldPiet »

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41448 Dátum: 2012.11.29 14:47:08 »
Nem! Szerintem akinek elfogy a sávja, várja ki mire mindenki elmegy a(z el nem fogyó) sávban :D [rohog] :tt2:
Kivéve ha ott van a cip-zár elv tábla
Rajzolj egyet és ragaszd fel magadnak a szélvédődre, belülről! Hátha akkor megérted :clap:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41449 Dátum: 2012.11.29 14:49:49 »
Rajzolj egyet és ragaszd fel magadnak a szélvédődre, belülről! Hátha akkor megérted :clap:
Nekem nem kell, én jó vagyok, nem vagyok önző és nem szoktam tolakodni :szemez:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41450 Dátum: 2012.11.29 14:53:28 »
Feladom, reménytelen eset vagy  :naspang:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41451 Dátum: 2012.11.29 14:56:26 »
Ez nem tolakodas. Pont az ilyen mazsola gondokodas miatt keptelenek ezek az Ohio-i soforok is kihasznalni, hogy mindenhol 2-3 sav van. Mar elore 5 merfolddel beall abba a savba, amibol majd le akar kanyarodni (teszi ezt akar olyan aron is, hogy inkabb elalja a keresztezodest, mikozben a mellette levo sav teljesen ures es 2 merfoldre van a lehajato amit hasznalni akar  :wacko: ). Ez nonszensz es az aszfaltcsik teljesen ertelmetlen ki nem hasznalasa.
A zip zar elv segitsegevel lehet elerni a legnagyobb hatasfokot.  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41452 Dátum: 2012.11.29 15:21:58 »
Persze, lehet mindenáron tökéletesre törekedni és precízkedni, kérdés megéri. Az az eljárás, amit Te írtál mennyibe kerülne? Az említett cégnél 30-40 ezerből megvan a komplett alváz és üregvédelem. Amit Te írtál, az biztosan nincs meg ennyiből. Kérdés, hogy a többszörös költség megéri-e, annyival több lesz-e az autó élettartama? Nem hiszem.. .
Amit én írtam max. 5-10 eFt ráfordítás(horgany,viasz/url],[url=http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/korroziogatlok]rücsi[/url])+ munkaidő. Ennyiből elég sokáig meg lehet óvni az újkori állapotot.
A "precizkedés" egy erre szakosodott cégnél anyagköltségben nem érné el az 500Ft/autót. A többi a + munkaidő. Persze nyilván bennem van a hiba, mert nem szeretem a  meglévő felület védelem rongálását(rendes horganyzás 20-40 év), és és a vaktában odafújást sem. És mindezekért nem szívesen fizetnék.

Egyébként a rozsdátalanítás nem a drótkefézés+passzíválás, hanem a homokfújás. Ami után lehet Temazink bevonat és mechanikai felületvédelem vagy termikus cinszórás + mechanikus felületvédelem. Na ezek az igazán profi és drága megoldások.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41453 Dátum: 2012.11.29 15:37:53 »
Amit én írtam max. 5-10 eFt ráfordítás(horgany,viasz/url],[url=http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/korroziogatlok]rücsi[/url])+ munkaidő. Ennyiből elég sokáig meg lehet óvni az újkori állapotot.
A "precizkedés" egy erre szakosodott cégnél anyagköltségben nem érné el az 500Ft/autót. A többi a + munkaidő. Persze nyilván bennem van a hiba, mert nem szeretem a  meglévő felület védelem rongálását(rendes horganyzás 20-40 év), és és a vaktában odafújást sem. És mindezekért nem szívesen fizetnék.

Egyébként a rozsdátalanítás nem a drótkefézés+passzíválás, hanem a homokfújás. Ami után lehet Temazink bevonat és mechanikai felületvédelem vagy termikus cinszórás + mechanikus felületvédelem. Na ezek az igazán profi és drága megoldások.
És mennyi lenne ehhez a munkadíj? Ha kijön kompletten a 30-40 ezres alvázvédelem helyett kicsit drágábban (mondjuk 60ig bezárólag) akkor mondd meg ki csinálja, és már megyek is oda...
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41454 Dátum: 2012.11.29 15:39:49 »
De mi az, hogy "a pofátlan bunkókat, akik ott kerülik a sort"??
Pofátlan, aki index nélkül kivágódik az üres sávba, végigelőzi a sort, majd index nélkül próbál betolakodni.

