Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7233505 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40920 Dátum: 2012.10.06 20:29:46 »
kézi váltós kellett.
:D Helyes!  :yes:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40921 Dátum: 2012.10.06 23:05:06 »
Nekem a franciákról kezd egyre jobban megváltozni a véleményem (főleg Citroen), pozitív irányban. Én ha családapaként most kellene választanom, gondolkodás nélkül C4 Picasso (vagy akár a Grand) lenne a voks. Szép meg jó dolog a Toyota, de én már nem vagyok annyira elfogult irántuk. Az elmúlt 2 évben volt közelebbi kapcsolatom C4, C5 és a már említett C4 Grand Picassoval, olyan feature-ok vannak bennük, amikről a 9M Ft-os Avensis álmodni se merne, de még egy mostani zsírúj COV sem. A mostani C4 Picassók meg szerintem üde színfoltjai az utaknak (igaz nem is szaladgál belőlük túl sok), és a linkelt COV áráért már bőven kapni jóval felszereltebb, fiatalabb példányokat is. Tudom francia, meg lehet valóban szét fognak esni vagy otthagynak az út szélén, mindenesetre a pár ezer km-es barátság velük megváltoztatta a szemléletemet és inkább hiszek a saját személyes benyomásaimnak, mint a sztereotípiáknak.  :yes:
A házban az egyik szomszédnak van C4 Picassoja. Tényleg vannak benne jópofa dolgok, de az egy nagy batár, gyakorlatilag eggyel nagyobb méret, mint a COV. Eszembe nem jutna olyat venni. Nekem a megbízhatóság az első, mert sem időm nincs a javítgatásokra, sem pénzem, sem pedig a Trotter által emlegetett némi hozzáértésem.
Egyébként lehet, hogy most egy árban van a két autó, de 4-5 év múlva már elég jelentős különbség lesz a Toyota javára, egy 10 éves C4 Picasso már nem nagyon lesz kelendő.
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10722
Beszélgessünk
« Válasz #40922 Dátum: 2012.10.07 00:21:43 »
Lehet, hogy az eddig jónak hitt kocsik se olyan jók már :no:

Ez bizony így van, a mostani Avensis többet volt nem kötelező szervizlátogatásokon eddig, mint az összes eddigi Toyotáink összesen...  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40923 Dátum: 2012.10.07 10:18:09 »
elméleti kérdés, el se jutottunk odáig, hogy kipróbálja, mert nem tetszett neki és kézi váltós kellett. nomeg kisautó eleve ki volt zárva  :devil:
Az új Yaris nagyon nem kisautó.  :eek:
         

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40924 Dátum: 2012.10.07 10:41:22 »
Az új Yaris nagyon nem kisautó.  :eek:
Kicsinek lehet nyugodtan nevezni, főleg ha nagyobbhoz viszonyítjuk. Én inkább a városi jelző ellen tiltakoztam. Nyilván nem egy hosszútávú túra autó, de a csomagteret, pakolórekeszeket és a gyűrődési zóna nagyságát leszámítva 4 személlyel semmiben nem marad el egy átlagos alsó középkategóriástól.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40925 Dátum: 2012.10.07 10:51:33 »
Elg furcsak dolgok vannak az autóiparban. A mostani Corsa pl minden méretében nagyobb mint annak idején az F astra volt. Ne mondjátok nekem, hogy ez normális...
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40926 Dátum: 2012.10.07 14:08:44 »
Elg furcsak dolgok vannak az autóiparban. A mostani Corsa pl minden méretében nagyobb mint annak idején az F astra volt. Ne mondjátok nekem, hogy ez normális...
mert minden szerkezeti elem sokkal-sokkal vastagabb, mint tizenöt éve. ráadásul boldog-boldogtalan egyre jobban befelé dőlő oldallal operál. a kocsik nem véletlenül híznak. a növekedés az nem fontos kérdés, mivel mindig jönnek be új modellek. szerintem mindez normális, a biztonsági elvárások miatt elkerülhetetlen változás. bár mostanában a fogyasztás egyértelműen felzárközott a biztonság mellé, ami meg az egyre erősebb és könnyebb szerkezetek felé mutat - lesznek itt még 800 kilós kisautók :D

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40927 Dátum: 2012.10.07 14:27:41 »
Helyet csinálnak a palettán az IQ kategóriájú miniautóknak, és a fapados Aygo mérető kisautóknak. A B szegmenst meg többen választják a méretnövekedés miatt.
A méretnövekedésben a Toyota az utolsók közt követi a trendet, a YII pl. talán a legkisebb volt a kategóriájában.

Ebben a méretbesorolásban legjobban a PIII tetszik. Külsőleg Corolla méret Ave tengelytávval, és közel akkora belsőtérrel, ebből adódóan a Corinál kisebb csomagtartóval, és a dízel Ave fölé árazva.-(
Mi lesz, ha az ülés alá beépített akkus Auris után kihozzák a AveHSD-t? Akkor nagyon meg kell tömni vmi. technikával, ha tartani akarják az Ave fölé pozicionálást. Talán addigra időzítik a PIV-et újabb hajtáslánccal.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40928 Dátum: 2012.10.08 14:02:51 »
De inkább azért mert túlbonyolitják és tele rakják elektronikával, ami + hibaforrás.
Ennek némileg ellentmond a Prius, ami leginkább elektronikával van tele és elég megbízható.
Én inkább az árak lenyomását és tesztelések elmaradását okolnám.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40929 Dátum: 2012.10.09 14:31:28 »
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40930 Dátum: 2012.10.09 21:01:04 »
Első helyen a Yaris és az Auris. :clap:

Mai márkaszervizes látogatásom alkalmával meglepődve tapasztaltam, hogy a kifüggesztett tájékoztató szerint a Yarist és  Corolla E12 -t drágábban szervizelik (csak munkadíj) mint az Ave-t vagy a Priust. Régebben pont fordítva volt,a nagyobb értékű autó szerviz óradíja volt a magasabb.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40931 Dátum: 2012.10.10 09:31:01 »
Ezeket keveset kell szerelni, ezért magasabb a díj, mert valamiből meg kell élni. Amivel sok a gond, ott lehet olcsóbb is az óradíj  :D .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10722
Beszélgessünk
« Válasz #40932 Dátum: 2012.10.10 09:44:23 »
Szerintem meg csak annyi, hogy kevesebb középkategóriás autó szaladgál az utakon mint alsó közép.  ;)
Meg gondolom ahogy a válság hatására szűkül/szűkült a család pénztárcája, mindenki igyekszik/igyekezett megválni a nagyobb hengerűrtartalmú, középkategóriás kocsijától.
Holott nem biztos, hogy egy 1.8-as Avensis azonos vezetési stílus és körülmnyek között többet enne egy már 100-nál is bőven 3000 fölött forgó motoros kiskocsinál.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40933 Dátum: 2012.10.10 10:45:36 »
Gabe 254.

NeoXon

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 541
Re:Beszélgessünk
« Válasz #40934 Dátum: 2012.10.10 10:50:48 »
Ezt olvastátok? 7,4 millió autót hív vissza a Toyota.
Igen. Csak azt utalom, hogy nemhogy a markakepviseleteknek hetekig fingjuk sincs arrol, hogy mit es miert hivnak vissza, de a Toyota Motor Hungary honlapjan is csak hetekkel kesobb kerul fel a visszahivasi kampany. Nem ertem miert nem lehet elso kezbol informaciot adni arrol, hogy melyik tipusokat, es melyik evjaratuakat erinti a visszahivas. A Toyota kommunikacioja sajnos csapnivalo.
2004 Avensis Liftback 2.0 D4 Executive