Palaczk, ez nem tulajdonosi elfogultság, hanem az évtizedes szokások, elvárások egy autó praktikumával kapcsolatban. Pár éve kínáltak vételre egy Volvo V50-est, 136 lovas dízellel, gyakorlatilag full extrával, cimborám levetett céges autója lett eladó röhejes áron. Erősen elgondolkodtam rajta. Szinte mindenben jobb autó, mint a Corolla, kivéve a hangja és a beltér praktikuma: egy nyomorult mobiltelefont nem lehet benne elhelyezni normálisan úgy, hogy a kezed ügyében maradjon. Volvo S40/V50/C30: majd ha fagy. Az Aurisszal ugyanez a helyzet: hiába van jó helyen a pohártartó, mert hűteni tudja a klíma, ha nincs egy rendes könyöklő, és egyáltalán semmire sem használható a középkonzol. A Trabant óta mindig el tudom helyezni magam körül az apróságokat: mobil, tárca, térkép, pda, innivaló, kaja, ilyenek. Alapvető elvárásom egy hétköznapi használatú autóval szemben, olyan, mint másnak a 4/5 ajtó. Egy MX5-nek elnézném, hogy nincs benne pohártartó vagy kis pakolórekeszek, de egy praktikusnak szánt autónak nem. Ez van.
Egyébként az Auris a beltér anyagminőségén is megbukik. Még jó, hogy annyi más modell is van a piacon, Toyotában használtan Ave II, Prius, Camry, másban újonnan-használtan hadd ne soroljam, amiknél nem érezném, hogy visszaléptem volna a Corollához képest.