Ha autóval megyek munkába van egy ilyen hely, ahol az én sávom továbbmegy a másik megszűnik. Ez nekem a reggeli gyorsulási verseny, mert itt szoktak próbálni legyorsulni lámpától, hogy bejöjjenek elém. Ritkán szokott sikerülni, mert nem számítanak erre  :D .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41455 Dátum: 2012.11.29 15:47:05 »
Pofátlan, aki index nélkül kivágódik az üres sávba, végigelőzi a sort, majd index nélkül próbál betolakodni.

Ha autóval megyek munkába van egy ilyen hely, ahol az én sávom továbbmegy a másik megszűnik. Ez nekem a reggeli gyorsulási verseny, mert itt szoktak próbálni legyorsulni lámpától, hogy bejöjjenek elém. Ritkán szokott sikerülni, mert nem számítanak erre  :D .
Örülök, hogy legalább hasonló a véleményed :yes:
Alapvető dolgot felejtenek el : akinek elfogy a sávja, sávot kell váltanija, ezért nincs elsőbbsége, a sávjában haladóval szemben.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41456 Dátum: 2012.11.29 15:53:15 »
Pofátlan, aki index nélkül kivágódik az üres sávba, végigelőzi a sort, majd index nélkül próbál betolakodni.

Ha autóval megyek munkába van egy ilyen hely, ahol az én sávom továbbmegy a másik megszűnik. Ez nekem a reggeli gyorsulási verseny, mert itt szoktak próbálni legyorsulni lámpától, hogy bejöjjenek elém. Ritkán szokott sikerülni, mert nem számítanak erre  :D .
Ebben teljesen igazad van, de normális kultúrákban - legalábbis az utakon - él az élni és élni hagyni elv. A zipzár elv is ezen alapul, csak egy picit jobban kellene figyelni egymásra és a környezetünkre.
Persze, ez is, mint minden emberi "kapcsolat" két oldalú, én is csak akkor vagyok elnéző és megengedő a másikkal szemben, ha az nem tanúsít felém agresszív magatartást, vagy egyéb megnyilvánulást. Ha én engedek, az a minimum, hogy egy mosoly kíséretében számomra jól láthatóan megköszöni. Én legalábbis így szoktam olyan helyzetben, ahol az én javamra mond le valaki az elsőbbségi jogáról.

Figyelni egymásra(!), ez a kulcs mondat...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41457 Dátum: 2012.11.29 16:17:21 »
Örülök, hogy legalább hasonló a véleményed :yes:
Alapvető dolgot felejtenek el : akinek elfogy a sávja, sávot kell váltanija, ezért nincs elsőbbsége, a sávjában haladóval szemben.
Alapvető dolog: használd mindkét sávot, mert azért építették, így több autó fér el  :surrender:

diegho

  • Vendég
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41458 Dátum: 2012.11.29 16:36:09 »
Valaki tudja, hogy mi a teendő abban az esetben, ha a szolgálati autón olyan a fék, hogy életveszélyes és erről a főnököm nem akar tudomást venni? (arról nem is beszélek, hogy az első 2 lengéscsillapító kb 0%-os, brutálisan nyikorognak, a jobb oldali első keréktől csörgő hang is jön kanyarokban) Már többször szóltam neki, hogy ez nem jó így, most majdnem baleset lett belőle. Egy elég nagy lejtő végén van egy vasúti átjáró, ezen a lejtőn 50-60-al ereszkedtem lefelé, már elhagytam az első átjárót jelző táblát, amikor észrevettem, hogy megy le a sorompó, 120kg vagyok, tiszta erőből megtapostam a féket és nem történt semmi, kb 20-30-as tempóval haladtam át az átjárón, nem több, mint 1 méterrel az autó felett közeledő sorompóval (régi, nem fény). Állítólag új betétek vannak az autóban és szerinte teljesen jó a fék, hiszen az övén még ennyire sem fog. Hozzávetőlegesen a 18 éves corollával azon a lejtőn 100-ról megállok minden probléma nélkül.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Beszélgessünk
« Válasz #41459 Dátum: 2012.11.29 16:38:45 »
Alapvető dolog: használd mindkét sávot, mert azért építették, így több autó fér el  :surrender:
Ha elfogy a sáv akkor nincs tovább, mert nem épitették tovább :D
Időben be kell kéretözni a továbbhaladó sávba. :winkiss:
Hiába mész előrébb, az 1 sávban nem fognak többen átférni, max te jutsz elöbb át mások hátrányára, akik elsöbbséget élveznének a sávjukban.